Moge Marc.
Ik kijk geen sport.Moge Marcel.
Ik snap niet dat er nog mensen naar de F1 kijken want het is continu een onderbreking en een SC en op deze manier kun je nooit een race winnen zonder de beinvloeding van die SC en dit haalt de spanning, als die er nog was, helemaal eruit.
Ben ik blij dat we straks MotoGP kunnen kijken en daar zie je zelden tot nooit een SC of rode vlag. Gister ook weer een spannende sprintrace gezien.
Volgens mij ben jij een van die mensen die naar F1 kijken? Gezien de conclusie die in je reactie staat? 🙂🙂🙂Moge Marcel.
Ik snap niet dat er nog mensen naar de F1 kijken want het is continu een onderbreking en een SC en op deze manier kun je nooit een race winnen zonder de beinvloeding van die SC en dit haalt de spanning, als die er nog was, helemaal eruit.
Ben ik blij dat we straks MotoGP kunnen kijken en daar zie je zelden tot nooit een SC of rode vlag. Gister ook weer een spannende sprintrace gezien.
Altijd gekeken ja maar de laatste jaren is het de Red Bull show en dat is niet erg zolang er maar genoeg spanning in de top is maar dat is er juist niet meer. Tussen nummer 1 en nummer 8 zit soms wel 45 seconden verschil en dat is jammer.Volgens mij ben jij een van die mensen die naar F1 kijken? Gezien de conclusie die in je reactie staat? 🙂🙂🙂

Dan is je vrouw erg verstandig want dat prut uit Rotterdam kijken is vergooide tijdMag toch wel hopen dat die 2 met lege handen staan ja anders gaat er wel echt iets goed fout daar in Rotterdam 😉.
De vrouw heeft de tv in beslag genomen haha misschien als ik het lief vraag

Ga je dat en plein public doen? Dat opeten van je pet?Middag heren en ja de strijd om de titel is wel gespeeld denk ik en Ajax en PSV staan straks met lege handen. En als Grunn niet gaat degraderen dan eet ik mn pet op.
Maar goed we gaan zo even echte motorsport kijken en wel de MotoGP.
Dus Jef zoek je stoel op met wat chips![]()
Kijk dat hebben wij anders gedaan. Wij hebben een vrij nieuwe TV en een kleiner oudje in de slaapkamer. En daar hebben wij een verdeling op gemaakt. Zo heb ik beslist, want tenslotte ben ik de baas, dat mijn vrouw niet op de kleine TV mag kijken en dat ik niet op de andere TV wil kijken.... (snik...)Mag toch wel hopen dat die 2 met lege handen staan ja anders gaat er wel echt iets goed fout daar in Rotterdam 😉.
De vrouw heeft de tv in beslag genomen haha misschien als ik het lief vraag
Ik ben mensenschuw dus dat doe ik op de wc in mn uppieGa je dat en plein public doen? Dat opeten van je pet?

Valsspeler!!😢Ik ben mensenschuw dus dat doe ik op de wc in mn uppie![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.