Middag Albert en alvast een goedenavond.
Haha John.. moet je nog sluiers? Misschien heeft er nog iemand wat teveel..😉Middag Albert en alvast een goedenavond.
Ik schat een stuk of 20Haha John.. moet je nog sluiers? Misschien heeft er nog iemand wat teveel..😉
Ha moi,moi Eanske.
Ja goed. Moss ff de zeune van station haal’n. Was met de Tgv uut Almelo komn.Ha moi,
Hoe ist dr met?
Het is ook altijd wat me die NS.openbaar vervoer… geweldig in NL. Onderweg van Nijmegen naar Zwolle en dan Marienberg. Maar ja. De trein had 20minuten stilgestaan bij Zutphen en ging dan niet verder als Olst. Dus dan maar in Deventer dr uit en naar Almelo.
Ook leuk… HO, of N?Het is ook altijd wat me die NS.
Als ik het geld had regelde ik mn eigen trein🤔
Maar voorlopig moet ik het nog ff doen met mn modelspoortreinen😆
H0, een MärklinbaanOok leuk… HO, of N?
Als je een mooie baan wilt bouwen ben je idd wel wat ruimte kwijt.Ook mooi spul.. en kan dure hobby zijn ook. Heb n tijdje ROCO digitaal gehad. Maar tijd en ruimtegebrek
Dum door doen en vedan jaaangMoge JW en we gaan ervoor😀
Heb je weer slecht geslapen?🤣🤣Dum door doen en vedan jaaang
Ja, maar daardoor kan ik nog wel plat proatn.Heb je weer slecht geslapen?🤣🤣
Ik snap toch niks van die onzin🤣Ja, maar daardoor kan ik nog wel plat proatn.
Ik ben alleen zo verotte slecht met die spelling🤣
Je bent steeds vroeger met je middaggroet.Laat ik alvast goedemiddag zeggen.
Je bent scherp vandaag JW maar dat had ik wel verwacht. Om half 7 goedemiddag toewensen is niet zinvol want dan lig jij nog in je bed🤣🤣Je bent steeds vroeger met je middaggroet.
Nog ff en je wenst ons om half 7 sochtends al een goedemiddag
Desalniettemin wens ik jou ook alvast een goedemiddag toe
Wist je niet dat ik slaap met een puntenslijper op mn nachtkastje?Je bent scherp vandaag JW maar dat had ik wel verwacht.
Gratis tip: haal de wekker weer uit de kliko en breek de punt van dat potlood maar af😉Wist je niet dat ik slaap met een puntenslijper op mn nachtkastje?
Zo ben ik iedere morgen niet alleen fris, maar ook weer scherp
Het antwoord op je vraag: Prinses Beatrix. Je hoeft me niet te bedanken voor deze service, ik deed het graag. 🙂🙂🙂Ja zeg wie gaat er op 85 jarige leeftijd ook skieen:
https://www.nu.nl/koningshuis/62521...ekt-pols-bij-het-skien-en-herstelt-thuis.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.