We misten je al Ben maar gelukkig ben je weer van de partij.
Middag allemaal.
Middag allemaal.
mogge,We misten je al Ben maar gelukkig ben je weer van de partij.
Middag allemaal.
Fijn om van je te horen Ben. Het was niks voor jou (blijkbaar wel ) om zo'n tijd niet actief te zijn op het forum.Hallo allemaal. Voor het eerst m'n bed weer uit. De griep heeft flink toegeslagen! Het hoesten is nog steeds, nu we de vierde week al ingaan, niet echt over. Maar verder begint het beter te gaan.
Tja die Ben zit volgens mij in een hunebed ondergedoken en ik krijg ook geen contact met hem.mogge,
ik mis ook al een hele tijd een ander Ben John.
al een hele tijd niet meer online zag ik. Maar goed, who knows.Tja die Ben zit volgens mij in een hunebed ondergedoken en ik krijg ook geen contact met hem.
Vorig jaar een pb gestuurd maar ook geen reactie gekregen.Tja die Ben zit volgens mij in een hunebed ondergedoken en ik krijg ook geen contact met hem.
Ja zeg een beetje geduld want 2022 is nog maar net om heVorig jaar een pb gestuurd maar ook geen reactie gekregen.
Was in augustusJa zeg een beetje geduld want 2022 is nog maar net om he
O ja toen was ik jarig en dat herinner ik me nog als de dag van gister dus ook dat is kortgeleden Thea😛😛Was in augustus
Tuurlijk.......O ja toen was ik jarig en dat herinner ik me nog als de dag van gister dus ook dat is kortgeleden Thea😛😛
Niet verder vertellen Thea maar ik ben achter de schermen ook bezig om een tuinhuis te regelen🤣🤣🤣Tuurlijk.......
Ik moet je ook even waarschuwen want volgens mij is er een niet nader te noemen huisgenoot van jou bezig met het plannen van een tweede bak voor gedrochtjes
Dus als ik het goed begrijp binnen kort verhuizing John tuinhuis wel goed isoleren anders stook je arm voor je zeebakNiet verder vertellen Thea maar ik ben achter de schermen ook bezig om een tuinhuis te regelen🤣🤣🤣
Volgens mij begrijp je het niet Jaap maar binnenkort kan Jessica dat je beter vertellen denk ikMiddag
Dus als ik het goed begrijp binnen kort verhuizing John tuinhuis wel goed isoleren anders stook je arm voor je zeebak
Hmm ik ben bang dat het andersom is.Volgens mij begrijp je het niet Jaap maar binnenkort kan Jessica dat je beter vertellen denk ik
Hier een mail met het maandoverzicht.Hier de jaarafrekening van energieleverancier ontvangen, krijgen geld terug. Ben ik wel blij mee. Heeft het zuinig stoken en douchen toch nut gehad gelukkig.
O jee nou sterkte maar dan en vanmiddag voetbal kijken. Ik zeg het niet snel maar van mij mag PSV winnen om de spanning in de top weer terug te brengen😉Gday John. Bankhangdag hierzo. Darmen wat op hol geloof ik. Beetje in de buurt van toilet blijven dus…..😉
welke spanning…😛Ik zeg het niet snel maar van mij mag PSV winnen om de spanning in de top weer terug te brengen😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.