Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag.
 
Goedemiddag.
 
Niet alleen de klokken, wat te denken van sommige beheerders?😉
Mn moeder zei vroeger al dat ik een klap van de molenwiek heb gehad dus ja het zou zomaar kunnen kloppen:DD

Middag late binnenkomers.
 
Mn moeder zei vroeger al dat ik een klap van de molenwiek heb gehad dus ja het zou zomaar kunnen kloppen:DD

Middag late binnenkomers.
Hoezo laat? Heb je de klap vd 5e wiek gehad? Forza Grun.
 
A

Ach volgend jaar nieuwe trainer.. Dick Lukien. Wie weet.
Tja die mag ze dan vanuit de KK divisie weer naar de eredivisie brengen want het is al 0-2.
 
Poeh.. ff gewandeld met jasje aan. Maar die kon wel uit halverwege.. zon heeft aardig wat kracht al.
 
Haha, ja een speler is op de vuist en dat laat niet zien dat het publiek echt tevreden is. Toch wel raar want ze spelen vrij stabiel en verliezen bijna alles🤣
 
Ajax kan aan de bak, staan nu al achter. Mooi uitgespeelde kans.
 
Ja Cambuur en Ajax beide achter maar ja ik had weinig anders verwacht en als ze nog tweede worden dan is dat denk ik het hoogst haalbare maar zelfs dat is afwachten.
Gelukkig doet Grunn het beter en die vermaken het publiek prima met een potje boksen tussendoor:DD
 
Zag het filmpje van die supporter die Willems een knal geeft. Mafkees.

ik denk dat deze klassieker ook wel ontspoort gezien de felheid soms.
 
Ja die gek zal wel zn laatste wedstrijd in de Euroborg hebben gezien. Maar goed het komt natuurlijk ook door de onvrede maar dat rechtvaardigt dit niet.
 
Affluiten maar. Gelijkspel is beter voor psv… 🙂
 
Affluiten maar. Gelijkspel is beter voor psv… 🙂
Haha, ik denk dat Ajax en PSV weinig kans maken nog. PSV staat ook op 7 punten dacht ik en al zou Ajax winnen dan is het nog 4 en of feyenoord dat nog laat liggen dat betwijfel ik.
Maar ja over een 2 maanden weten we het.
 
Nou Albert geen gelijkspel en ik denk dat ze in Rotterdam alvast een feestje kunnen bouwen want ik denk niet dat ze dit nog uit handen gaan geven.
Volgend jaar nieuwe ronde met nieuwe kansen.
En misschien FC Grunn wel kampioen in de KK divisie:DD
 
Nou Albert geen gelijkspel en ik denk dat ze in Rotterdam alvast een feestje kunnen bouwen want ik denk niet dat ze dit nog uit handen gaan geven.
Volgend jaar nieuwe ronde met nieuwe kansen.
En misschien FC Grunn wel kampioen in de KK divisie:DD
Denk ik ook John. Geloof dat ze een redelijk programma hebben rest vh seizoen. Als ze dit nog weer weggeven… ons dorpje brengt een toptrainer voort…. Arne Slot uut Banthum.!
 
Weer even naar greenchoice app gekeken.

Ik zie dat die oude CV 0,02 kuub gas per uur verbruikt aan zijn waakvlam.
Dat is 4,70 aan gas in de week. En dan gebruik je hem niet.
En dan kost het ook nog 5,35 aan vaste kosten per dag. Dus een 10 euro in de week, en dan gebruik je hem nog niet.
Per jaar 520 euro. Voor niets.
Daar kan ik nu 2000 kwh stroom voor kopen.

Het goede nieuws. De CV is afgelopen week niet aan geweest. Staat op 15 graden, maar het was nog 17 graden in huis.
De aannemer is blij met die gegevens. Want dan gaat verwarmen met airco’s zeker lukken.
Tja..met de hoge prijzen houdt je het wel in de gaten natuurlijk. Met een nog lopend contract valt het hier nog mee met de kosten.
zie gisteren met zon en verbruik/teruglevering met de zonnepanelen en hybride pomp. Rond 1300uir piek in gasverbruik. Toen stond ik onder de douche.
04935ABA-525B-4341-BC8C-A268BB1189DB.jpeg
 
ons dorpje brengt een toptrainer voort…. Arne Slot uut Banthum.
Toch een pleister op de wonde dan na dit seizoen. Misschien loopt er nog wel een die de FC hier wat hogerop kan tillen:DD
 
Tja..met de hoge prijzen houdt je het wel in de gaten natuurlijk. Met een nog lopend contract valt het hier nog mee met de kosten.
zie gisteren met zon en verbruik/teruglevering met de zonnepanelen en hybride pomp. Rond 1300uir piek in gasverbruik. Toen stond ik onder de douche.
Bekijk bijlage 357905
Gelukkig heb ik op 2 adressen mijn langlopend goedkope elektra contract.
Gas is een ander verhaal. Dat is 2,36 per kuub, buiten het plafond.
En de vaste kosten voor gas tikken erg aan.
Hoe minder gas je verbruikt, hoe duurder het relatief wordt.

Zodra de aannemer de ketel heeft afgekoppeld, zeg ik mijn gas op.
En omdat de overheid nu de kosten voor het verwijderen nog betaald, vraag ik dat ook zo snel mogelijk aan.
Dan halen ze de leiding weg. Dus ook geen risico op lekkage meer.
 
Tja..met de hoge prijzen houdt je het wel in de gaten natuurlijk. Met een nog lopend contract valt het hier nog mee met de kosten.
zie gisteren met zon en verbruik/teruglevering met de zonnepanelen en hybride pomp. Rond 1300uir piek in gasverbruik. Toen stond ik onder de douche.
Bekijk bijlage 357905
Wat verklaard dat continue gasverbruik per uur? Want een moderne ketel heeft geen waakvlam.
Is dat lekkage?

Hier een dag zonder aanwezigheid.

E984C61B-C3AB-4BD2-BC5B-1C7386B20EBD.jpeg

DF2B714D-F5CF-4FF5-B756-46870CEE171B.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat verklaard dat continue gasverbruik per uur? Want een moderne ketel heeft geen waakvlam.
Is dat lekkage?

Hier een dag zonder aanwezigheid.
ben even lopen zoeken, en het kan een instelling zijn in de thermostaat, dat er gelijk warm water moet zijn bij vraag. Beetje onzin uiteraard omdat we een heetwater kraan hebben met boiler. Dus eens contavt opnemen met installateur om na te vragen of dit uitgeschakeld kan worden.
 
Goedenavond.


Is dit een grap.
Nee, ik kreeg kort geleden bericht dat nu het 2,83 is en per 1/4 dat het flink zakt.

Gas per m3 € 2,35777 € 1,62927
Vaste leveringskosten per dag (gas) € 0,20822 € 0,20822


Dat was een mail van 21 februari die we kregen.
 
Denk ik ook John. Geloof dat ze een redelijk programma hebben rest vh seizoen. Als ze dit nog weer weggeven… ons dorpje brengt een toptrainer voort…. Arne Slot uut Banthum.!
Nou de 1-1 is ook weer beneden peil en we moeten ons er maar bij neerleggen denk ik Albert.
 
Zover de F1 race. Perez en Max met RedBull weer 1 en 2, en Alonso 3 weer. opnaar Australië nu dan maar.
 
Helaas, Alonso heeft een straf van de MaFIA, ze zouden de penalty niet goed hebben ingelost…. Mercedes zat tijdens de race al te janken over de radio tegen Russell. Dus dat zal de stewards ook wel ter ore zijn gekomen.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Aloha allen, we gaan er weer voor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan