Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.
Net terug van de pedicure voeten kunnen weer tegen 👍
Nu :koffie:met een lekker brok speculaas

Middag Jaap.

Middag folks, ik ben 1x met fiets en al onderuit gegaan en mijn fiets 2x tijdens het lopen, maarja iedereen heeft zijn kerstpost en pakketjes weer, nu eerst een lekkere warme choco

Middag, was ik weer. Nog steeds een kleine wereld hier met de mist. Ff op de thee bij moeder geweest.

op de dodenweg hier in de buurt, N36, is t ook weer raak. Heftige botsing volgens P2000 te zien.

Middag.

Hier is het gelukkig nog niet mistig.

Avond.

Avond John, ben helemaal stijf van de val en het verkrampte lopen :koffie:

Avond.

Huh, heb ik gemist dat je bent gevallen denk ik. O jee, ik lees het en ja je kan raar terechtkomen hoor. Nou sterkte maar weer dan he.

Dankjewel John, heb al een lekkere lange warme douche genomen dat hielp al enorm, nu een avondje niksen :koffie:

Ja altijd riskant met dit weer en voor je het weet lig je er.Misschien moet je zijwieltjes nemen bij de winterdag😆

Ja dan beland je na de val met je kont in de spikes😱

"Kuch, kuch"
  • Het is in het GMT/Goede Dag Topic niet toegestaan om een gif te posten omdat hier al een apart topic voor is in de sectie babbelbox. Deze zullen dan ook in het GMT/Goede Dag Topic worden verwijderd zonder verdere aankondiging.:deal::Dk

"Kuch, kuch"
  • Het is in het GMT/Goede Dag Topic niet toegestaan om een gif te posten omdat hier al een apart topic voor is in de sectie babbelbox. Deze zullen dan ook in het GMT/Goede Dag Topic worden verwijderd zonder verdere aankondiging.:deal::Dk
O jee, het is te laat voor mij en ik ga voor straf gelijk het bed maar in:pp
Tja echt wennen zoiets zoals je merkt.

Nou ja komt vast door de lange wandeling die ik weer heb gemaakt met Jurgen naar het UMCG voor controle bij de cardioloog. Gelukkig hoefden we een keer niet te wachten en was alles goed dus we kunnen weer een jaar vooruit.

Nou ja komt vast door de lange wandeling die ik weer heb gemaakt met Jurgen naar het UMCG voor controle bij de cardioloog. Gelukkig hoefden we een keer niet te wachten en was alles goed dus we kunnen weer een jaar vooruit.
Das goed nieuws:thumbs:

Haha, nee dat snapte ik wel maar ja ook voor mij gelden de regels natuurlijk.
Ik stond net op het punt het bed in te duiken dus kreeg het net nog mee.
Het is hier flink mistig opeens en morgen zal het wel weer glad zijn op straat om 6 uur als ik de hond ga uitlaten. Dus ik zet de schaatsen vast bij de deur.

Haha, nee dat snapte ik wel maar ja ook voor mij gelden de regels natuurlijk.
Sommige domme regels zijn er om af en toe overtreden te worden;)k

Slaap lekker!

Sommige domme regels zijn er om af en toe overtreden te worden
Ja je wil niet weten wat voor consequenties dat heeft voor mij. Morgen staat Ed op de stoep om me een pak billenkoek te geven🤣

Ja je wil niet weten wat voor consequenties dat heeft voor mij. Morgen staat Ed op de stoep om me een pak billenkoek te geven🤣
gewoon bovenstaande posts wissen, niemand die het weet :engel:

Ik heb ook niks gezien. 💤🥱

Goedemorgen.

Morge.

Morning

Moge binnenkomers.

Goedemorgen. Met een bakkie ff voor het aquarium zitten. Tevreden. Huis lekker warm, wat willen we nog meer…..koekje bij de koffie

Ach jee, Antje is gevallen. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Zeker zo met de kerstdrukte voor de deur.

Maar het verklaard onderstaande wel.

CA331366-1BC1-49C2-BAE9-41677D724041.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan