Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je snapt er weer niets van! Om überhaupt te kunnen spreken van arme mensen moeten er ook rijke mensen zijn. En rijke mensen kan je niet een armoedig feestje laten geven. Want dat pas weer alleen bij arme mensen. Ook is er geen sprake van poespas want zoals een armoedig feestje, zoals hiervoor aangegeven bij armoedzaaiers hoort, past een veel kostent partij(tje) bij rijkdom. De afmetingen van zo'n feestje moeten ook weer een correlatie kennen met de rijkdom van de aangaande mensen. Dus moet er, zeker in dit geval, flink gespendeerd worden. Maar dat moet je niet op de conto van rijkere figuren zetten want dan zouden ze armer worden hetgeen weer niet past bij hun statuur. Daarom laat je dit betalen door de behoeftigen zodat er dan ook weer een meer passende bevestiging van hun armoe komt. Zo zie dat alles weer kloppend is en zoals het hoort. 🙁😢😢
Volgens mij spreek je uit ervaring Ben en vier jij je verjaardag ook altijd heel uitbundig:DD😉

Middag Hans.
 
Ik zeg alvast fijne avond allemaal.
 
Goedenavond.
 
Avond Albert.
 
https://www.nu.nl/koningshuis/62624...inster-abbey-volg-zijn-kroning-hier-live.html
Tja kosten dik 100 miljoen dus ik denk dat het dure kilometers zijn🤣🤣

Net als hier een hoop poespas voor iemand van het Koninklijke huis en dus veel weggegooid geld. Daar hadden ze heel wat arme mensen blij mee kunnen maken maar ja zo werkt het nu eenmaal.
Het is toch eigenlijk vrij moeilijk voor te stellen hoeveel dat geld nou eigenlijk is, dus ik dacht.. wat als ik tot 100 miljoen zou tellen en elke seconden 1 getal is . Dat is meer dan 3 jaar! Als je dat vergelijkt me de gemiddelde bank rekening ben je zo in een paar uur uit geteld😆 conclussie: het verschil is zo groot dat het me nog weinig zegt 😂
 
Goedenavond.
 
Avond Marcel en Don.
 
Avond, het was een droge dag hier vandaag hoewel het er af en toe niet op leek met dreigende wolken die langs dreven.
 
Avond Albert.
 
Dag John. Ff Ajax en AZ zien vechten om p 3 🙂.Maar zo switchen naar de F1.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen.

Fijne zondag...
 
Moge Marc.
 
aloha allen
 
Aloha.
 
Moge Albert vanuit een bewolkt en winderig Grunn.
 
Goedemorgen van uit een nog ☀️ Andijk
Eerst maar eens :koffie: dan zie ik wel verder tuin of de bak verversen.🤔:juggle:
 
Iemand zal wel bonje hebben met puerto rico. Die stuurt alle wolken recht op ons af 😜 maar dan ben ik toch blij dat ik niet in japan woon daar ziet het er al dagen zo uit...

Die hebben hun eigen wolkencluster al dagen boven hun hangen. Als je van regen houd moet je daar op vakantie. Zou het wel wat hoger op zoeken 😄

Als ze zich nou genoeg druk maken in het zuiden waait het vast over de komende dagen 😄
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-05-07-12-17-14-635_org.yoki.android.buienalarm.jpg
    Screenshot_2023-05-07-12-17-14-635_org.yoki.android.buienalarm.jpg
    80.6 KB · Weergaven: 35
  • Screenshot_2023-05-07-12-16-54-834_org.yoki.android.buienalarm.jpg
    Screenshot_2023-05-07-12-16-54-834_org.yoki.android.buienalarm.jpg
    63.9 KB · Weergaven: 36
Middag allemaal van uit een nog bewolkt Grunn.
 
Goedemiddag.

Ja de bewolking overheerst behoorlijk. Nog geen regen gehad hier.
Deze morgen een mooie wandeling gemaakt over de kunderberg.
 
Middag Marcel en hier af en toe wat zon en nog droog.
 
Middag, hier ook bewolkt en een beetje wind. Afwachten wat er nog komt. T is in elk geval niet koud.
 
Twee kansen Albert, het blijft droog of er valt wat neerslag:DD
 
Middag John, ik ben weer ontwaakt uit mn slaap.
 
Twee kansen Albert, het blijft droog of er valt wat neerslag:DD
Als grafieken overstijgt worden door pieken, dan zul je een schuilplaats moeten zieken!
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-05-07-14-07-12-664_org.yoki.android.buienalarm.jpg
    Screenshot_2023-05-07-14-07-12-664_org.yoki.android.buienalarm.jpg
    41.6 KB · Weergaven: 39
Ja dat doe ik normaliter ook maar ja met de visite van vanmiddag geen tijd voor gehad.
 
Middag allen! Hier druk bezig met het uitzoeken van verschillende verzekeringen voor de aanstaande verhuizing. Ook moet er nog een leuke bestemming voor de zomervakantie gevonden worden

Als grafieken overstijgt worden door pieken, dan zul je een schuilplaats moeten zieken!
Altijd mooi hoe die schaalstreepjes van licht/matig/zwaar zo samengedrukt worden door zo'n piek🤣
 
In Nijverdal, een dorpje in de gemeente Hellendoorn, heb ze de boel vol gezet met auto's. Klassiekers, hyperbolisatie voor oude bakken, vermoed ik? Ze hebben geluk dat het droog is, tot nu toe. Daar past wel een droge groet bij; goedendag.
 
Middag Niels en ben en we hebben hier nog steeds het zonnetje.
 
Tja, de KKD heet FC Groningen van harte welkom vanaf het komende seizoen💩💩💩
 
Tja, de KKD heet FC Groningen van harte welkom vanaf het komende seizoen💩💩💩
Zou Dick Lukien al spijt hebben? Of heeft hij nog een ontsnappingsclausule bij degradatie van Grun? 🙂🙂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan