Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Ben en je groet rolt hier net binnen.
 
Goeiedag zeg.
 
Goedenavond.

Keerpunt is gekomen. Vandaag wederom een verassing. Bruine plavuizen onder het laminaat. Maar deze keer leverde het een keer geen meerkosten op. Maar juist minder.
Kozijnen zijn ook uitgezocht. En de kosten vallen gelukkig ook heel erg mee.
Dus we zijn vanavond in Slenaken uit eten geweest. Er is weer vreugde gekomen.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen,

fijn weekend voor iedereen.
 
Een goedemorgen vanuit het Overijsselse Vechtdal.
 
Moge Albert.
 
Moge marcel.
 
Ochtend gebeuren weer gehad. Straks eens ff naar een tuincentrum voor wat spullen. Heb nog een bon om te verzilveren van mn ‘oude werkgever‘. Gaf hij me in augustus en zei van: kun je in t voorjaar wat moois halen voor de tuin. En t is bijna pasen, dus ook maar een mooie Paastak mee voor decoratie in huis.
 
Ja omdat ik zolang moest wachten ben ik in de tussentijd even bij Frits geweest.
 
Goede morgen van uit een ☀️ Andijk.
Nu eerst :koffie: dan eens zien wat ik ga doen.
 
Moggel Jaap. Hier is het na een zonnige start bewolkt.
 
Mogge, tuincentrum geweest. Paasbakkie en wat vaste planten voor de tuin gehaald.
en nu koffie. En genieten vd rest vd vrije dag.
 
Ik wens iedereen alvast een fijne middag toe en ja hier is de zon er ook weer bij.
 
Ik wens iedereen alvast een fijne middag toe en ja hier is de zon er ook weer bij.
Dat mag niet, dat is voordringen! Iedereen wacht netjes, of vergeet het, op z'n tijd voor een goedemiddag wens en jij denkt dat dit nu al mag? Foei toch!
Daarom wens ik je een goede dag toe want dat mag nu al!
 
Dat mag niet, dat is voordringen! Iedereen wacht netjes, of vergeet het, op z'n tijd voor een goedemiddag wens en jij denkt dat dit nu al mag? Foei toch!
Daarom wens ik je een goede dag toe want dat mag nu al!
Ja ik zou in dat geval een klacht bij Beheer indienen Ben:pp
 
Teatime, en F1 op de tevee. Had nog een Apple TV liggen bedacht ik me, dus die maar aangesloten en de F1tv app erop gezet. net zo handig dan streamen vanaf iPhone of iPad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      triple: Vroege morgen
      Terug
      Bovenaan