Middag. Nog een uurtje naar een machine kijken en dan is deze geweldige woensdag al bijna weer voorbij. 😉
Nou doe je het weer😱Al gaat het hier volgens mij om een biobox dus dan mag het want dat is een achterlijk filterNadeel vindt ik die lelijke bijgeleverde binnenfilters en ik zou gaan voor een buitenfilter.
Haha, ja die bakken hebben er allemaal een lijkkist bij TheaNou doe je het weer😱Al gaat het hier volgens mij om een biobox dus dan mag het want dat is een achterlijk filter
Ik denk dak zo'n filter ga bestellen. Mag afgeleverd worden in de, uhh brievenbus rechts naast de voordeur. 🙂Nou doe je het weer😱Al gaat het hier volgens mij om een biobox dus dan mag het want dat is een achterlijk filter
Volgens mij past zo n filter prima in dat huisje😉Ik denk dak zo'n filter ga bestellen. Mag afgeleverd worden in de, uhh brievenbus rechts naast de voordeur. 🙂
Bekijk bijlage 356131
Ik heb zaterdag nog zo’n Biobox enkeltje container gegeven, had ik nog in de kast staan. Was meegeleverd destijds bij de Fusion.
goedenavond, over 4 minuutjes.
Ik heb het pompje en de verwarming er destijds uit gehaald en de rest ook enkeltje stort.Avond Albert. Tja ik heb dat onding toen achtergelaten bij Frits maar ja die gaf ook al aan dat ze zo goed als niet verkoopbaar zijn.
Ziek zijn, het blijft vervelend. Beterschap gewenst!!Morge, hier sinds zondagavond geveld door buikgriep.
...riep hij, nog wat nahijgend...Middag binnenkomers. We zijn weer over op een andere, snelle, server inmiddels.
Ik kan hem op mijn leeftijd niet bijbenen hoor...riep hij, nog wat nahijgend...
Wij hebben de griep of wat het ook was overwonnen. Nou ja, na zo'n drie en een halve week dan mag het ook wel eens. Wij hebben natuurlijk net als iedereen wel vaker een griepje gehad maar meestal was dit na een weekje wel over, deze keer dus niet.Middag Ben en hoe gaat het daar nou dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.