Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Was gezellig bij moeders.
 
Goedemorgen John (en alle anderen),
Ik weet dat jij mij gister ongetwijfeld gemist, en nee ik ben niet in de boeien afgevoerd.
Tegen de tijd dat je dit leest lig ik lekker te slapen, maar dat betekent niet dat ik niet aan je denk:DD
 
Goedemorgen

Fijne zondag voor iedereen.
 

Goedemorgen allemaal. Tot nu toe nog een blauwe lucht maar zal snel veranderen ben ik bang.
 
Ja je kan het ook niet aan de neus zien en er zijn meer mensen dan je denkt die hiermee lopen.
 
Goedemorgen :koffie:
Was net buiten is veel wind hier maar wel droog en zo waar de zon probeert het.
Andijk 🌦️ 6*C 74% LV
Ja je kan het ook niet aan de neus zien en er zijn meer mensen dan je denkt die hiermee lopen.
Das ook het grote probleem voor zowel diegene zelf als de mensen om haar/hem heen om ze te begrijpen of te proberen te helpen.:(
 
Middag.

Nou, de zon schijnt lekker. Maar het is donders koud buiten. Harde wind en maar 6 graden.
 
Middag, wind en regenbuien hier. Bakkie bij moeders gedaan en nog ff langs zusje en zwager geweest. Nu lui op de bank, beetje voetbal kijken enzo. Zoon net van bed af, en de ega aan t werk tot een uur of 2.
 
Middag :koffie:
Gezien het weer buiten💧🌧️ schema aangepast nu de laatste kerst spullen uit de kamer gehaald.
Nu wel verdiende koffie met een stuk kersen vlaai
 
Middag Jaap en hier af en toe flinke buien.
 
Tja, met zoveel kansen….. en een VAR en scheidsrechter die een lachertje zijn. Gisteravond en net in Sittard.
Ja die VAR moten ze naar Timboektoe sturen maar ja buiten dat is het ondermaats van Ajax en PSV.
Nu is Twente geen kleine club maar ja het was wel thuis.
 
Onweersklap hier in een dikke plensbui.
 
Hier het laatste uur aardig droog maar ja we hebben genoeg gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan