Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Nog een uurtje naar een machine kijken en dan is deze geweldige woensdag al bijna weer voorbij. ;)
 
Middag Albert en je hoeft nu nog maar 30 min te kijken;)
 
Nou doe je het weer:eek:Al gaat het hier volgens mij om een biobox dus dan mag het want dat is een achterlijk filter:deal:
Ik denk dak zo'n filter ga bestellen. Mag afgeleverd worden in de, uhh brievenbus rechts naast de voordeur. :)

:deal::juggle:

postbus_rood_1509971246_1-600.jpg
 
Ik heb zaterdag nog zo’n Biobox enkeltje container gegeven, had ik nog in de kast staan. Was meegeleverd destijds bij de Fusion.

goedenavond, over 4 minuutjes.
 
Avond Albert. Tja ik heb dat onding toen achtergelaten bij Frits maar ja die gaf ook al aan dat ze zo goed als niet verkoopbaar zijn.
 
Nou Albert ik verwacht wel wat doelpunten in Eindhoven want Emmen heeft 10 geblesseerden/afwezigen.
Ze hadden beter thuis kunnen blijven denk ik:DD
 
Goedemorgen

Ik heb zaterdag nog zo’n Biobox enkeltje container gegeven, had ik nog in de kast staan. Was meegeleverd destijds bij de Fusion.

goedenavond, over 4 minuutjes.

Avond Albert. Tja ik heb dat onding toen achtergelaten bij Frits maar ja die gaf ook al aan dat ze zo goed als niet verkoopbaar zijn.
Ik heb het pompje en de verwarming er destijds uit gehaald en de rest ook enkeltje stort.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag zo lunch weer naar binnen gewerkt
Nu met een bak thee even uitbuiken
Daarna fx6 onderhoud
 
Hier wachten op iemand die de schade komt herstellen die ontstaan is toen ze de afvoer ontstopt hebben. Pompiedom pompiedom
Eigenlijk veel te mooi weer om binnen te zitten.
 
Nou hier is het grijs en fris dus ik blijf lekker binnen.
 
Middag samen....
 
Middag, ook aan de thee. Thuus op de bank. Werkdag voorbij. Morgen nog ff tot 12uur.
 
Middag Ben en hoe gaat het daar nou dan?
 
Middag Ben en hoe gaat het daar nou dan?
Wij hebben de griep of wat het ook was overwonnen. Nou ja, na zo'n drie en een halve week dan mag het ook wel eens. Wij hebben natuurlijk net als iedereen wel vaker een griepje gehad maar meestal was dit na een weekje wel over, deze keer dus niet.
 
Ja sommige virussen zijn hardnekkig maar gelukkig ligt het weer achter jullie.
 
Eigenlijk kan jullie wel eens netjes groeten! Tenslotte schijnt er wat narrigheid rond te waren? Dat behoeft geen aanvulling van mijn kant dus daarom: Hallo geliefde medeburgers!
 
Nou hier geen narrigheid hoor en Hollanders zijn soms goed in klagen he;)
 
O jee, nou vergeet ik om Albert een goedemiddag toe te wensen dus alsnog bij deze.
 
Moi JT, Ff lekker een wandeling gemaakt. Frisse neus nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan