Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In dit geval vermoed ik enige partijdigheid... 😉 (Wij van WC eend....)
Onze reacatie begint dan ook met "wij van beheer..............................":DD
 
Goedemiddag allemaal, en dat zonder voordringen! 😉
 
Smiddags.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.
 
Avond Marcel.
 
Avond.
 
Tot morgen en slaap lekker.
 
Moge allemaal.
 
Moge Nicole.
 
Goedemorgen....
Jammer genoeg alweer de laatste dag van het weekend,
geniet ervan .....
 
Moge Marc en je kan je dan al wel verheugen op het volgende weekend denk ik want dit is vast niet de laatste😉
 
Goedemorgen.
 
Moggel Marcel. Het is alweer zonnig dus trek de korte broek maar aan.
 
Mogge, zon? Wel erg minimaal hier.

genieten vd vogels in de tuin, die plukken aan de pluimen van het pampasgras. Lekker zacht materiaal voor het nestje welke ze bouwen.
 
Wandelse Marcel.
 
De enige wandelingen die ik maak vandaag zijn door het huis, en straks naar de auto om naar moeders te rijden.
🤣
 
Nou als je bezig bent dan maak je in huis soms ook flink wat meters Albert over de hele dag bezien.
 
Weer even naar greenchoice app gekeken.

Ik zie dat die oude CV 0,02 kuub gas per uur verbruikt aan zijn waakvlam.
Dat is 4,70 aan gas in de week. En dan gebruik je hem niet.
En dan kost het ook nog 5,35 aan vaste kosten per dag. Dus een 10 euro in de week, en dan gebruik je hem nog niet.
Per jaar 520 euro. Voor niets.
Daar kan ik nu 2000 kwh stroom voor kopen.

Het goede nieuws. De CV is afgelopen week niet aan geweest. Staat op 15 graden, maar het was nog 17 graden in huis.
De aannemer is blij met die gegevens. Want dan gaat verwarmen met airco’s zeker lukken.
 
Nou ik geloof dat bij de zomerdag als de cv hier niet aanstaat we een dikke 0,5 kuub gebruiken aan gas. Daar zit natuurlijk het warme water bij wat verwarmt wordt.
Dat is per week zo n 3,5 kuub.
 
Mijn groet in elke vorm behoort te passen in het dagelijkse tijdstip. Vandaar goedemorgen allemaal én goedendag voor het overblijvende dag deel.
 
Moge Ben en ik wens je later op de dag nog wel een goedemiddag en goedenavond toe:DD
 
Zo even een lekkere frisse neus gehad.

Mooi om te zien dat er nu na ruim 2 jaar weer eens water staat in het kleine meer.

Dat hebben ze een jaar of 4 geleden helemaal zichtbaar gemaakt, en er heeft 1x water in gestaan. En toen kwam de droogte.
 
Zo ik wens iedereen alvast een fijne middag toe.
 
Volgens mij hebben die klokken in Groningen ook aardbevinsschade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      triple: Vroege morgen
      Terug
      Bovenaan