Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel.

Ik snap niet dat er nog mensen naar de F1 kijken want het is continu een onderbreking en een SC en op deze manier kun je nooit een race winnen zonder de beinvloeding van die SC en dit haalt de spanning, als die er nog was, helemaal eruit.
Ben ik blij dat we straks MotoGP kunnen kijken en daar zie je zelden tot nooit een SC of rode vlag. Gister ook weer een spannende sprintrace gezien.
 
Moge Marcel.

Ik snap niet dat er nog mensen naar de F1 kijken want het is continu een onderbreking en een SC en op deze manier kun je nooit een race winnen zonder de beinvloeding van die SC en dit haalt de spanning, als die er nog was, helemaal eruit.
Ben ik blij dat we straks MotoGP kunnen kijken en daar zie je zelden tot nooit een SC of rode vlag. Gister ook weer een spannende sprintrace gezien.
Ik kijk geen sport.
Is alleen maar commercie en het geld bepaald de winnaar.
Is het niet door aankoop van materiaal / spelers. Danwel door de (illegale) gokbelangen en matchfixing.

Het belang van het grote geld, heeft het overwonnen van het spel.

Dit speelt overal, waar je de aandeelhouders het beleid laat bepalen.

Maar goed, tot zover weer mijn stukje pessimisme. Het is zondag. Straks komt de zon.
En voor velen de start van een nieuwe werkweek.
Kortom een dag om te vieren.
 
Moge Marcel. Ja het geld heeft veel van de sport verpest en bij de ene sport meer dan bij de ander. Als ik kijk wat ze in de F1 en bij de topclubs van het voetbal verdienen dan is dat een schande. Maar ja als mensen dollartekens zien dan worden ze gek schijnt.
 
Moge Marcel.

Ik snap niet dat er nog mensen naar de F1 kijken want het is continu een onderbreking en een SC en op deze manier kun je nooit een race winnen zonder de beinvloeding van die SC en dit haalt de spanning, als die er nog was, helemaal eruit.
Ben ik blij dat we straks MotoGP kunnen kijken en daar zie je zelden tot nooit een SC of rode vlag. Gister ook weer een spannende sprintrace gezien.
Volgens mij ben jij een van die mensen die naar F1 kijken? Gezien de conclusie die in je reactie staat? 🙂🙂🙂
 
Het is lang geleden dat we, naar buiten kijkend, wat zonneschijn zagen. In mijn enthousiasme had ik mij zwembroek aangeschoten en de achterdeur opengemaakt. Meteen verschenen er bloemen op mijn fraai gevormde torso. Brrr, koud! Even zoeken op Google wanneer de lente nu echt begint.

In ieder geval: Goedendag allemaal!
 
Moge Ben en ja schijn bedriegt zeggen ze hoor.

Hier is het ook slechts 2 graden.
 
Volgens mij ben jij een van die mensen die naar F1 kijken? Gezien de conclusie die in je reactie staat? 🙂🙂🙂
Altijd gekeken ja maar de laatste jaren is het de Red Bull show en dat is niet erg zolang er maar genoeg spanning in de top is maar dat is er juist niet meer. Tussen nummer 1 en nummer 8 zit soms wel 45 seconden verschil en dat is jammer.

Ik kijk alleen motorsport want daar is het vaak een mooie strijd in de kopgroep of er zit maar heel weinig tijd tussen de koplopers.
 
Goede morgen :koffie:
(En al zit ik dan niet in het mooie Limburg zoals sommige leden van ons) met een stukje vlaai
oke haalt het niet bij de echte maar goed het idee is er 😉
Veel plezier daar.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag, we zijn weer thuis. Vanmorgen nog regen en natte boel in Limburg, dus maar naar huis gereden. Na de finish vd F1 en een ontbijt. Nu net op tijd om Ajax wat punten te zien verspelen in Deventer.?
 
Dat zou toch wel wat (moois) zijn fozzy.
Het zonnetje schijnt nu wel lekker maar er is een vies koud windje. Uit de wind en in de zon is het wel lekker.
 
Middag heren en ja de strijd om de titel is wel gespeeld denk ik en Ajax en PSV staan straks met lege handen. En als Grunn niet gaat degraderen dan eet ik mn pet op.

Maar goed we gaan zo even echte motorsport kijken en wel de MotoGP.

Dus Jef zoek je stoel op met wat chips:DD
 
Mag toch wel hopen dat die 2 met lege handen staan ja anders gaat er wel echt iets goed fout daar in Rotterdam 😉.

De vrouw heeft de tv in beslag genomen haha misschien als ik het lief vraag
 
Oh het is pas om 16uur zie ik. Dan zullen de tattoo programma's wel afgelopen zijn denk.
 
Ajax met lege handen ja.. PSV en Feyenooit gaan dr met de Cal vandoor (hoop ik) ik kijk de ronde van Vlaanderen wel.
 
Mag toch wel hopen dat die 2 met lege handen staan ja anders gaat er wel echt iets goed fout daar in Rotterdam 😉.

De vrouw heeft de tv in beslag genomen haha misschien als ik het lief vraag
Dan is je vrouw erg verstandig want dat prut uit Rotterdam kijken is vergooide tijd:pp

En ach, in de CL heeft geen enkele club iets te zoeken dus laten ze gelijk maar starten in de EL want dan maken ze nog een beetje kans. Het voetbal is niet meer wat het was en Oranje is daar een goed voorbeeld van.

Btw, warming up is wel begonnen Jef maar de races later inderdaad.
 
Ik heb geen espn ja dat gratis kanaal dus voetbal kijk ik niet veel maar ga toch wel voor die prut uit Rotterdam hoor 😉. Worden die niet gewoon kampioen? 💪

Maar bedoelde dat ik lief noest vragen of ik de gp mocht kijken hahaha.
Maar heb de afstandsbediening al.
 
Dan zit je gebeiteld voor zo en ik ben benieuwd wat Colin gaat doen.
 
Zat ogen even ronde van Vlaanderen te kijken.
Maar wij hebben beter weer dan hun daar in Argentinië.
 
Middag heren en ja de strijd om de titel is wel gespeeld denk ik en Ajax en PSV staan straks met lege handen. En als Grunn niet gaat degraderen dan eet ik mn pet op.

Maar goed we gaan zo even echte motorsport kijken en wel de MotoGP.

Dus Jef zoek je stoel op met wat chips:DD
Ga je dat en plein public doen? Dat opeten van je pet?
 
Mag toch wel hopen dat die 2 met lege handen staan ja anders gaat er wel echt iets goed fout daar in Rotterdam 😉.

De vrouw heeft de tv in beslag genomen haha misschien als ik het lief vraag
Kijk dat hebben wij anders gedaan. Wij hebben een vrij nieuwe TV en een kleiner oudje in de slaapkamer. En daar hebben wij een verdeling op gemaakt. Zo heb ik beslist, want tenslotte ben ik de baas, dat mijn vrouw niet op de kleine TV mag kijken en dat ik niet op de andere TV wil kijken.... (snik...)
 
Hahaah wij hebben gewoon een 10" tablet waar zij dan op zit te kijken. Das meestal als ik zit te gamen. Maar als het gaat om auto of motorsport dan is de tv van mij. Dat weet iedereen hier in huis.😁
 
Een goede zondagavond.
 
Avond Albert en het gaat goed weer met Grunn.
 
Avond Marcel. Het is lekker zonnig hier maar ja de wind is stevig met slechts 8 graden.
 
Goedemorgen.

Goed koud buiten, maar wel zonnig.
 
Moge Marcel en hier momenteel -1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Wandel het er zo wel weer af ☺️
      Terug
      Bovenaan