Nicolientje-W
Well-known member
Nou dat was een lange dag vandaag totaal 2 uur extra tijd bij moeten plussen bovenop de tijd die voor de wijken stonden, nu net klaar dus lekker een warme choco
Mooi ding Albert!Infrarood paneel voor de gamekamer vd zoon. Kijken of dat een beetje werkt
50x90cm-450 Watt met thermostaat.
Bekijk bijlage 353278
Denk hooguit een afgebroken kalknagel.Avond allemaal.
Ik zal mn sok eens leeggooien marcel maar ik weet niet hoever ik kom😉

Wel vergezeld van de geur van mijn voeten dan🤣🤣Denk hooguit een afgebroken kalknagel.

Al druk bezig. Tot 12uMoge Albert en het is niet meer koud buiten zoals de dagen hiervoor. Werkse straks.

Dan zat Buienrader er hier toch even flink naast. Inmiddels -2
Het gaat me natuurlijk geen donder aan maar vond dit wel opvallend.Sinds wanneer krijgen topics op verzoek een slotje?
Welk topic?Het gaat me natuurlijk geen donder aan maar vond dit wel opvallend.
Infrarood werkt in ieder geval onmiddellijk en plaatselijk. We weten dit omdat ik zo'n ding in onze badruimte heb gezet. Hoewel wij daar ook een radiator hebben hebben we die uitgezet. Een (CV) radiator moet langer aanstaan om warmte te leveren die eigenlijk alleen nodig is zolang je gebruikt maakt van de badruimte.Infrarood paneel voor de gamekamer vd zoon. Kijken of dat een beetje werkt
50x90cm-450 Watt met thermostaat.
Bekijk bijlage 353278
Ik snap dan eigenlijk niet waarom deze meneer zich slecht behandeld voelt. En nog veel minder dat kennelijk iemand anders het nodig vond om een reactie vol met open deuren te plaatsen? Wat trouwens allemaal van mij mag. Oh, en problemen kan je altijd uitspreken. Zolang je dit van alle kanten netjes en met respect doet zie ik geen probleem. Maar misschien lag dit niet zo bij andere leden?
Ga je zeker van genieten, veel plezier!! Oh...en rij voorzichtig en kom gezond thuis.Middag. Weekend. Hier -0,8 en heftig mistig, amper 100 mtr zicht..
vanavond avondje uit met de vrouw in Hardenberg Naar De Voorveghter
https://www.symphonicrocknight.nl/
Voortaan maar iets dikker aankleden op de fietsBekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.