Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik ga maar ff gezellig met de vrouw naar de Aldi en daarna bakkie doen bij moeders. De zoon past wel op het huis…
 
Middag Ben en leuk dat je er ook weer bent:thumbs:
 
Vandaag heeft de site er ondanks die snelle server die een zekere beheerder uit Groningen zelfs node kon bijhouden er weinig zin in. Het duurt nogal eer er een reactie volgt. Misschien kunnen jullie die server nog inruilen? :):);)
 
Vandaag heeft de site er ondanks die snelle server die een zekere beheerder uit Groningen zelfs node kon bijhouden er weinig zin in. Het duurt nogal eer er een reactie volgt. Misschien kunnen jullie die server nog inruilen? :):);)
De server heeft ook snipperdagen denk ik:DD
 
Wat die bezorgers aangaat: Ik krijg zelfs berichten dat m'n pakket respectievelijk; niet te bezorgen, geef uw adres op, Uw pakket is onderweg, kies uw tijd om uw pakket te ontvangen, bevestig de ontvangst van uw pakket, de bezorger kon uw adres niet vinden, geef het juiste adres op en vele varianten hierop. En dit terwijl we helemaal geen bestelling hebben gedaan of verwachten.... (Voordat jullie me allemaal gaan waarschuwen want jullie zijn allemaal zo lief; ik weet iets over virussen, phishing en wat dies meer zijn...)

Maar goed, al met al komen de pakjes eigenlijk altijd aan bij mij. Ook als ze niet voor mij zijn :DD

En vandaag zijn ze allebei al binnen.

Dat lange wachten is het nadeel van online bestellen maar soms zijn zaken niet lokaal te krijgen. Voor mijn toekomstige (?) Moccamaster in elk geval een lokaal adres gevonden. En ook nog bij een zaak waar ik erg tevreden over ben.
 
Middag iedereen :petjeaf:
weekend......zalig...... :)
 
Zo gedane arbeid is het :koffie:
Heeft de rug ook weer rust is wel mooi zo groot filter (FX6) maar zwaar is ie wel:eek::stars:
 
Goed Marcel is met de instellingen bezig geweest en het aantal banners zou nou weer als vroeger moeten zijn en de snelheid hopelijk ook.
Mochten er nog klachten blijven dan dit graag melden in het daarvoor bestemde topic.
 
heb vergeten div. zaken goed in te stellen na de verhuizing, maar sinds 15:30 vandaag alles gechecked en de instellingen staan nu exact hetzelfde als op de oude server, dus daar ligt het niet aan, maar ik hoor graag als er weer vertraging is, dan graag in het daarvoor bestemde topic. Fijn weekend allemaal!!!
 
Middag. In de uitbuik modus hier.
 
Hier blijkt buikgriep geen buikgriep maar corona. Had ondertussen al weer veel last van longen waar veel slijm in zit en nog steeds vehoging, sinds eind van de mddag ineens geen reukvermogen meer, toen ging er lampje branden:!:'(
 
O jee Thea het zit niet mee maar heel veel sterkte.
 
Sjips Thea. Beterschap..collega van me van de week ook al positief. Gelukkig houden wij op het werk nog zoveel mogelijk afstand waar het kan. O.a. In de kantine tijdens pauzes. Voor de rest staan we meest toch alleen bij de werkzaamheden.
 
Moi.. is dr nog wat te beleven hier. Of iedereen al naar bed?
 
Goedemorgen:koffie:
Andijk ⛅ 6*C 96%LV
 
Moge Jaap en Albert. Hier al druk met de ww maar dat is bijna klaar.
 
Mogguh allemaal.

Het plaatsen van gifjes/video's/plaatjes etc in dit topic hebben wij besproken. Gifjes plaatsen in het GDT blijft niet toegestaan, want dit kan als hinderlijk worden ervaren door mede leden. De rest mag weer 👍.
 
Mogguh allemaal.

Het plaatsen van gifjes/video's/plaatjes etc in dit topic hebben wij besproken. Gifjes plaatsen in het GDT blijft niet toegestaan, want dit kan als hinderlijk worden ervaren door mede leden. De rest mag weer 👍.
Volgens mij bedoeld Ed nette video s en plaatjes:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ze zijn bij de LFS in Rijssen al mooi in de uitverkoop ivm verhuizing rond mei naar nieuw pand in Almelo. Scheelt mij een eind rijden. Staat een mega zoutwaterbak in de winkel. Compleet te koop voor net geen €6000. Plaatje hoor. Maar wat een geld voor zoiets.

04639905-8A71-42CB-98A3-6FD315B43B4E.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan