Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je straks een keer in Sittard komen. Bakkerij Martens aan de Tudderenderweg. Heerlijke rijstevlaai. Vroeg in de ochtend halen dan krijg je hem heel erg vers mee. Of als je pech hebt moet je even wachten tot hij ver genoeg is afgekoeld.
Ze hebben hem ook met rijste, kersen en slagroom. Dan vragen of ze hem opleuken met witte chocolade ipv melk.

#weetwatlekkeris
 
Mocht je straks een keer in Sittard komen. Bakkerij Martens aan de Tudderenderweg. Heerlijke rijstevlaai. Vroeg in de ochtend halen dan krijg je hem heel erg vers mee. Of als je pech hebt moet je even wachten tot hij ver genoeg is afgekoeld.
Ze hebben hem ook met rijste, kersen en slagroom. Dan vragen of ze hem opleuken met witte chocolade ipv melk.

#weetwatlekkeris
Ik vind een rijstevlaai met slagroom erg lekker. Maar vaak worden er teveel chocolade vlokken op gestrooid. Dat wil ik eigenlijk niet.
Omdat de rijste vulling een erg milde smaak heeft. Overstemt de chocolade die al snel.
 
Avond.

Voor mij liever ander soort vlaai. Vruchten of zo. Maar geen rijst.

Zit,lig en hang wat op de bank met hoofdpijn. Vanavond maar op tijd op de boxspring.
 
Middag. Werkdag zit erop. Even langs de apotheek geweest voor nieuwe voorraad snoepjes, was gister nog niet compleet.
 
Verslavend man dat forum hier :)
Van s'morgens tot s'avonds laat zit je erop he.....
 
Nou er is weer een tobclub die in Emmen laat zien hoe goed ze zijn. Als ze nou samengaan met Ajax dan komt daar misschien nog wel 1 goed elftal uit:ROFLMAO:
 
Tja als ze zo voetballen. Loopt er maar 1 met een enorme drive. De rest doet maar wat lijkt het.
Ja best was het niet Albert al heb ik alleen de 2e helft gezien. Het is niet meer wat het is geweest met de topclubs in ons landje.

Goed, slaap lekker allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan