Middag en het is maar een regenachtige dag.
Kijk asperges, zeker verse, zijn heerlijk. Het is dus fout om die niet te nuttigen. Er zijn groentes die je kan overslaan. Welke? Welnu daar zijn afspraken over gemaakt die eerder in meerderheid al aanvaart zijn. Spruitjes! Die kan je dus aan je laten voorbijgaan. Asperges niet! Prettige dagen verder!!Middag. Ff lunchbreak in De Poort van Loon. Asperges staan alweer op de kaart hier, maar ik sla die over….
Ook hier heeft de regen besloten om zich actief te gedragen! Dit doet ze op de momenten dat het niet droog is. En die genoemde activiteiten leiden ertoe dat de droge periodes aanzienlijk in lengte zijn gekort. Iets wat ons maar in zeer geringe mate bevalt maar het bleek iets waarin wij niet tot overeen stemming konden komen met de regen. Kort en goed; we moeten het er maar mee doen.Middag en het is maar een regenachtige dag.
Voor een avondgroet menen wij dat het meer juist zou zijn om deze te verzenden na 18:00 uur. Ik neem dan ook de vrijheid om uw groet te wijzigen in een goedendag voor een ieder. Waar ik mij overigens graag bij aansluit!Avond allemaal.
Tja als ik dat zeg om 18.20 dan moet ik zeggen fijne restant van de avondVoor een avondgroet menen wij dat het meer juist zou zijn om deze te verzenden na 18:00 uur. Ik neem dan ook de vrijheid om uw groet te wijzigen in een goedendag voor een ieder. Waar ik mij overigens graag bij aansluit!

Bij het ontbijt serveren ze ook heerlijke Maastrichtse koffie.Mogguh. Lekker ontbijtje gehad hier in het hotel. Prima service.
vandaag regen, dus we gaan maar ondergronds in Maastricht.
Heb je aandelen ofzo? Vanavond eten we in Vijlen bij Buitenlust. Ken je ook zeker? 🙂Bij het ontbijt serveren ze ook heerlijke Maastrichtse koffie.
In de wolfstraat zit een mooie authentieke koffiezaak.
Ja, dat ken ik zeker!Heb je aandelen ofzo? Vanavond eten we in Vijlen bij Buitenlust. Ken je ook zeker? 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.