Ik ben graag ruim op tijd Lex.Hallooooo is nog ochtend.....of hebben ze in Groningen een andere tijdzone
![]()
Waarom moest je ze dan toch in elkaar zetten?Heb ik mijn middag toch veel beter besteed, vandaag 2 dressoirs inelkaar gezet (nee niet die ikeameuk)
Ik denk om ze morgen weer uit elkaar te kunnen halen en retour te doen omdat de kleur toch tegen is gevallen😆😆Waarom moest je ze dan toch in elkaar zetten?![]()
Omdat zelf inelkaar zetten goedkoper is dan kant&klaarWaarom moest je ze dan toch in elkaar zetten?![]()
Oh...Omdat zelf inelkaar zetten goedkoper is dan kant&klaar![]()
Meestal hebben manlief en ik in aanloop wat wrijving en vervolgens valt er geen ongetogen woord meer en loopt het op rolletjes, zo ook vandaag, kwestie van leider en aangever (manlief is de leider en ik de aangever)Ja dat wel Antje maar hier levert het altijd een hoop frustratie op met veel zweet en gevloek.
Waaruit ik dan weer concludeer dat je man, net als ik vaak, denkt dat hij de leider is...Meestal hebben manlief en ik in aanloop wat wrijving en vervolgens valt er geen ongetogen woord meer en loopt het op rolletjes, zo ook vandaag, kwestie van leider en aangever (manlief is de leider en ik de aangever)
Pas op met dat voortdurend groeten, het lokt altijd weer reacties uit...🙂🙂😉Middag allemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.