Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie zegt dat dit mijn benen zijn? Misschien heb ik de foto wel van internet geplukt.
Dat zei ik ook niet he maar alleen dat het jammer was van de op de foto zichtbare benen😉

Moge allemaal.
 
Moge Niels en Andre.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen.
 
Goedemorgen, wasmachine draait. Al paar kleine klusjes gedaan. De rest vd dag is, denk ik, voor de ontspanning.
 
Moge heren en ik ben alweer bij Frits geweest en ook hier draait de wasmachine.
 
Ja daar hebben ze het bed ook voor bedacht toch:DD
 
Net als altijd schijnt de zon. Nu wat meer zichtbaar, dat dan wel weer. Hetgeen ook meteen gevolgen heeft voor de temperatuur en omdat ik van nature een chagerijn ben ook voor mijn humeur. Mensen merken nu mijn chagerijnige aard iets minder op wat dus vooral iets zegt over die mensen. Niettemin: GOEDEMORGEN LIEVE VRIENDEN ÉN VRIENDINNEN. Niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde!
 
Middag allemaal.
 
Avond allemaal.
 
Gooooeeeedenavond:DD
Zijn er nog mensen die zo dapper zijn om het eurovisiekrijsfwestival te kijken?
 
Gooooeeeedenavond:DD
Zijn er nog mensen die zo dapper zijn om het eurovisiekrijsfwestival te kijken?
Ik want er doen een paar leuke dames mee en als nog meer leden dat willen zien dan is mijn advies: doen en zet het geluid uit🤣🤣:pp
 
Ik want er doen een paar leuke dames mee en als nog meer leden dat willen zien dan is mijn advies: doen en zet het geluid uit🤣🤣:pp
Mijn trommelvliezen zijn je eeuwig dankbaar voor deze tip, het was van de week echt niet te doen met het geluid aan🤣
 
Gooooeeeedenavond:DD
Zijn er nog mensen die zo dapper zijn om het eurovisiekrijsfwestival te kijken?
Absoluut niet. T wordt me allemaal iets te inclusief. Geschreeuw van dragqueens en meer van dat volk. Hoe gekker hoe meer kans op winnen. Sorry als ik iemand kwets met mijn post.. maar zo denk ik er over.. iets teveel de nadruk op een feestje voor andersdenkenden.
 
Er zijn veel slechte nummers en al helemaal uit de 2e voorronde. Maar de nummers van Noorwegen en Israel vond ik leuk en die mogen van mij winnen en natuurlijk is Loreen ook niet verkeerd al was het nummer van 2012 mooier.
Gelukkig is Nederland niet door met die 2 valse kraaien.
 
Ik denk dat ik me ga opgeven als kandidaat voor volgend jaar want slechter dan dit jaar kan haast niet dus ik reken dan wel op jullie stem.
Misschien kan JW als achtergrondjongleur met eierballen gooien:DD
 
Ik denk dat ik me ga opgeven als kandidaat voor volgend jaar want slechter dan dit jaar kan haast niet dus ik reken dan wel op jullie stem.
Misschien kan JW als achtergrondjongleur met eierballen gooien:DD
Deal! Maar dan wil ik wel jongleren met max 2 eierballen, meer wordt echt teveel🤣:juggle:🤣
 
Goedenavond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan