Goedenavond.
Moet je wel doorfietsen want anders is de zon straks alweer onderDan ga ik naar hier!
Terwijl het bewolkt zou blijven volgens mijMoet je wel doorfietsen want anders is de zon straks alweer onder
Wie heeft het over fietsen? Ik ga naar hier. En ben dr al….Moet je wel doorfietsen want anders is de zon straks alweer onder
Ja maar dat is de verkeerde hier volgens mij🤣Wie heeft het over fietsen? Ik ga naar hier. En ben dr al….
Dat ligt eraan waar je bent, of het verkeerd is.Ja maar dat is de verkeerde hier volgens mij🤣
Alles buiten Grunn is verkeerdDat ligt eraan waar je bent, of het verkeerd is.
Tijd voor de onafhankelijke republiek Grunn?Alles buiten Grunn is verkeerd
☕☕ Hier geen koffie maar theeGoedemorgen
Dan ben je bij deze uitgenodigd om dat jaarlijks te komen vieren😉Jaarlijks de onafhankelijkheidsdag met een krokettenfestijn vieren
Ook lekker 😉☕☕ Hier geen koffie maar thee
Wat een gezeur weer ja, nog ff en we leven in een rubberen stoeptegelmaatschappij waarin niemand meer iets kan hebben of zeggen🙄Middag.
Goh, ben er nu net achter waarom wij onze collega oempa loempa noemen….
https://nos.nl/artikel/2464381-boeken-roald-dahl-aangepast-om-beledigend-taalgebruik
Ik heb vaak de indruk dat we al in zo n maatschappij leven. Straks wordt een scheet laten nog strafbaar.Goedemiddag allemaal,
Wat een gezeur weer ja, nog ff en we leven in een rubberen stoeptegelmaatschappij waarin niemand meer iets kan hebben of zeggen🙄
Ga je trouwen?Dank Marcel. Kan ik wat mee. Eind mrt is onze trouwdag. Dus mooie gelegenheid voor een weekendje dr van tussen.
1x is genoeg Ben… nee dan zijn we 17jr getrouwd. 🙂Ga je trouwen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.