Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd, Top dag Marcel. En wat is je nieuwe baan/uitdaging?

Weer lekker ff een wandeling gemaakt hier na de maaltijd.
Eigenlijk exact hetzelfde als wat ik deed. Maar dan met meer geavanceerde apparatuur en andere producten.

Het is het voormalige DSM laboratorium.
 
Goedemorgen John!
 
Ja als ik 5 min fiets dan ben ik bij de Jumbo of de Lidl dus dat is geen probleem maar ja op 150 meter van de voordeur is makkelijker voor een lui iemand als ik🤣
 
Aloha.
 
Moge Marcel.
 
Dat was gisteren echt een feest. Lekker douchen in je eigen badkamer.
De laatste weken echt een camping gevoel gehad.
Met je toilettas richting familie om te douchen.

Vandaag wat klusjes op het programma.
 
Moge Corne.
 
Goede morgen van uit een ☀️ Andijk :koffie:
 
Moge Jaap en zelfs hier is het zonnig.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag. Bijna weekend. Nog 2,5u bezig.
 
Middag
Net even de watermeter stand opgenomen ondanks de 2 grote bakken toch weer minder water verbruikt zo 30 m2
Nu eerst maar de lunch broodje ros kan nu weer😉
 
Middag heren en het is lekker weer dus we gaan weinig zinnigs doen. Nou ja dat doe ik met slecht weer ook niet echt volgens mij🤣🤣
 
Goedenavond.

Sinds vanmiddag officieel inwoner van de gemeente Heerlen.
En deze morgen ook een vast contract aangeboden gekregen. Dus per 1 juni heb ik weer een baan!
Dus dat hebben we eens even gevierd met een lunch op het dakterras van het glaspaleis.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Glaspaleis
En vanavond kan ik voor het eerst douchen in mijn nieuwe badkamer!

O, wat een feest!!

Het is het voormalige DSM laboratorium.
Proficiat!

DSM lab heeft mijn vader já-ren geleden gewerkt. Had toen nog een afdeling research en octrooien.
Ging mij vader vaker ophalen met de fiets tot in het lab zelf🙂 Memories 💜
Of als ik vakantiewerk deed aan de kant van de Kerenshofweg richting Stein, binnendoor fietsen naar het lab dat toen richting Lindenheuvel lag, misschien ligt het er nog. Maar ik meen dat daar nu dec campus ligt.
Als je zo binnendoor fietst op dat grote bedrijventerrein, dat maakt wel indruk. En dan natuurlijk even op bezoek bij mijn vader op het lab.

Denk niet dat dat tegenwoordig nog allemaal mogelijk is als vakantiewerker. Laat staan als je er helemaal niet werkt.
 
Middag. Weekend.. toch wel goed geregeld in de Grafimedia CAO de vrije dagen. 5 mei is nu jaarlijks ipv elke 5jr een vrije dag.
 
Ja als ik 5 min fiets dan ben ik bij de Jumbo of de Lidl dus dat is geen probleem maar ja op 150 meter van de voordeur is makkelijker voor een lui iemand als ik🤣
Nou ja, soms is het beslist lonend om een deurtje verder te kijken. Tenzij dit niet voor je van belang is? 🙂🙂😉
 
Dat was gisteren echt een feest. Lekker douchen in je eigen badkamer.
De laatste weken echt een camping gevoel gehad.
Met je toilettas richting familie om te douchen.

Vandaag wat klusjes op het programma.
Daar hoort ook nog een closetrol onder je arm bij... 🙂🙂🙂
 
Thuis heb ik wat van die minidisc spelers. Vind ik leuk. Grotere decks maar ook walkman's. Van de laatste kocht ik een niet werkend apparaatje voor een onderdelen prijs op marktplaats. En hoewel ik daar geen ervaring in heb leek het mij leuk om eens met zo'n ding te prutsen. Miniatuur electronica. Er bleken meerdere niet kloppende zaken, kennelijk was men al eerder met het ding aan het prutsen geweest. Maar warempel, het minidisc recordertje werkt weer naar behoren! En dus is het plotseling weer een kostbaar apparaatje, die dingen zijn echt duur in aanschaf.
Dus alle reden om met een blij gemoed u allen te groeten!
 
Middag knutsel Ben.
 
Goedenavond.
 
Avond Albert.
 
Goedemorgen.
 
aloha allen
 
Aloha.
 
Een goede vrij(bevrijdings)dag allemaal vanuit zonnig Bergentheim. Als ik de weersberichten zo hoor blijft het niet zo vandaag helaas.
 
Moge Albert en hier net al een uurtje regen maar het is droog inmiddels dus ik ben bang dat de regen richting Bergentheim is getrokken😉
Maar ja we krijgen nog meer vandaag.
 
Moge Corne.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan