Moi. Lunchtime.
Is dat daar in dat hotel waar je ook 3u kan gaan eten? (showcooking)Middag.
Zo ff een 12 uurtje bij vd Valk in Heerlen. Straks nog ff langs ons nieuwe huis.
En daarna tegels uitzoeken.
Bezoek zitterd was zeer aangenaam en voelden ons goed begrepen en geholpen.
Ze doen daar ook live and cooking geloof ik. Zelf nooit gedaan.Is dat daar in dat hotel waar je ook 3u kan gaan eten? (showcooking)
Daar zijn wij komende zaterdag uitgenodigd.
als dat tenminste daar is.
Erg schokkend.Wat een ellende in Turkije en Syrië zeg. 🤢
O herkenbaar Jaap want ik heb een keer uren met Jurgen zitten te wachten omdat de apparatuur niet werkte.Middag en nog steeds de ☀️👍
Tip van de dag ga niet op maandag naar het ziekenhuis niets werkt daar van electronica tot infuus pompen en liften tot de slagboom van de parkeergarage 😱🙁.
Dat noemen ze in Amerika Collateral damage.. kan gebeuren. Klaar
Kan inderdaad gebeuren maar als het je overkomt ben je er niet blij mee denk ik😉Dat noemen ze in Amerika Collateral damage.. kan gebeuren. Klaar
Als het uberhaupt al zover moet komen, ben je als baas toch al fout bezig.Dat noemen ze in Amerika Collateral damage.. kan gebeuren. Klaar
Bedoel je nou ET en zijn vrienden?Hogere macht moet onvoorwaardelijk achter de politie staan.
Klopt,live cooking was het.Ze doen daar ook live and cooking geloof ik. Zelf nooit gedaan.
Wel al vaker gegeten en gelunchd.
Avond Albert en dat komt vast door de snelle vette hapOEPS. T is nog geen avond.. Sorry John!!
Wachten is op zich al niet fijn zeker in een ziekenhuis nietO herkenbaar Jaap want ik heb een keer uren met Jurgen zitten te wachten omdat de apparatuur niet werkte.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.