Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je wacht op 1uur niet. Dat is over 2 minuten
Begin van de week iemand hier geweest ivm verstopping wasmachine-afvoer.

Die kon het niet voor me oplossen, dus ander bedrijf gebeld. Daar is iemand van geweest en zou het probleem opgelost moeten hebben, maar dus niet. Een echt angstaanjagend geborrel komt uit die afvoer. Lang en heel hard.

Toen zou gistermiddag iemand komen maar dat werd om half 4 af gebeld... en nu hebben ze vanmiddag toegezegd dat iemand met camera zou komen.
Want de vraag is of de verstopping bij mij zit of bij een van de buren.

Ik hoop bij mij, dan is het het snelste opgelost, anders moeten ze een afspraak zien te maken met de buren en gaat het nog langer duren.

Edit: de kosten zijn voor de verhuurder €€€€€
Gelukkig maar.
 
Vervelend Nicole. Hopen. dat het zsm opgelost is. Letterlijk en figuurlijk
 
Met andere woorden. Je hebt hem de afvoer ingeduwd met een lampje op zn hoofd……………
Hahahaha, nou ik kon me nog net inhouden hoor. Ben best vredelievend.

Deze man was dus ook zo weer weg. Ik heb het bedrijf gebeld en gezegd dat er vanmiddag iemand met camera zou komen, dat me dat was toegezegd. Ze ging kijken of ze dat alsnog voor me kon fixen maar beloven kon ze het niet.

Als ze de volgende afspraak ook verprutsen zet ik de verhuurder erachter na het weekend.
 
Lege kast. :oops:
EA570EA9-1B3E-4542-9795-2E68E4057B7F.jpeg
 
Zie ik een bus van het bedrijf, dat bij mij moet zijn, staan, ga ik kijken waarom er niet wordt aangebeld bij mij. Zit de monteur die een uur geleden bij mij was rechtop in zijn auto te slapen :rolleyes:.

Net gebeld met de firma, nog niet bekend of er nog iemand komt vandaag... er staat anders wel een afspraak voor dinsdagochtend (als eerste).
Krijg er de sch*t van. Echt waar.
 
Even naar houthandel geweest voor een plaat multiplex van 75x45 cm 18mm dik. Om kastje een achterwand te geven voor extra stevigheid. Puur voor mn gemoedsrust.
 
Een malige aanschafkosten bij een glasblazer John en klaar. Alleen ze bewegen niet.
 
Een malige aanschafkosten bij een glasblazer John en klaar. Alleen ze bewegen niet.
Dat soort dingen kwam ik vroeger nog wel bij de kringloop tegen en dan heb je het voor een paar euro. Maar ja als je zelf iets in gedachten hebt dan moet je er natuurlijk voor dokken.
 
Het wachten is begonnen. Bestelling geplaatst en wordt als t goed is volgende week geleverd in een winkel en kan ik hem halen. Kan wel vast een topic starten misschien vd voortgang. Maar misschien ook wel niet. even een poll maken zodat jullie kunnen stemmen. Voor of tegen een topic
 
Dat soort dingen kwam ik vroeger nog wel bij de kringloop tegen en dan heb je het voor een paar euro. Maar ja als je zelf iets in gedachten hebt dan moet je er natuurlijk voor dokken.
Mijn moeder komt altijd met dat soort spul aan. Dat vind ze dan bij de kringloop.
Als ik het mooi vind, dan houd ik het.

In Doesburg zit een mooi glas atelier. Ja echt mijn ogen uitgekeken.
 
Je gaat toch ook niet van die opblaas vissen nemen net als JT?
Nou ik neem ze niet maar Jessica hoor. Gister waren we bij de Hornbach en die beesten vroeg ik wil je mee maar ze schudden allemaal nee met de kop. Toen ik zei wil je eten deden ze dat ook dus ik vindt het maar een stelletje nee schudders:DD
 
Nou ik neem ze niet maar Jessica hoor. Gister waren we bij de Hornbach en die beesten vroeg ik wil je mee maar ze schudden allemaal nee met de kop. Toen ik zei wil je eten deden ze dat ook dus ik vindt het maar een stelletje nee schudders:DD
Ach ja, dat past goed in Grunn. De ja-knikkers zijn al tijden weg.
 
Avond.

Hier ook lekker gegeten. Nu aan een kopje munt thee met een chocolaatje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan