Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen allemaal
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en Corne.
 
Middag allemaal.
 
Soms heb je iets aan een lichaamsdeel waar je niets mee doet, 't ja, het komt voor...🙂🙂😉
Dus je bedoelt dat ik vaak hoofdpijn heb omdat ik mn hersenen niet genoeg genbruik🤣🤣
 
Ja als de koffie echt beroerd is dan gooi ik er wel melk en suiker in maar ik kan wel wat hebben. Een tip, als de koffie te bitter is, kan je een heel klein snufje zout er in doen. Echt minimaal. Dan neutraliseert de zout het bitter een beetje en krijgt een een beetje zoute chocolade caramel iedee. Je moet het eigenlijk net niet kunnen proeven.
Suiker en ook melk, mag ik ze blank noemen (?), zijn blanke stoffen dus die een slechte smaak aan de koffie geven als je ze vergeet erin te doen... 🙂🙂😉
 
Er zijn dus mogelijkheden waar ik zelfs nog niet aan gedacht had... 🙂
Dat wil dus zeggen dat je ook je hersenen niet genoeg gebruikt met alle risico s van dien:pp
 
Voor een rijtje heb je meerdere levens nodig, die ik je overigens van harte gun! 😉
Op de rit heb dan haha ik zat het me inderdaad al voor me te zien toen ik het schreef hoe zet ik het uberhaubt op een rijtje... Ik ga het eerst alfabetisch sorteren denk ik, zooi bij zooi en het kleine beetje wat overblijft gooi ik op 1 stapel 😆

Suiker en ook melk, mag ik ze blank noemen (?), zijn blanke stoffen dus die een slechte smaak aan de koffie geven als je ze vergeet erin te doen... 🙂🙂😉
Dat heb ik vooral bij of alleen melk of alleen suiker. Het moet wel allebij zijn anders is het juist minder lekker.
Maar koffie zonder en een koffie met zijn gewoon 2 totaal andere dranken in mn ogen.

Beetje het zelfde als mostert en honingmostert 😋

Fijne dag allemaal!
 
Zoals ik ook vaak tegen mijn vrouw zeg: Een regelmatig gebruik van al je lichaamsdelen zorgt voor een optimale conditie... 🙄
Zit een verschil tussen hoe je het gebruikt he 😆 ik kan wel eens het verkeerde lichaamsdeel voor de verkeerde handeling gebruiken dat is erg lastig 😂 soms is het slim om niet je hersenen uit te schakelen en je neus te volgen om het maar zo te zeggen. En soms is het beter om wel je neus te volgen en niet je hersenen te gebruiken😆
 
Zelfs hier zijn weer opties aan te geven. Je kan met meerdere lichaamsdelen een goede handeling verrichten en soms is het juist dan niet goed om je neus te volgen en je hersens te gebruiken...

Afijn, laat ik er over ophouden. 🙂🙂🙂
 
Middag. Lentedag…
5D437BB2-72A3-4F77-8627-98E3B2E691B1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zou het al de moeite zijn om mn schietuien de grond in te stoppen of zou het dan nu echt tijd zijn🤔 ze staan al anderhalve maand op mn vensterbank te groeien zonder grond of water (vraag me niet hoe)😂
Mn hersenen laten me in de steek ik zeg 2 keer het zelfde maar jullie snappen het wel 😂
 
Het is nog middag maar ik zal als het goed is voor 6 uur jullie weer begroeten.
Eerst een waterwissel doen hier bij de sluiers.
 
Avond allemaal.
 
Avond. Ff een paar rondjes over het circuit in Jeddah,,,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: Moge Gini
      Terug
      Bovenaan