Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag en het is maar een regenachtige dag.
 
Middag. Al een uurtje aangeland in Sjlennich.

Rondje gewandeld door t dorp. Eerste heuvel al beklommen. Het weer valt mee. Het is in elk geval droog.
 
Middag Albert en hier is het af en toe droog dus het is daar beter vertoeven dan hier denk ik.
 
Middag. Ff lunchbreak in De Poort van Loon. Asperges staan alweer op de kaart hier, maar ik sla die over….
Kijk asperges, zeker verse, zijn heerlijk. Het is dus fout om die niet te nuttigen. Er zijn groentes die je kan overslaan. Welke? Welnu daar zijn afspraken over gemaakt die eerder in meerderheid al aanvaart zijn. Spruitjes! Die kan je dus aan je laten voorbijgaan. Asperges niet! Prettige dagen verder!!
 
Middag en het is maar een regenachtige dag.
Ook hier heeft de regen besloten om zich actief te gedragen! Dit doet ze op de momenten dat het niet droog is. En die genoemde activiteiten leiden ertoe dat de droge periodes aanzienlijk in lengte zijn gekort. Iets wat ons maar in zeer geringe mate bevalt maar het bleek iets waarin wij niet tot overeen stemming konden komen met de regen. Kort en goed; we moeten het er maar mee doen.
 
Voor een avondgroet menen wij dat het meer juist zou zijn om deze te verzenden na 18:00 uur. Ik neem dan ook de vrijheid om uw groet te wijzigen in een goedendag voor een ieder. Waar ik mij overigens graag bij aansluit!
Tja als ik dat zeg om 18.20 dan moet ik zeggen fijne restant van de avond:pp
 
Zo wat een rust hier.
Ik zeg dan maar tot morgen allemaal.
 
lekker sliepe en oant moarn
 
Tot morgen en ik duik erin.
 
Goedemorgen,

alvast een fijn weekend gewenst voor iedereen.
 
Moge Marc en jij ook een goed weekend.
 
Morguh heren! Fijn weekend allemaal :))

Vandaag maar eens naar een aantal keuken zaken en de IKEA, kijken of we onderweg nog een leuke aquariumwinkel tegenkomen rondom Arnhem:DD
 
Moge Niels en veel winkelplezier.
 
Mogguh. Lekker ontbijtje gehad hier in het hotel. Prima service.
vandaag regen, dus we gaan maar ondergronds in Maastricht.
 
Moge binnenkomers.

Albert pas wel op dat je je hoofd niet stoot😉
 
Volgens mijn gedachten gang is het geen slecht idee om jullie als medeburgers zijnde een dag groet doen toekomen: een fijne dag allemaal!
 
Goed idee van je Ben en jij ook een fijne dag.
 
Allemaal een fijne dag vandaag! Zelfs het weer houd ons voor de gek, in het noorden is de wind naar het westen, in het westen naar het zuiden, in het zuiden naar het oosten en in het oosten naar het noorden. We zitten midden in een orkaan v1.0 lite! Wel lekker droog daar bij jullie in het noorden zeker!
 

Bijlagen

  • Screenrecorder-2023-04-01-14-46-46-555.mp4
    10.3 MB
Mogguh. Lekker ontbijtje gehad hier in het hotel. Prima service.
vandaag regen, dus we gaan maar ondergronds in Maastricht.
Bij het ontbijt serveren ze ook heerlijke Maastrichtse koffie.
In de wolfstraat zit een mooie authentieke koffiezaak.
 
Bij het ontbijt serveren ze ook heerlijke Maastrichtse koffie.
In de wolfstraat zit een mooie authentieke koffiezaak.
Heb je aandelen ofzo? Vanavond eten we in Vijlen bij Buitenlust. Ken je ook zeker? 🙂
 
Nou nu is er weer genoeg reclame gemaakt denk ik zo🤣
 
Heb je aandelen ofzo? Vanavond eten we in Vijlen bij Buitenlust. Ken je ook zeker? 🙂
Ja, dat ken ik zeker!

Is een geliefde plek voor wandelaars en fietsers.
Tevens in het seizoen druk bezocht door motorrijders en wielrenners.

Salade val dieu is erg lekker.
En de coupe eekhoorn (3 smaken ijs met gebakken nootjes)
 
Avond allemaal.
 
Goedemorgen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Die zit er nog
      Terug
      Bovenaan