Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allen.

Hier weer lekker bezig geweest.

Aantal muren gesausd. Een kamer behangklaar gemaakt. En nog een plafond lamp met 3 spots opgehangen.

Morgen weer een kamer behangen.

De hele ochtend met oordoppen rondgelopen. Want ze waren metal stud op maat aan het maken.
Ze zijn de badkamer opnieuw aan het opbouwen. Komen aantal voorzetwanden in, want de betonnen binnenmuren zijn te dun om in te frezen.
En zo kunnen ze alle leidingen makkelijk weg werken.
 
Avond Marcel en er is genoeg te doen dus.
 
Avond Marcel en er is genoeg te doen dus.
Zeker weten John.

Ik zou het erg fijn vinden als jij op he houten fiets stapt en even afzakt naar het zonnige zuiden.
Tegen de tijd dat jij er bent, ben ik wel klaar met klussen.
 
Zeker weten John.

Ik zou het erg fijn vinden als jij op he houten fiets stapt en even afzakt naar het zonnige zuiden.
Tegen de tijd dat jij er bent, ben ik wel klaar met klussen.
Nou zet de koffie dan maar nog niet klaar want zo snel fiets ik niet hoor:DD

Moge allemaal.
 
Moge Corne op deze stralende dag:DD
 
Nou dan hoop ik dat het daar beter is want hier giet het al vanaf 6 uur.
 
Ga maar eens buiten staan om te kijken wat er vanuit het mooie hoge Noorden onderweg is dan:sorry:
 
Middag allemaal en de zon komt er hier door.
 
TJa hier zijn de medewerkers heel blij met licht werk en ze hebben het laatst gepresteerd om met 4 man een hele morgen te doen over een stukje struiken snoeien over een lenhgte van 6 huizen breed. Ik knipte, de ander keek toe met een sigaret in de mond en ja dat moet ook af en toe en de derde had het alleen maar over de dikke buik van de roker en de vierde veegde af en toe wat takjes bij elkaar.
Ja zo kom je de dag wel door natuurlijk. Dan denk je zo dat is klaar maar nee want ze hadden alleen de voorkant van de struiken gedaan en dachten de dag erna we doen de bovenkant ook en ja daar zijn ze weer een halve dag mee bezig geweest dus al met al met 4 man 1 dag werk aan een rijtje struikjes van laten we zeggen 40 meter.

Maar goed ze zijn allemaal heel aardig en ik praat er regelmatig mee en ook dan ben je zo weer een half uur verder. Het zijn veelal mannen die via werkprojecten hier bezig zijn en zo wat verdienen en niet thuis hoeven te zitten. Niks mis mee dus.
Wel heb ik ze geadviseerd om minder lang op de steel van de hark en schoffel te leunen gedurende de dag want voor je het weet vraagt de werkgever hoe die stelen zo buigen. Nou ja daar moesten ze hard om lachen en de baas die kon ze wat🤣🤣
Van leunen op een steel wordt er ook echt wel eelt gevormd. Alleen op een andere plek...
 
Ook hier is het even droog. Even... want de volgende bui, misschien kan ik beter zeggen buien zijn in aantocht. Vandaag dus een natte maar evengoed bedoelde dag groet.
 
Middag Ben en wij hebben besloten hier dat we de rest van het land ook wat nattigheid gunnen.
 
Avond. Alweer een werkdag voorbij.
 
Middag behanger/klusser.
Maar vandaag wel een hele kamer gedaan. Dus ben best trots daarop.

Morgen ga ik weer sausen in de andere kamer. De echte klussers hebben ook weer veel gedaan vandaag.

Van dit:
9472F85E-795F-4D45-8E8D-D466FF9A36D6.jpeg
26078C63-BAEA-409E-B6BA-6BCCE6D6BF45.jpeg


Naar dit:
299E4550-C5E5-46C7-9652-9A862D042C15.jpeg
D8E1A4D8-6AF9-4D2F-940B-DFC29E16445C.jpeg
B37347C7-A1D0-4FC4-90AE-CB41275C9DB8.jpeg
 
En de klussers zijn ook lekker bezig.

De badkamer:
4CF9353D-1578-4D4B-933E-1EE21309E4E6.jpeg
2BC148CA-65BB-4D7D-9C28-7BA8B8CB2EDB.jpeg


De elektra:
B76F79B7-7363-4259-8EBB-BFCB89DC7F0A.jpeg
88F4A396-85BB-453C-84EE-3A7B70C49194.jpeg


Meterkast komt binnenkort een compleet nieuwe.
 
Zo Marcel @biljoenblik, dat is weer een hoop werk dat verzet is. Netjes gedaan die kamer!
Die kabels dat is niks voor mij, ik zou er denk ik zonder dat ik zou willen een macramé plantenhanger van knopen :DD
 
Zo Marcel @biljoenblik, dat is weer een hoop werk dat verzet is. Netjes gedaan die kamer!
Die kabels dat is niks voor mij, ik zou er denk ik zonder dat ik zou willen een macramé plantenhanger van knopen :DD
Ik ben blij dat ik die kabels heb uitbesteed. Want dat is toch wel een vak apart.
Maar goed. Het ligt van onder tot boven open, dus nu kunnen ze overal nog bij.
 
Kamer ziet er goed uit, al is het niet helemaal mijn smaak. Alles in dezelfde kleur. ik zou er een contrasterende kleur bij gebruikt hebben op 1 vd muren Om het wat lichter te houden, maar smaken verschillen gelukkig.🙂
 
Ik ben blij dat ik die kabels heb uitbesteed. Want dat is toch wel een vak apart.
Maar goed. Het ligt van onder tot boven open, dus nu kunnen ze overal nog bij.
Zeker een vak apart. Ik zou me er niet aan willen wagen, als dat al zou mogen.
 
Kamer ziet er goed uit, al is het niet helemaal mijn smaak. Alles in dezelfde kleur. ik zou er een contrasterende kleur bij gebruikt hebben op 1 vd muren Om het wat lichter te houden, maar smaken verschillen gelukkig.🙂
1 muurtje onder het raam is wit.:pp
En er komen een soort oker gele gordijnen voor het raam. Kamerbreed tot op de vloer.
Dus dat geeft dan nog wel een andere kleur.
 
1 goedenavond mensen van het aquagebeuren.
 
Avond allemaal en natuurlijk ook aan de klussers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan