Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aloha.
 
Moge Marcel.
 
Ja nou zeg maar morgen want ik heb weer voor jan met de korte achternaam zitten wachten dus mijn humeur is deels alweer verpest🤣🤣
Awwww, wil je er over praten?:'(
Dan zet ik vast de divan klaar en zoek ik ondertussen naar een potlood en een kladblok:DD
 
Ik zeg alvast middag allemaal en ga zo even mn siesta houden want ja vanwege JW was ik weer onnodig vroeg wakker:DD
 
Ik zeg alvast middag allemaal en ga zo even mn siesta houden want ja vanwege JW was ik weer onnodig vroeg wakker:DD
Tja, je weet dat ik altijd later ben en toch blijf je zo volhardend (of eigenwijs) om zo vroeg al op me te gaan zitten wachten. Het blijft wel lief van je natuurlijk:DD

Desalniettemin alvast een goedemiddag gewenst🙂
 
Tja, je weet dat ik altijd later ben en toch blijf je zo volhardend (of eigenwijs) om zo vroeg al op me te gaan zitten wachten. Het blijft wel lief van je natuurlijk:DD
Mijn motto is hoop doet leven en ik blijf hopen JW.
Ja tot ik een ons weeg en je mag wel weten dat ik door al dat hopen al vele kilo s kwijt ben:DD
 
Mijn motto is hoop doet leven en ik blijf hopen JW.
Ja tot ik een ons weeg en je mag wel weten dat ik door al dat hopen al vele kilo s kwijt ben:DD
Moet je me toch eens leren hoe je dat doet...
Ik raak dagelijks gewicht kwijt door te hopen, maar iedere dag Komt er ook weer gewicht bij😆
 
Moet je me toch eens leren hoe je dat doet...
Ik raak dagelijks gewicht kwijt door te hopen, maar iedere dag Komt er ook weer gewicht bij😆
Iedere hoop weegt rond de 700 gram:pp

Afvallen is voor sommige mensen erg lastig JW hoe ze hun best ook doen.
 
Middag Ben vanuit een inmiddels zonnig Grunn.
 
Middag van uit een ☀️ Andijk:koffie:
 
Middag Jaap.
 
Middag, ff bij mn broer geweest. Vandaag zn verjaren. Feestje komt in juni als mn schoonzus 65 wordt.
 
we hebben nog een jarige weet ik toevallig omdat het op dezelfde dag is.
Gelukkig worden we daar ook van op de hoogte gebracht op de homepage😉
 
Avond allemaal.
 
Nog een paar minuten middag! .
wachten op DHL bezorger die me een fleurige blouse komt bezorgen die ik besteld heb via een webshop
 
Avond Albert.
 
Avond Marcel.
 
En wie gaan vanavond het ESF kijken? Nou ik niet want het moet niet al te best zijn dit keer en ver beneden het peil van dinsdag.
 
Wat is dat? Waar gaat het over?
Over het, sorry, over de top getild feestje van malloten, wat vroeger Songfesitval was. De tijden van Abba en Teach In enzo… lol
 
Over het, sorry, over de top getild feestje van malloten, wat vroeger Songfesitval was. De tijden van Abba en Teach In enzo… lol
O, dat.

Nee, dat verdiend mijn aandacht niet. Die doorgestoken kaarten truc.
Misschien wat voor Hans…..
 
Zo, de DHL dame vrolijk aan de deur met een fleurig zomers blouse voor me. Weer een strijkvrij overhemd in de kast. Al is deze wat meer seizoensgebonden. Niet echt neutraal zeg maar. 🙂
 
Goedemorgen allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan