Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen :koffie:
Wat nu lees ik het goed geen fotos meer in het goede dag gebeuren.
Hmm dus alleen slap gebabbel wordt er niet vrolijker op hier.
En erg onhandig ook soms is een afbeelding erg handig om iets duidelijk te maken.
En dat alleen maar door een paar zeurders over de gifjes die soms lang komen.
Maar eens nadenken over het donateurschap hier:unsure::juggle:
Nou Jaap geen paniek want we hebben het in overleg hoor zoals ik gister al aangaf. Zsm komen we hier op terug.
 
Nou Jaap geen paniek want we hebben het in overleg hoor zoals ik gister al aangaf. Zsm komen we hier op terug.
Van paniek is hier geen sprake John
Vind alleen de rede die aangevoerd wordt een beetje :juggle: achtig en vooral jammer.
En dat voor een paar klagers
 
Van paniek is hier geen sprake John
Vind alleen de rede die aangevoerd wordt een beetje :juggle: achtig en vooral jammer.
En dat voor een paar klagers
Dat is dan ook de reden dat we het weer onder de loep hebben genomen. We proberen het voor iedereen naar de zin te maken;)
 
Het is zonnig dus ik zeg alvast een fijne middag allemaal en geniet van de zon.
 
Nieuwsgierig hoe het er bij jullie aan toe gaat.
Bij ons maakt DHL het steeds bonter, het tijdvak wat ze op de dag van bezorging aan geven wordt steeds langer. Dus vanaf het tijdstip dat de chauffeur onderweg gaat moet je er nog 4 uur bij tellen.
Hoe lang is het tijdvak dat ze bij jullie hanteren op de dag zelf?
 
Goede morgen :koffie:
Wat nu lees ik het goed geen fotos meer in het goede dag gebeuren.
Hmm dus alleen slap gebabbel wordt er niet vrolijker op hier.
En erg onhandig ook soms is een afbeelding erg handig om iets duidelijk te maken.
En dat alleen maar door een paar zeurders over de gifjes die soms lang komen.
Maar eens nadenken over het donateurschap hier:unsure::juggle:
Ik dacht dat doneren eenmalig was en dat zou voor mij wel zo moeten zijn.
Het is vorig jaar door iemand voor me overgemaakt maar het plan is nou niet bepaald om er vervolgens een donateurschapschuld mee op te bouwen.
 
Eigenlijk wil ik dit graag per direct ontheffen. Als het zo is.
Er zal absoluut geen verdere cent naartoe worden uitgegeven
 
Nieuwsgierig hoe het er bij jullie aan toe gaat.
Bij ons maakt DHL het steeds bonter, het tijdvak wat ze op de dag van bezorging aan geven wordt steeds langer. Dus vanaf het tijdstip dat de chauffeur onderweg gaat moet je er nog 4 uur bij tellen.
Hoe lang is het tijdvak dat ze bij jullie hanteren op de dag zelf?
Dat verandert op de dag ervoor of op de bezorg dag wel wel een paar keer.
Meestal tussen 13,00 en 15.30 uur of tussen 18,00 en 21,30
Och als ik er niet ben geven ze het keurig af bij 1van de naaste buren voordeel van in een dorp wonen denk ik.
 
Nieuwsgierig hoe het er bij jullie aan toe gaat.
Bij ons maakt DHL het steeds bonter, het tijdvak wat ze op de dag van bezorging aan geven wordt steeds langer. Dus vanaf het tijdstip dat de chauffeur onderweg gaat moet je er nog 4 uur bij tellen.
Hoe lang is het tijdvak dat ze bij jullie hanteren op de dag zelf?
Hier meestal PostNl, soms DHL en GLS.
Tijdvak die we doorkrijgen met de laatste mail is meestal iets van 3 à 4 uur. PostNL heeft volgens mij het kleinste tijdvak. Zijn hier allemaal zo goed als altijd op tijd, GLS was hier laatst 3 minuten te vroeg:DD
Geen klachten hier dus.
 
Nieuwsgierig hoe het er bij jullie aan toe gaat.
Bij ons maakt DHL het steeds bonter, het tijdvak wat ze op de dag van bezorging aan geven wordt steeds langer. Dus vanaf het tijdstip dat de chauffeur onderweg gaat moet je er nog 4 uur bij tellen.
Hoe lang is het tijdvak dat ze bij jullie hanteren op de dag zelf?
Middag,

DHL zakelijk is ook puinhoop aan het worden. Hoe vaak er bij het bedrijf waar ik werk NIET de bezorgdag gehaald wordt of simpelweg in de link staat dat bezorging gemist is omdat er niemand aanwezig was. Vd week weer 2x en dat ondanks dat de hekken en deuren gewoon los zijn en er licht brand, alsof ze gewoon op tijd naar huis willen. En dan mag je hopen dat de volgende dag wel bezorgd wordt.
 
Middag,

DHL zakelijk is ook puinhoop aan het worden. Hoe vaak er bij het bedrijf waar ik werk NIET de bezorgdag gehaald wordt of simpelweg in de link staat dat bezorging gemist is omdat er niemand aanwezig was. Vd week weer 2x en dat ondanks dat de hekken en deuren gewoon los zijn en er licht brand, alsof ze gewoon op tijd naar huis willen. En dan mag je hopen dat de volgende dag wel bezorgd wordt.
Ik was hier ooit ontzettend tevreden over DHL maar onderhand baal ik als ik zie dat de verkoper onverwacht DHL heeft gekozen als vervoerder.
DPD was hier prut maar gaat hier nu juist heel goed.
 
Goedemiddag allemaal,
Vanmiddag lekker vrij en dat heb ik gevierd met een bezoekje aan de HB en aan mijn LFS:DD

Bezorgdiensten zijn helaas erg afhankelijk van hun bezorgers en omgekeerd.
Laatst verwachtte ik een pakketje in de avond en had netjes de update gekregen dat de bezorger onderweg was.
Maar twee uur voor het tijdvak kreeg ik ineens bericht: de bezorger heeft u gemist, we proberen het morgen opnieuw.
En dat terwijl ik de hele dag thuis was:juggle:
 
Middag JW en dat bericht kregen wij vorige week ook van DHL terwijl we thuis waren. Dat was ook niet de eerste keer en dat flikken ze vaker volgens mij.
Het is niet meer wat het geweest is:DD
 
Eigenlijk wil ik dit graag per direct ontheffen. Als het zo is.
Er zal absoluut geen verdere cent naartoe worden uitgegeven
Ik heb me vandaag uitgelogd.

Wat een verschrikking wat je te zien krijgt. Echt waar. Dat dit forum uberhaupt nog nieuwe mensen aantrekt.
Dat je met deze klerezooi aan ads nog een site in de lucht durft te houden. Niet eens aqua gerelateerd.

Degene die dit goedkeurt, mag zich diep schamen. En dan nog om donateurs vragen……

Screenshots.
0C54E80F-BEAE-4FE9-A996-E6A535C600D2.png
6BD00805-AF8C-447B-B126-34B7498B6791.png
5EA4A37B-E20C-40B7-9D8D-8BBE4ED973A3.png
E91D23B3-B19E-4F9C-8BD2-509ADCFE290B.png
E3F2E08E-FF2A-4A3F-819F-9EA21EBB8A5F.png
D3C91C23-00A3-4BE3-9B85-C0168FEAF2CB.png
D6B5C1EB-F86A-4903-8BA1-6BEC5CA1F56B.png
69A7ACD3-3B27-4AEF-8133-021F4A4AE146.png
76158075-E5EB-4E3D-B2F0-8BEC9E05EC82.png
 
Eigenlijk wil ik dit graag per direct ontheffen. Als het zo is.
Er zal absoluut geen verdere cent naartoe worden uitgegeven
Ik heb me vandaag uitgelogd.

Wat een verschrikking wat je te zien krijgt. Echt waar. Dat dit forum uberhaupt nog nieuwe mensen aantrekt.
Dat je met deze klerezooi aan ads nog een site in de lucht durft te houden. Niet eens aqua gerelateerd.

Degene die dit goedkeurt, mag zich diep schamen. En dan nog om donateurs vragen……

Screenshots.

mogen niet!
 
Middag Marcel en ik ga dit even aan marcel doorg
Ik heb me vandaag uitgelogd.

Wat een verschrikking wat je te zien krijgt. Echt waar. Dat dit forum uberhaupt nog nieuwe mensen aantrekt.
Dat je met deze klerezooi aan ads nog een site in de lucht durft te houden. Niet eens aqua gerelateerd.

Degene die dit goedkeurt, mag zich diep schamen. En dan nog om donateurs vragen……

Screenshots.
Bekijk bijlage 356194Bekijk bijlage 356195Bekijk bijlage 356196Bekijk bijlage 356197Bekijk bijlage 356198Bekijk bijlage 356199Bekijk bijlage 356200Bekijk bijlage 356201Bekijk bijlage 356202
Ik geef het door aan de eigenaar Marcel.
 
Wat een verschrikking wat je te zien krijgt. Echt waar. Dat dit forum uberhaupt nog nieuwe mensen aantrekt.


Nou nou, wat ik toch op die screenshots zie daar schrik ik van! Ik ben donateur en heb laatste een tweede keer een bedrag over gemaakt. Dat het zo triest gesteld was daar had ik geen idee van. Moet erbij zeggen dat ik standaard een adblocker gebruik en ik vermoed dat veel nieuwe leden dat doen. Want dit forum blijkt dus echt de kroon te spannen. Onleesbaar.
 
Nou nou, wat ik toch op die screenshots zie daar schrik ik van! Ik ben donateur en heb laatste een tweede keer een bedrag over gemaakt. Dat het zo triest gesteld was daar had ik geen idee van. Moet erbij zeggen dat ik standaard een adblocker gebruik en ik vermoed dat veel nieuwe leden dat doen. Want dit forum blijkt dus echt de kroon te spannen. Onleesbaar.
we zijn deze week overgegaan naar een andere server en wellicht dat marcel wat aan de instellingen moet doen maar ik heb het bij hem neergelegd. Ik weet dat hij altijd alle moeite doet om de hoeveelheid reclame zoveel mogelijk te beperken.
 
we zijn deze week overgegaan naar een andere server en wellicht dat marcel wat aan de instellingen moet doen maar ik heb het bij hem neergelegd. Ik weet dat hij altijd alle moeite doet om de hoeveelheid reclame zoveel mogelijk te beperken.
Ja het maakt het forum onleesbaar en dat is erg jammer. Ik heb net ook eens uitgelogd en zonder adblocker gekeken. Mijn computer gaat er van over zijn nek, ik kan amper scrollen. Nou heb ik niet de meest moderne computer maar het is er een die normaal gesproken wel volstaat voor normaal surfen. Loop eerlijk gezegd nooit tegen problemen aan.
 
Ik hoop dat hij snel reageert en er even naar gaat kijken en dan horen jullie dat.
 
Jullie hebben het maar druk met ons :D
 
Overigens is het forum momenteel extreem traag. Zal dat nog in het juiste topic posten.
 
we zijn deze week overgegaan naar een andere server en wellicht dat marcel wat aan de instellingen moet doen maar ik heb het bij hem neergelegd. Ik weet dat hij altijd alle moeite doet om de hoeveelheid reclame zoveel mogelijk te beperken.
Laatst ook een keer zonder adblockbrowser hier geweest, was toen ook zo. Heeft volgens mij niets met nieuwe server te maken.
Site is hier nu wel weer langzaam en laadt zelfs als ik aan het typen ben:juggle:
 
Laatst ook een keer zonder adblockbrowser hier geweest, was toen ook zo. Heeft volgens mij niets met nieuwe server te maken.
Site is hier nu wel weer langzaam en laadt zelfs als ik aan het typen ben:juggle:
Ja dat trage merk ik al een dik uur en dacht dat het aan mij lag maar dat is dus niet zo.
 
Ik snap je standpunt Nicole maar soms is het niet duidelijk of het een foto is of een gifje. Dat kunnen wij ook niet makkelijk controleren en gaat veel tijd kosten vandaar dat er destijds tot deze stap is besloten.
Er waren diverse leden die zich stoorden aan posten die niet enkel bestonden uit tekst.
Zo maar een tip: Beheerders stoor je niet zo snel aan leden die zich storen. Overigens, ik stoor me aan leden die zich storen... En daar hoef je ook niets mee te doen.
 
Het goede dag topic blijkt ook handig om: mogge, moi goedmorgen of iets dergelijks te schrijven. Iets wat ik trouwens nogal vaak vergeet. Niet onbelangrijk toch?
 
Sjonge wat traag ineens, mn moeder is met de rollator nog sneller over 100 mtr dan een paar plaatjes uploaden op het forum.
 
Sjonge wat traag ineens, mn moeder is met de rollator nog sneller over 100 mtr dan een paar plaatjes uploaden op het forum.
Ik denk dat de ads alle bandbreedte opslokken....
 
Ja fijn is anders Albert maar we moeten even wachten op de eigenaar want ik kom nergens aan en dat is maar goed voor jullie ook:ROFLMAO:
 
Zo maar een tip: Beheerders stoor je niet zo snel aan leden die zich storen. Overigens, ik stoor me aan leden die zich storen... En daar hoef je ook niets mee te doen.
Stoorzenders zijn dat;)
 
Wat die bezorgers aangaat: Ik krijg zelfs berichten dat m'n pakket respectievelijk; niet te bezorgen, geef uw adres op, Uw pakket is onderweg, kies uw tijd om uw pakket te ontvangen, bevestig de ontvangst van uw pakket, de bezorger kon uw adres niet vinden, geef het juiste adres op en vele varianten hierop. En dit terwijl we helemaal geen bestelling hebben gedaan of verwachten.... (Voordat jullie me allemaal gaan waarschuwen want jullie zijn allemaal zo lief; ik weet iets over virussen, phishing en wat dies meer zijn...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan