Hoe moet ik dat opvatten? Zijn die berichten in cyber space verloren gegaan of staan ze elders op het forum?helaas zijn vandaag daardoor een stuk of 8 berichten niet op de goede plek aangekomen...
ze zijn in aquariumwater opgelost.Hoe moet ik dat opvatten? Zijn die berichten in cyber space verloren gegaan of staan ze elders op het forum?
Vandaar die mistige bakken 😆Middag.
ze zijn in aquariumwater opgelost.
Ja, dr zijn er die vliegen er soms op als een roofdier op zn prooi, en waarom.. beetje veel haantjesgedrag ook. Maar ja, als je er teveel van zegt ben je zelf het haasje.Verbaas me, of eigenlijk niet, over de narrige sfeer op dit forum de laatste tijd. Zo jammer.
Ach dat is van alle tijd Nicole en ik heb in de 11 jaar dat ik hier zit niet anders meegemaakt. We hebben wel tijden gehad dat het er veel heftiger aan toeging en dat we soms strooiden met waarschuwingen en bans.Verbaas me, of eigenlijk niet, over de narrige sfeer op dit forum de laatste tijd. Zo jammer.
Beterschap TheaMorge, hier sinds zondagavond geveld door buikgriep.
Krijg er bijna een jetlag vanMiddag binnenkomers. We zijn weer over op een andere, snelle, server inmiddels.
Middag Jaap en ja je was niet goed wakker want dat stond in het beheer topic waar we een beheerder vragen🤣Nou dacht toch dat ik vanmorgen goedemorgen geschreven had bericht is spoorloos.😱😢😉
Nou Ja dan goedemiddag maar.😉
Hier nog steeds volop ☀️
😴Middag Jaap en ja je was niet goed wakker want dat stond in het beheer topic waar we een beheerder vragen🤣
Ik zou bijna zeggen slaap lekker😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.