Een iets verlate maar daardoor niet minder gemeende goedemorgen allemaal
Nog fkes volhouden en dan staat het weekend weer voor de deur

Nog fkes volhouden en dan staat het weekend weer voor de deur

Gaat bij onze beiden niet meer voorkomen is niet te betalen voor de woningverhuurder.Moge Jaap en ja waar is de tijd dat het aanrecht nog van graniet was he![]()
😆Middag John. Even op de pijnbank gelegen bij de Fysio. bult op de arm nu. Dry Needling in de armspier ivm tennisarm.Middag Albert.
Hopsa dan zie je het niet meer. Heb je vast geleerd van je eega.... Vloermatje optillen en het stof eronder??? 🙂🙂😉Wat een doolhof aan “loze” leidingen. Gipswandje dr voor en klaar toch?
Nou, dat is dan zo'n beetje het enige voordeel aan mijn nieuwe woning.Moge Jaap en ja waar is de tijd dat het aanrecht nog van graniet was he![]()
Magnolia’s zijn maar korte tijd mooi In het voorjaar.. en dan krijg je er een zooi van als de bloemen afvallen. Rest van het jaar vindt ik ze maar saai.Goedenavond allen.
Zo, de zon komt er eindelijk bij.
Mooie magnolia bij onze buren.
Bekijk bijlage 358471

Van tafelvoetbal formaat..🙂🙂Avond Marcel en je hebt ook nog een voetbalveldje zie ik![]()
Het weer valt wel wat tegen, maar ondanks dat is het erg mooi daar.Goedesmorgens op deze natte 31 mrt 2023. Niet echt weer om een weekendje er vandoor te gaan. Maar we maken er maar wat van samen.

Hier ook John.Veel klusplezier dan maar Marcel. Als ik het woord verven hoor dan gaan mn haren al recht opstaan![]()
Ik ga ervan uit dat het allemaal goede bedoelingen zijn.Gegroet zijt ge, mede landgenoten. Moge uw dag in droogheid uw gezichtseinder verblijden hetwelk mij wel tot verbazing in zou leiden...
Hopelijk leiden de kluspogingen van jou en de mensen die daaraan meewerken tot een later woonplezier. Succes dus!Ik ga ervan uit dat het allemaal goede bedoelingen zijn.
Dus hetzelfde gewenst Ben.
Je bent al op de helft.Middag. Ff lunchbreak in De Poort van Loon. Asperges staan alweer op de kaart hier, maar ik sla die over….
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.