Ach die goudvissen…hoe komt ie erop.Wacht even.....eigenlijk heb je nu dus een soort van groot aquarium in de achtertuin Uitstekende pkek voor de sluiers
Ik vraag me af hoe je eraf komt want Jes wil die kleine monsters graag. Van mij mogen ze bij de lfs blijven hoor😉Ach die goudvissen…hoe komt ie erop.
Daar gaat z'n goede aquariumreputatieAch die goudvissen…hoe komt ie erop.
Pardon?😳Mrs. Tea (Thea) staat ook weer even te ronken buiten.
Ik noem ze altijd gedrochtenwil die kleine monsters
Komen wel wat planten in die ze niet zo snel aanvreten maar ja ik hou van veel planten dus het zal nooit mijn ding zijn.Heb nooit begrepen waarom mensen sluiers mooi vinden. Vindt er maar weinig aan die beesten in een kale bak.
Pure bluf want stiekum vind je die zwemmende ballonnetjes best schattig😆zo niet dan laat ik de kat op ze los.
Hahaha.Pardon?😳
Gewoon beetje helium injecteren ipv koolzuur, gaan ze vanzelf drijven……….Pure bluf want stiekum vind je die zwemmende ballonnetjes best schattig😆
Schijnt dat ze vaak uit zichzelf al ondersteboven gaan drijven, dus dat is dan extra atractief voor John, gruwelijk lelijke gedrochten ondersteboven in een kale bak HET summum wat een aquarioot wil 😆Gewoon beetje helium injecteren ipv koolzuur, gaan ze vanzelf drijven……….
Nee ik zou ze nooit kopen maar ja. Die bolle buiken vindt ik niks en die met die bolle ogen die ogen erg dom en dan heb je ze nog met een wen.Pure bluf want stiekum vind je die zwemmende ballonnetjes best schattig😆
Fijn dat je dit nu zelf kunt ervaren ipv afgaan op de ervaringen van anderen!vloerverwarming staat hier alweer weken uit. Omdat ik wil weten of luchtverwarming een goed alternatief is.
Want dit is makkelijker en goedkoper te realiseren in mijn nieuwe woning, dan vloerverwarming en een warmtepomp.
Nou hier is het niet blauw maar grijs in de lucht hoorGoedemorgen allemaal,
Blue Monday vandaag, dus extra reden om er een mooie dag van te maken
Dat denk ik ook. Maar voor ons wel. Dus binnen blijven en loeren.😎🤔Moge Ed. Voor de vissen zal regen niet van invloed zijn lijkt me
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.