Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dat was een lange dag vandaag totaal 2 uur extra tijd bij moeten plussen bovenop de tijd die voor de wijken stonden, nu net klaar dus lekker een warme choco

Proost Antje.

Alvast een goedenavond.

Het huis staat sinds vandaag op funda. Toch wel een raar gevoel.

Avond allemaal.

Ik zal mn sok eens leeggooien marcel maar ik weet niet hoever ik kom😉

Goedemorgen.

Mogge, ik zal zo de auto eens uitgraven uit die 100.000 nanometer sneeuw die er is gevallen gisteravond…:brk

Moge Albert en het is niet meer koud buiten zoals de dagen hiervoor. Werkse straks.

Goedemorgen

John, is hier nou -8 volgens buienradar. Kkkkoud zat.

Moge Nicole en hier is het 0 graden volgens de pc.

Hier ook nog aardig fris. Maar gelukkig is het zonnig.

7A2DFD79-01A6-4B72-8D0C-26800667FFBC.jpeg

O ja, goedemorgen.

Mogge folks, hier verraderlijk glad buiten dus even wat wachten tot de temperatuur wat gestegen is:koffie:

Moge binnenkomers en ja wat een ramp met dat aquarium zeg.

Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 1*C 95%LV

Moge Jaap en hier nog 0 graden.

Sinds wanneer krijgen topics op verzoek een slotje?
Het gaat me natuurlijk geen donder aan maar vond dit wel opvallend.

Infrarood paneel voor de gamekamer vd zoon. Kijken of dat een beetje werkt
50x90cm-450 Watt met thermostaat.

Bekijk bijlage 353278
Infrarood werkt in ieder geval onmiddellijk en plaatselijk. We weten dit omdat ik zo'n ding in onze badruimte heb gezet. Hoewel wij daar ook een radiator hebben hebben we die uitgezet. Een (CV) radiator moet langer aanstaan om warmte te leveren die eigenlijk alleen nodig is zolang je gebruikt maakt van de badruimte.

Ik snap dan eigenlijk niet waarom deze meneer zich slecht behandeld voelt. En nog veel minder dat kennelijk iemand anders het nodig vond om een reactie vol met open deuren te plaatsen? Wat trouwens allemaal van mij mag. Oh, en problemen kan je altijd uitspreken. Zolang je dit van alle kanten netjes en met respect doet zie ik geen probleem. Maar misschien lag dit niet zo bij andere leden?

Het is hier 1 graad boven nul. Ik heb een bestelling lopen voor een paar graden extra boven nul. Hopelijk wordt de bestelling snel afgeleverd. Maar ook voordat men tot levering komt een aanmerkelijk warmere groet: Goedendag allemaal!

Middag.

Middag. Weekend. Hier -0,8 en heftig mistig, amper 100 mtr zicht..
vanavond avondje uit met de vrouw in Hardenberg Naar De Voorveghter

https://www.symphonicrocknight.nl/
Ga je zeker van genieten, veel plezier!! Oh...en rij voorzichtig en kom gezond thuis.

Middag Ben en veel fun vanavond Albert.

goedemiddag
snotter, snotter, puf, puf :'(Voortaan maar iets dikker aankleden op de fiets

Middag Corne en veel sterkte ook daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan