Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag John
 
Middag John. Dacht dat ik hier vanmiddag al eerder wat had gepost… maar die is verdwenen?
 
server heeft kort moment uitstapje naar andere server gemaakt, maar dat ging niet helemaal goed ivm een grote DNS server storing in europa, daardoor server weer op oude plek geactiveerd, helaas zijn vandaag daardoor een stuk of 8 berichten niet op de goede plek aangekomen...
 
Avond allemaal
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
helaas zijn vandaag daardoor een stuk of 8 berichten niet op de goede plek aangekomen...
Hoe moet ik dat opvatten? Zijn die berichten in cyber space verloren gegaan of staan ze elders op het forum?
 
Verbaas me, of eigenlijk niet, over de narrige sfeer op dit forum de laatste tijd. Zo jammer.
 
Verbaas me, of eigenlijk niet, over de narrige sfeer op dit forum de laatste tijd. Zo jammer.
Ja, dr zijn er die vliegen er soms op als een roofdier op zn prooi, en waarom.. beetje veel haantjesgedrag ook. Maar ja, als je er teveel van zegt ben je zelf het haasje.
 
Verbaas me, of eigenlijk niet, over de narrige sfeer op dit forum de laatste tijd. Zo jammer.
Ach dat is van alle tijd Nicole en ik heb in de 11 jaar dat ik hier zit niet anders meegemaakt. We hebben wel tijden gehad dat het er veel heftiger aan toeging en dat we soms strooiden met waarschuwingen en bans.
Dat bevestigde oud beheerder Marcel laatst ook nog in een topic en ja met zoveel leden ontkom je daar bijna niet aan.
 
Ik mag lekker toch wel blijven hi ha ho.
En mag ik daarvoor John bedanken ja echt zo.

Het ken ook nog wezen dat wij narren ons naar het leven staan.
 
Brrr, koud al. Morgen fris op de fiets….

FA34D96F-E462-48C4-81A0-34F69A138F50.jpeg
 
Hier is het -3 dus ik kruip lekker mn bed in. Tot morgen.
 
 
Middag binnenkomers. We zijn weer over op een andere, snelle, server inmiddels.
 
Nou dacht toch dat ik vanmorgen goedemorgen geschreven had bericht is spoorloos.:eek::cry:;)
Nou Ja dan goedemiddag maar.;)
Hier nog steeds volop ☀️
 
Nou dacht toch dat ik vanmorgen goedemorgen geschreven had bericht is spoorloos.:eek::cry:;)
Nou Ja dan goedemiddag maar.;)
Hier nog steeds volop ☀️
Middag Jaap en ja je was niet goed wakker want dat stond in het beheer topic waar we een beheerder vragen:ROFLMAO:
 
Goedemiddag allemaal.

Hier schijnt het zonnetje al de hele dag :)
 
Middag Marc en diezelfde zon schijnt hier ook dus je zal wel in de buurt hier wonen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan