Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond en hier een tijdje flinke buien met onweer maar het is inmiddels weer droog.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen allemaal! vandaag word onze dochter geopereerd dus een spannende dag🙏🏻
 
aloha allen
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Moggel JW.
 
Ja ik ben al zolang weer wakker dat ik een beetje begin weg te dutten🤣
 
Goedemorgen van uit een regenachtige Andijk.:koffie:
Mooi weer om binnen onderhoud aan de bakken te doen.
Worden alleen de handen en armen nat😉:DD
 
Moge Jaap en hier is het nog droog maar ja we verwachten nog wel iets. Hoeven we de tuin niet te sproeien:DD
 
Middag allemaal.
 
Je kan prachtige apparaatjes gebruiken die je vertellen wat de huidige temperatuur is, het vochtgehalte weten ze ook mee te delen. En of die al of niet hoger wordt door het vallen van enig nat. Zelfs of de zon, al of niet zichtbaar schijnt. Wanneer ik even buiten ga staan vertelt mijn lichaam, heel handig, hetzelfde. Soms is het naar buiten kijken al afdoende om je nieuwsgierigheid aangaande het weer te bevredigen. Zo heb ik daarnet geconstateerd dat het droog is en de temperatuur past bij m'n lichaam hoewel de zon niet zichtbaar maar beslist schijnt. Al met al voldoende om jullie een fijne dag toe te wensen.
 
Jij ook een fijne dag Ben en ik gebruik gewoon Weerplaza om dat soort info te achterhalen maar ja soms merk ik dat het lang niet altijd juist is.
 
Middag, om 13.30 eerst langs mn vriend de kapper. En verder maar zien wat ik nog meer ga doen of laten.
 
Middag Albert en ik wilde zeggen doe hem de groeten van mij maar ja daar is het nu te laat voor:DD
 
Middag Albert en ik wilde zeggen doe hem de groeten van mij maar ja daar is het nu te laat voor:DD
Ja, heb het alweer overleefd. En de tondeuse en schaar zijn niet uitgeschoten, dus er zit nog genoeg haar op.
nieuwe kweek fruitvliegjes opgezet inmiddels, en mn topelastiek vd vishengel even gecheckt op sterkte en wat ingevet ook. Het moet binnenkort maar weer eens gebeuren als het weer enigszins meewerkt.

we zouden vandaag ook een natte dag hebben qua regen, nou dr is hier tot heden incl. Gisteren niks gevallen wat de naam regen mag dragen.
 

Middag nog steeds regen hier.
En je wordt er nog nat van ook😱😉
Nou ja eerst maar eens :koffie:
 
Inmiddels regent het hier ook.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Goeinoamd leu:petjeaf:
Avond JW en leuk dat je ons even groet al zat ik niet speciaal meer op je te wachten hoor rond deze tijd😉
Morgen vanaf 05.00 zit ik natuurlijk wel weer te wachten op je ochtendgroet:deal:
 
Goedenavond.

Hier is de dag ook weer omgevlogen.

Zo autistisch als ik ben, heb ik de meterkast maar eens even omgenummerd. Zodat de groepen op volgorde staan.
En heb een nieuwe dymo gekocht. Dus alles netjes voorzien van een labeltje.
Er zijn hier in huis ook aardig wat stopcontacten die niet op de groep zitten, die je zou verwachten.
Dus daar ook maar een labeltje op geplakt.
 
Avond JW en leuk dat je ons even groet al zat ik niet speciaal meer op je te wachten hoor rond deze tijd😉
Morgen vanaf 05.00 zit ik natuurlijk wel weer te wachten op je ochtendgroet:deal:
Nou leuke binnenkomer weer: ik zat niet speciaal meer op je te wachten:'(
05:00 (GMT+3) moet lukken....
 
Nou leuke binnenkomer weer: ik zat niet speciaal meer op je te wachten:'(
05:00 (GMT+3) moet lukken....
Haha nee dat duurt me te lang en dan krijg ik een zere kont:pp

Ik zal de haan in Enschede opdracht geven om morgen om 05.00 de hele campus wakker te kraaien:DD
 
Avond jong en oud. Eindelijk wat regen hierzo vanmiddag al stelt het allemaal nog nie zoveel voor.
 
Avond Albert en hier wat lichte buien maar geen straten die blank staan dus.
 
Goedemorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan