Middag JohnMiddag Albert.
Middag JohnMiddag Albert.
Als je wacht op 1uur niet. Dat is over 2 minutenGoedemiddag
wachten duurt lang...
Begin van de week iemand hier geweest ivm verstopping wasmachine-afvoer.Als je wacht op 1uur niet. Dat is over 2 minuten
en toen kwam er iemand zonder camera...Vervelend Nicole. Hopen. dat het zsm opgelost is. Letterlijk en figuurlijk
Met andere woorden. Je hebt hem de afvoer ingeduwd met een lampje op zn hoofd……………en toen kwam er iemand zonder camera...
Hahahaha, nou ik kon me nog net inhouden hoor. Ben best vredelievend.Met andere woorden. Je hebt hem de afvoer ingeduwd met een lampje op zn hoofd……………
Heb ik wat gemist Albert?Lege kast. 😳Bekijk bijlage 355470
Ja. De ‘kleine kikkerbak’ is verkocht. Komt wat anders te staan weer. Iets met vinnen?Heb ik wat gemist Albert?
Zoiets?Ja. De ‘kleine kikkerbak’ is verkocht. Komt wat anders te staan weer. Iets met vinnen?
Dat is in dit geval maar goed ookAlleen ze bewegen niet.
Dat soort dingen kwam ik vroeger nog wel bij de kringloop tegen en dan heb je het voor een paar euro. Maar ja als je zelf iets in gedachten hebt dan moet je er natuurlijk voor dokken.Een malige aanschafkosten bij een glasblazer John en klaar. Alleen ze bewegen niet.
Je gaat toch ook niet van die opblaas vissen nemen net als JT?Ja. De ‘kleine kikkerbak’ is verkocht. Komt wat anders te staan weer. Iets met vinnen?
Mijn moeder komt altijd met dat soort spul aan. Dat vind ze dan bij de kringloop.Dat soort dingen kwam ik vroeger nog wel bij de kringloop tegen en dan heb je het voor een paar euro. Maar ja als je zelf iets in gedachten hebt dan moet je er natuurlijk voor dokken.
Nou ik neem ze niet maar Jessica hoor. Gister waren we bij de Hornbach en die beesten vroeg ik wil je mee maar ze schudden allemaal nee met de kop. Toen ik zei wil je eten deden ze dat ook dus ik vindt het maar een stelletje nee schuddersJe gaat toch ook niet van die opblaas vissen nemen net als JT?
Ach ja, dat past goed in Grunn. De ja-knikkers zijn al tijden weg.Nou ik neem ze niet maar Jessica hoor. Gister waren we bij de Hornbach en die beesten vroeg ik wil je mee maar ze schudden allemaal nee met de kop. Toen ik zei wil je eten deden ze dat ook dus ik vindt het maar een stelletje nee schudders
Absoluut niet nee. Brrrrr. Vindt veel mooi. Maar sluiers en goudvissen alleen in een vijver. Niet in huisJe gaat toch ook niet van die opblaas vissen nemen net als JT?
Avond ja en nee knikkers.Ach ja, dat past goed in Grunn. De ja-knikkers zijn al tijden weg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.