Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een goed geheugen Albert voor namen maar nogmaals een goedenavond om 18.03 uur;)
 
Avond....
Morgen alweer de laatste werkdag,
kunnen we weer fijn uitslapen in het weekend :)
 
Zo eindelijk is het FC Groningen gelukt om eerste te staan als je de ranglijst op de kop houdt. Knap werk verliezen van Cambuur:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Zo. Bezoek de deur uit. Beentjes weer gewoon op de warme vloer. Zonder schoenen.
 
En dan heb je eindelijk je geiten wollen sokken klaar??
T is geen breien Marcel. Maar borduren.
A652C7F4-80FA-4A2D-8F41-8A332D9512D3.jpeg
 
Morgen allemaal. Nog ff een paar uurtjes oud papier bezorgen.
Eigenlijk best wel raar he. Jij maakt ik weet niet hoeveel kilometers om een ieder zijn portie oud papier oud paier te bezorgen.
Vervolgens mag een ieder zijn portie oud papier weer richting blauwe bak brengen.

Als jij nou voortaan die portie oud papier voordat je gaat lopen, gelijk in de blauwe bak gooit. Dan is dat weer een stukje efficiencie.
 
Eigenlijk best wel raar he. Jij maakt ik weet niet hoeveel kilometers om een ieder zijn portie oud papier oud paier te bezorgen.
Vervolgens mag een ieder zijn portie oud papier weer richting blauwe bak brengen.

Als jij nou voortaan die portie oud papier voordat je gaat lopen, gelijk in de blauwe bak gooit. Dan is dat weer een stukje efficiencie.
Andre doet dat niet want die wordt per meter betaald dus die loopt graag alle deuren langs:ROFLMAO:
 
Eigenlijk best wel raar he. Jij maakt ik weet niet hoeveel kilometers om een ieder zijn portie oud papier oud paier te bezorgen.
Vervolgens mag een ieder zijn portie oud papier weer richting blauwe bak brengen.

Als jij nou voortaan die portie oud papier voordat je gaat lopen, gelijk in de blauwe bak gooit. Dan is dat w:deal::juggle:eer een stukje efficiencie.
Daarom pak ik ook de fiets. Das veel efficiënter dan lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan