Middag Marc.
Avond Albert.Avond Marcel
Vijf kiklo iktvip?Moggel JW.
En dan heb je eindelijk je geiten wollen sokken klaar??Mogguh. Nog 3 uurtjes met naald en draad bezig. 😉
T is geen breien Marcel. Maar borduren.En dan heb je eindelijk je geiten wollen sokken klaar??
Dat weet ik Albert. 😉T is geen breien Marcel. Maar borduren.
Bekijk bijlage 355449
Eigenlijk best wel raar he. Jij maakt ik weet niet hoeveel kilometers om een ieder zijn portie oud papier oud paier te bezorgen.Morgen allemaal. Nog ff een paar uurtjes oud papier bezorgen.
Andre doet dat niet want die wordt per meter betaald dus die loopt graag alle deuren langs🤣Eigenlijk best wel raar he. Jij maakt ik weet niet hoeveel kilometers om een ieder zijn portie oud papier oud paier te bezorgen.
Vervolgens mag een ieder zijn portie oud papier weer richting blauwe bak brengen.
Als jij nou voortaan die portie oud papier voordat je gaat lopen, gelijk in de blauwe bak gooit. Dan is dat weer een stukje efficiencie.
Daarom pak ik ook de fiets. Das veel efficiënter dan lopen.Eigenlijk best wel raar he. Jij maakt ik weet niet hoeveel kilometers om een ieder zijn portie oud papier oud paier te bezorgen.
Vervolgens mag een ieder zijn portie oud papier weer richting blauwe bak brengen.
Als jij nou voortaan die portie oud papier voordat je gaat lopen, gelijk in de blauwe bak gooit. Dan is dat weer een stukje efficiencie.
Daarom is John ook bezig met een kastje met deuren.Andre doet dat niet want die wordt per meter betaald dus die loopt graag alle deuren langs🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.