Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een iets verlate maar daardoor niet minder gemeende goedemorgen allemaal:petjeaf:
Nog fkes volhouden en dan staat het weekend weer voor de deur:DD
 
Middag. Weekend. Eerst ff langs fysio.
 
Middag Albert.
Middag John. Even op de pijnbank gelegen bij de Fysio. bult op de arm nu. Dry Needling in de armspier ivm tennisarm.

maar goed, k heb nu weekend. Zo ff de Lido verversen en dan is het werk klaar.
Morgen richting Zuid Limburg met de vrouw des huizes. Nee, wij kopen geen huis daar. Gewoon ff paar dagen eruit.
 
en klaar met verversen van het bakje. Kikkers ook weer wat te eten gegeven.
 
Een bijna goedenavond.
 
Goedenavond allen.

Zo, de zon komt er eindelijk bij.

Mooie magnolia bij onze buren.

20230330_175636.jpg
 
Avond Marcel en je hebt ook nog een voetbalveldje zie ik:DD
 
Niks mis met een groene postzegel.

En het heuvelland aan je voeten.
 
Goedesmorgens op deze natte 31 mrt 2023. Niet echt weer om een weekendje er vandoor te gaan. Maar we maken er maar wat van samen.
 
Moge Albert en veel plezier samen dit weekend.
 
Goedesmorgens op deze natte 31 mrt 2023. Niet echt weer om een weekendje er vandoor te gaan. Maar we maken er maar wat van samen.
Het weer valt wel wat tegen, maar ondanks dat is het erg mooi daar.
Geniet ervan!
 
Vandaag wat randjes kitten. En plinten verven.

Vanmiddag komt de kozijnenman. Ben benieuwd hoe ze het willen gaan oplossen in de woonkamer.
 
Veel klusplezier dan maar Marcel. Als ik het woord verven hoor dan gaan mn haren al recht opstaan:DD
 
Gegroet zijt ge, mede landgenoten. Moge uw dag in droogheid uw gezichtseinder verblijden hetwelk mij wel tot enige verbazing zou leiden...
 
Gegroet zijt ge, mede landgenoten. Moge uw dag in droogheid uw gezichtseinder verblijden hetwelk mij wel tot verbazing in zou leiden...
Ik ga ervan uit dat het allemaal goede bedoelingen zijn.

Dus hetzelfde gewenst Ben.
 
Goede morgen :koffie:.
Weer lijkt hier wat beter te worden de ☀️ laat zich zien voor hoe lang :juggle:🤔
 
Middag. Ff lunchbreak in De Poort van Loon. Asperges staan alweer op de kaart hier, maar ik sla die over….
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: beetje als valisneria
      Terug
      Bovenaan