Huh, heb ik gemist dat je bent gevallen denk ik. O jee, ik lees het en ja je kan raar terechtkomen hoor. Nou sterkte maar weer dan he.Avond John, ben helemaal stijf van de val en het verkrampte lopen![]()

Ja goed idee, of spikebanden dat zou ook enorm helpen 😆Ja altijd riskant met dit weer en voor je het weet lig je er.Misschien moet je zijwieltjes nemen bij de winterdag😆
Ja dan ben ik letterlijk heel stekelig 😆Ja dan beland je na de val met je kont in de spikes😱
Een egel dus.Ja dan ben ik letterlijk heel stekelig 😆

O jee, het is te laat voor mij en ik ga voor straf gelijk het bed maar in"Kuch, kuch"
- Het is in het GMT/Goede Dag Topic niet toegestaan om een gif te posten omdat hier al een apart topic voor is in de sectie babbelbox. Deze zullen dan ook in het GMT/Goede Dag Topic worden verwijderd zonder verdere aankondiging.

Jij bent snelEen egel dus.

Das goed nieuwsNou ja komt vast door de lange wandeling die ik weer heb gemaakt met Jurgen naar het UMCG voor controle bij de cardioloog. Gelukkig hoefden we een keer niet te wachten en was alles goed dus we kunnen weer een jaar vooruit.
Sommige domme regels zijn er om af en toe overtreden te wordenHaha, nee dat snapte ik wel maar ja ook voor mij gelden de regels natuurlijk.

Ja je wil niet weten wat voor consequenties dat heeft voor mij. Morgen staat Ed op de stoep om me een pak billenkoek te geven🤣Sommige domme regels zijn er om af en toe overtreden te worden
gewoon bovenstaande posts wissen, niemand die het weetJa je wil niet weten wat voor consequenties dat heeft voor mij. Morgen staat Ed op de stoep om me een pak billenkoek te geven🤣

Ik geloof dat een krokettenboer ook verzot is op macaroni. 😉wat willen we nog meer…..

Ja dat klopt wel hoor.Ik geloof dat een krokettenboer ook verzot is op macaroni. 😉![]()
Ach jee, Antje is gevallen. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Zeker zo met de kerstdrukte voor de deur.Avond John, ben helemaal stijf van de val en het verkrampte lopen![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.