Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat in gedachten even aan wat er verschillend is met de jaren voor mn studententijd.
Ja alles veranderd Niels en dat ik je heb gezien is ook al een tijdje terug dus net als wij zijn andere zaken ook veranderd en zeker binnen de hobby. Vroeger was het een andere tijd en was het allemaal simpeler denk ik. Maar ja tijden veranderen nu eenmaal en dat houden we niet tegen.
 
In dat geval mag ie wel eens naar Hans Anders voor een nieuwe bril:ROFLMAO:

Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Succes/sterkte/veel plezier op deze laatste werkdag voor het weekend (zelf doorhalen wat niet van toepassing is):DD
Moge JW en doe rustig aan op het werk. O wacht, dat doe je altijd al natuurlijk:ROFLMAO:
 
Ja alles veranderd Niels en dat ik je heb gezien is ook al een tijdje terug dus net als wij zijn andere zaken ook veranderd en zeker binnen de hobby. Vroeger was het een andere tijd en was het allemaal simpeler denk ik. Maar ja tijden veranderen nu eenmaal en dat houden we niet tegen.
Naja ergens vind ik het ook wel lekker dat er wat meer keuze en controle is. In m'n zeebakje heb ik voor 60L 8 stekkers en vind ik het wel lekker dat veelal alles automatisch en daardoor vrij stabiel gaat. Aan de andere kant kan ik er ook wel van genieten dat mn 30L nano een Aliexpress lampje en een filtertje heeft en met lage bezetting ook als een zonnetje draait
 
Ja soms zijn veranderingen ook verbeteringen maar ja dat is niet altijd het geval.
 
De boodschap was duidelijk want hij post een smiley bij je post maar verder geen reactie:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Hij kent me ook persoonlijk en weet dat ik 1.90 meter ben en 90 kilo dus hij let wel op woorden:juggle:
Ergens met die 90 zit je goed.
Als je van allebij nou 90% neemt, dan klopt het aardig!
 
Ik wens een ieder een goede dag toe.

Ga ik weer lekker sausen.
 
Ergens met die 90 zit je goed.
Als je van allebij nou 90% neemt, dan klopt het aardig!
Joh, wat maak jij het moeilijk zo op de vroege morgen zeg:DD

Jij ook een goedemorgen en let erop dat je niet van de trap valt met de roller in de hand:eek:
 
Mogge. Bijna weekend. Nog 2,5 u kijken naar een hijsklus bij de buren tijdens mn werk. :)
 
Zelfs jij bent goed in delegeren dus Albert en fijn dat zo n machine je helemaal begrijpt:DD
 
Moggel Andre en Billy natuurlijk.
 
Middag, weekend. Eerst een paar broodjes weghapoen en dan water verversen en pompje in de kikkerbak even reinigen zodat die ook weer lekker loopt.
 
Middag Albert en je hebt er mooi weer bij.
 
Zker John, en jij ook, en veel andere wereldbewoners ook. ;)
 
Ja zelfs hier en dat wil wel wat zeggen. De ijberen zijn al op hol geslagen richting het Noorden:DD
 
Wat een reclame
 

Bijlagen

  • 168147433355254961403.jpg
    168147433355254961403.jpg
    173.4 KB · Weergaven: 32
Heerlijk wandelweer..
 
Ik zal dit forum voor je verkopen.
Zwartepietentoespeler😍😘😗😙😚
 
Laatst bewerkt:
Avond, straks ff de zoon vd trein halen. Weer terug van Berlijntripje.
 
Goedenavond.

Weer een lekker dagje.
Muren langs de trap afgesopt met st. Marc. Die zijn zo mooi geworden, dat je haast niet meer hoeft te sausen.

Washok schoongemaakt met st. Marc.

Daarna de muren van het washok gesausd.
En ook de eerste laag betonverf aangebracht.
Morgen nog een laag aanbrengen.

Ook maar gelijk 2 nieuwe tl buizen erin gedaan. Geeft gelijk weer een stuk meer licht.

9462EB92-98DF-476F-B109-6835DE4C451F.jpeg
 
Avond Marcel en wat zou je moeten zonder Marc:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan