Nou, ik ga maar ff gezellig met de vrouw naar de Aldi en daarna bakkie doen bij moeders. De zoon past wel op het huis…
De server heeft ook snipperdagen denk ikVandaag heeft de site er ondanks die snelle server die een zekere beheerder uit Groningen zelfs node kon bijhouden er weinig zin in. Het duurt nogal eer er een reactie volgt. Misschien kunnen jullie die server nog inruilen? 🙂🙂😉
Wat die bezorgers aangaat: Ik krijg zelfs berichten dat m'n pakket respectievelijk; niet te bezorgen, geef uw adres op, Uw pakket is onderweg, kies uw tijd om uw pakket te ontvangen, bevestig de ontvangst van uw pakket, de bezorger kon uw adres niet vinden, geef het juiste adres op en vele varianten hierop. En dit terwijl we helemaal geen bestelling hebben gedaan of verwachten.... (Voordat jullie me allemaal gaan waarschuwen want jullie zijn allemaal zo lief; ik weet iets over virussen, phishing en wat dies meer zijn...)
Waaaaakker!Moi.. is dr nog wat te beleven hier. Of iedereen al naar bed?
Jeetje, wat een onthaal.Moge meneer Marcel.
Volgens mij bedoeld Ed nette video s en plaatjes🤣🤣🤣🤣Mogguh allemaal.
Het plaatsen van gifjes/video's/plaatjes etc in dit topic hebben wij besproken. Gifjes plaatsen in het GDT blijft niet toegestaan, want dit kan als hinderlijk worden ervaren door mede leden. De rest mag weer 👍.
Oh… geen blote heren of dames?Volgens mij bedoeld Ed nette video s en plaatjes🤣🤣🤣🤣
Dan wordt jou keuze wel wat beperkter 🤔😉.Volgens mij bedoeld Ed nette video s en plaatjes🤣🤣🤣🤣
Net is voor mij een heeeeeel ruim begrip hoorDan wordt jou keuze wel wat beperkter 🤔😉.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.