Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ff uitbuiken, bordje wat te vol geschept. Maar ja….. wat je opschept moet je opeten he.
 
forza mooie wedstrijd zou ik zeggen
 
Nou ik gok erop dat Twente een ronde verder komt want thuis pakken die toch vaak de winst en laten ze uit juist de punten liggen. Maar ja als Ajax maar in de competitie punten pakt dan vindt ik het wel goed.
 
Ajax pakt nergens nog punten dit seizoen… 😉😉
 
Ajax pakt nergens nog punten dit seizoen… 😉😉
Haha, nou ja de top 4 staat vrij dicht bijelkaar dus ik denk dat alles nog mogelijk is. Maar ik denk dat Ajax het dit jaar niet gaat lukken want ze morsen teveel punten. Dat doet de rest ook maar ja we gaan het zien over een wedstrijd of 14.
 
Ja die hebben schijt aan het leed van een ander en denken alleen aan zichzelf Albert.
Het is me daar ook wat hoor en het lijkt wel oorlogsgebied.
 
Avond keek net even op mijn vatenfall
het wordt nu toch wel heel vreemd dat doen en laten van zowel vattenfall en die vergeet tonijnen uit den haag
Schermafdruk op 2023-02-09 19-54-51.png
Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond

Iemand ervaring met de Moccamaster (koffiezetapparaat)? Ik overweeg er een aan te schaffen en ben wel benieuwd of het een aanrader is of niet. De reviews online zijn lovend, daar niet van. Voor wat het kost moet het toch echt heerlijke koffie zetten anders houd ik het geld in mijn beurs.


Nou hier geen narrigheid hoor en Hollanders zijn soms goed in klagen he😉
Zolang van narrigheid maar geen narigheid komt ben ik tevree 🙂
 
Nicole, die zien eruit zoals ik ze ken van de spaaracties van DE waar je vroeger met de spaarpunten van de thee en koffiepakken een apparaat kon aanschaffen toch? Mijn schoonzus had er jaren eentje van die apparaten.
 
Nicole, die zien eruit zoals ik ze ken van de spaaracties van DE waar je vroeger met de spaarpunten van de thee en koffiepakken een apparaat kon aanschaffen toch? Mijn schoonzus had er jaren eentje van die apparaten.
Klopt, DE en Moccamaster hebben een gedeelde geschiedenis!
Ik heb me vanmiddag verdiept in de Moccamaster en zag dat we vroeger thuis een koffiemolen hadden van DE, die nu bij Moccamaster in het "rariteitenkabinet" staat. 🙂
 
Goedenavond

Iemand ervaring met de Moccamaster (koffiezetapparaat)? Ik overweeg er een aan te schaffen en ben wel benieuwd of het een aanrader is of niet. De reviews online zijn lovend, daar niet van. Voor wat het kost moet het toch echt heerlijke koffie zetten anders houd ik het geld in mijn beurs.



Zolang van narrigheid maar geen narigheid komt ben ik tevree 🙂
Beste koffiezetter in de markt!

Mijn moeder heeft ik weet niet hoeveel koffiezetters versleten, max 5 jaar oud.
Ergens in 1997 heeft ze met punten van DE een mocca master gekocht.
Gebruikt ze nu nog steeds. Dezelfde!!

Je krijgt een sterkere bak koffie met dezelfde hoeveelheden.

Inside info. Blanche Dael verkoopt ze ook. En ze gebruiken hem zelf in de pauze.

De kracht van dat apparaat zit hem in de 2 aparte warmte elementen. 1 voor het water koken, en 1 voor het warmhoud plaatje.
De waterkoker kookt niet droog. Maar een vlotter zet hem uit, als het water bijna op is.
Dus ook geen gesputter op het einde.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
Forza Ajax dus😉
Nou, wat een prutwedstrijd, van beide kanten. En weer twijfelachtige beslissingen vd Man met het fluitje. Net als eerder deze week. Zo jammer dat ER geen VAR is in deze toch belangrijke wedstrijden.
 
Ff beheer aan helpen.

Dacht dat alleen gifs verboden waren.
 
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Zeker heb ik hier wat aan!
Ergens in 1997 heeft ze met punten van DE een mocca master gekocht.
Gebruikt ze nu nog steeds. Dezelfde!!
Made to last!
Wel bijzonder dat ze hem na al die jaren nog gebruiken kan.
Inside info. Blanche Dael verkoopt ze ook. En ze gebruiken hem zelf in de pauze.
👍
De kracht van dat apparaat zit hem in de 2 aparte warmte elementen. 1 voor het water koken, en 1 voor het warmhoud plaatje.
Daar las ik inderdaad over, maar ik had er niet bij stil gestaan dat dit ook invloed zou hebben op de temp van het water en de temperatuur van de warm gehouden koffie.
De waterkoker kookt niet droog. Maar een vlotter zet hem uit, als het water bijna op is.
Dat gepruttel ga ik denk ik missen haha.

Er blijken 2 verkooppunten in Sittard, liggen op een steenworp van elkaar. Een van de verkooppunten is een koffiespecialiteitenzaak. Ik ken de zaak verder niet maar misschien is het nog wat voor jou: https://www.mckaelas.nl/
En dan kwam ik ook nog deze tegen: https://www.independentcoffee.nl/ Zij zitten ook in het centrum van Sittard, weliswaar aan de andere kant.

Misschien ken je beiden al.
 
Heb mn bloeddruk maar eens ff weer gemeten. Paar dagen achter elkaar ff doen. Dinsdagmorgen naar Zwolle voor de jaarlijkse controle vd ICD. Eens even over mn medicijn hoeveelheid hebben….
 
Ff beheer aan helpen.

Dacht dat alleen gifs verboden waren.
Ja we hoeven ons niet te vervelen maar in de startpost en in het reglement staat dat ook plaatjes en afbeeldingen en video s niet zijn toegestaan in het GMT.
Omdat dit het GMT is gaan we niet alle oude afbeeldingen en plaatjes verwijderen maar nieuwe zullen inderdaad worden verwijderd:sorry:
 
Ja we hoeven ons niet te vervelen maar in de startpost en in het reglement staat dat ook plaatjes en afbeeldingen en video s niet zijn toegestaan in het GMT.
Omdat dit het GMT is gaan we niet alle oude afbeeldingen en plaatjes verwijderen maar nieuwe zullen inderdaad worden verwijderd:sorry:
Gmt? GDT dacht ik tegenwoordig.. bedtijd John?
 
Het lijkt de belastingdienst wel…….
 
Gmt? GDT dacht ik tegenwoordig.. bedtijd John?
Ach ja ik zeg nog steeds GMT hoor:DD
Dat heb ik 11 jaar gezegd en geschreven dus voor dat uit mn systeem is zijn we 4 jaar verder:DD

We hebben deze stap gezet na diverse klachten van leden over gifjes in het GDT en vaak is het voor ons niet of moeilijk te zien wanneer iets wel of niet een gif is en daarom is er besloten om ook video s, foto s en plaatjes te verbannen uit het GDT zodat het geen misverstanden kan opleveren.
 
Je mag ook niks meer….. zelf niet meer Blowen op de wallen las ik net. Wat mag er nog wel dan… zuigen? 🙂😉
 
Ik ga jullie nog eens bijpraten over de Mozambiquesijzen.

De 2 jongen hebben tot een paar dagen terug bij de ouders gezeten, dus bijna 3 maanden lang. Dat kon alleen omdat de ouders uit broedstemming waren, anders was het oorlog in de tent geweest.

Van de week hoorde ik er twee tegen elkaar op zingen. Oeps! Dus een van de jongen moet een man zijn of het is een ongebruikelijk muzikaal vrouwtje. Maar als ik naar de fiere houding kijk is het een man.

Dus de jongen uitgevangen en apart gezet. Dat uitvangen was best nog een puntje, ze waren sneller en slimmer dan ik :DD
Uitvangen op een moment dat het kan en niet op een moment dat het moet ofwel urgent is geworden.

Apart gezet om er dan achter te komen dat een van de jongen het andere jong aan het opjagen ging. Dus die moesten ook uit elkaar. Blijkbaar is de jonge zanger in broedstemming (huh? Nou al?) of het andere jong is ook een man, maar die nog niet van zich heeft laten horen.

Al met al is het tot nu toe heel goed gegaan.

We hebben deze stap gezet na diverse klachten van leden over gifjes in het GDT en vaak is het voor ons niet of moeilijk te zien wanneer iets wel of niet een gif is en daarom is er besloten om ook video s, foto s en plaatjes te verbannen uit het GDT zodat het geen misverstanden kan opleveren.
Wel jammer hoor, dus iemand die de nieuwe auto wil showen, of gewoon het relaxmoment met de voeten op tafel wil delen, dat mag ook niet meer? Als dat zo is vind ik de regels veel te star.
 
Je mag ook niks meer….. zelf niet meer Blowen op de wallen las ik net. Wat mag er nog wel dan… zuigen? 🙂😉
Ja zuigen op een lolly mag je nog wel daar zover ik weet zolang je het stokje maar netjes in de daarvoor bestemde afvalbak gooit🤣🤣
 
Ik ga jullie nog eens bijpraten over de Mozambiquesijzen.

De 2 jongen hebben tot een paar dagen terug bij de ouders gezeten, dus bijna 3 maanden lang. Dat kon alleen omdat de ouders uit broedstemming waren, anders was het oorlog in de tent geweest.

Van de week hoorde ik er twee tegen elkaar op zingen. Oeps! Dus een van de jongen moet een man zijn of het is een ongebruikelijk muzikaal vrouwtje. Maar als ik naar de fiere houding kijk is het een man.

Dus de jongen uitgevangen en apart gezet. Dat uitvangen was best nog een puntje, ze waren sneller en slimmer dan ik :DD
Uitvangen op een moment dat het kan en niet op een moment dat het moet ofwel urgent is geworden.

Apart gezet om er dan achter te komen dat een van de jongen het andere jong aan het opjagen ging. Dus die moesten ook uit elkaar. Blijkbaar is de jonge zanger in broedstemming (huh? Nou al?) of het andere jong is ook een man, maar die nog niet van zich heeft laten horen.

Al met al is het tot nu toe heel goed gegaan.


Wel jammer hoor, dus iemand die de nieuwe auto wil showen, of gewoon het relaxmoment met de voeten op tafel wil delen, dat mag ook niet meer? Als dat zo is vind ik de regels veel te star.
Ik snap je standpunt Nicole maar soms is het niet duidelijk of het een foto is of een gifje. Dat kunnen wij ook niet makkelijk controleren en gaat veel tijd kosten vandaar dat er destijds tot deze stap is besloten.
Er waren diverse leden die zich stoorden aan posten die niet enkel bestonden uit tekst.
 
Eens Nicole… ik plaatste vd week ook een plaatje van iets.. weet niet eens meer wat.. bam weg. Je kan toch wel zien wat een GIFje is? Dat is een snel bewegend, repeterend plaatje…. De Animated Gif dan… die zijn irritant.. daar is een apart topic voor. Maar enen plaatje, stilstaand, moet kunnen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan