Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marc en we zien momenteel zelfs de zon hier.
 
Ja dan wordt het beter maar dat tuinieren is niet aan mij besteed en ik doe alleen het hoognodige in een tuin.
 
Goedemorgen.

Hier een dagje sausen op het programma.
 
Moge Marcel en heb je het dan over bloemkoolsaus:DD
 
Goede morgen :koffie:
Weer is weer pet vandaag combi van regen en zon kortom geen buiten klussen vandaag 😢😉
 
Middag allemaal en hier hadden we hier ook een flinke bui net.
 
Middag. Ff kappersbezoekje.
 
Zo, na een flinke wandeling kan ik jullie mededelen dat er toch weer te veel regen heeft geregend. Gelukkig viel het grootste deel van de druppels die zo koud waren dat er een omvorming naar ijs plaats vond elders. En daar liep ik niet. En op die momenten mag je het eigenlijk ook geen regen noemen zoals de oplettende lezertjes wel weten. Maar nu ben ik wel hier, hoewel dat ook weer niet waar is maar figuurlijk gesproken is het wel ongeveer juist. En kan ik jullie dus groeten met een vrolijk, "Hallo allemaal".
 
Ik niet, wij hebben een toilet...
Nou dat zal ik de kat van de buren ook maar eens vertellen dan want die zit hier een paar keer per week in de tuin🤣
 
Goedenavond.

Hier heeft het alleen vanmorgen wat gespetterd. De rest van de dag was het zonnig.
Ik heb mijn kamer (ja hoe noem je dat, kantoor is ook zo‘n groot woord) ook klaar gekregen vandaag.
Dus eigenlijk zijn alle (slaap)kamers klaar.
Alleen de woonkamer moeten nog een paar stroken behang. Maar dat kan pas als de nieuwe kozijnen er zijn en de koof dicht is.

Alleen de hallen en overloop moet nog 1x gesausd worden. Maar dat doen we na de verhuizing, als de klussers klaar zijn.

Morgen ga ik het washok een beetje opfrissen. Muren sausen en de vloer in de betonverf zetten.
 
Lekker bezig Marcel en het vordert al flink dus.
 
aloha Niels, hoe bevalt de functie je nu?
Wat denk jezelf met alles wat ik delegeer🤣🤣

Moge Niels en je weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden he:DD:pp
 
die arme jongen.....
De boodschap was duidelijk want hij post een smiley bij je post maar verder geen reactie🤣🤣🤣
Hij kent me ook persoonlijk en weet dat ik 1.90 meter ben en 90 kilo dus hij let wel op woorden:juggle:
 
Hahaha ik zal wel even in een PBtje reageren dan:pp

Nee geintje, bevalt goed! Tot nu toe zijn er nog niet heel veel bijzondere voorvallen geweest, maar dat lijkt me alleen maar goed voor de algehele sfeer op het forum natuurlijk😉 Toen ik in 2012 lid werd van het forum was ik hier ontzettend veel te vinden, tijdens mn studententijd zijn alle aquaria de deur uit gegaan ben ik hier een paar jaar amper geweest. Het is erg leuk om nu weer actiever te posten op het forum en in de babbelbox, i.p.v. voornamelijk mee te lezen
 
De boodschap was duidelijk want hij post een smiley bij je post maar verder geen reactie🤣🤣🤣
Alles op zijn tijd hè John😉 ik was even afgeleid met de regenboog vissen. Zat in gedachten even aan wat er verschillend is met de jaren voor mn studententijd. Voor mijn gevoel heb ik een jaar geleden voor het eerst regenboogvissen (Melanotaeniidae) gezien. Een snelle zoektocht op het forum leverde al resultaten op van 2014 dus dat zal puur gevoel zijn van mij dan over die vissen hahah, maar heb toch het gevoel dat er de laatste jaren steeds meer vissoorten gemakkelijk verkrijgbaar zijn bij de doorsnee LFS
Voor wie het interessant vindt, een draadje van 10 jaar geleden: Waarom zijn regenboogvissen niet populair, 2013
 
De boodschap was duidelijk want hij post een smiley bij je post maar verder geen reactie🤣🤣🤣
Hij kent me ook persoonlijk en weet dat ik 1.90 meter ben en 90 kilo dus hij let wel op woorden:juggle:
In dat geval mag ie wel eens naar Hans Anders voor een nieuwe bril🤣

Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Succes/sterkte/veel plezier op deze laatste werkdag voor het weekend (zelf doorhalen wat niet van toepassing is):DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan