Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel.
 
Goedemorgen John.

En ook al de plannen klaar voor vandaag?
 
Ja ik moet een bed van Gwen monteren dus dat wordt weer zweten en vloeken.
 
Heel veel succes John!

Ik moet nog een Ikea kast in elkaar zetten. En nog 6 deurtjes monteren.
Dus dat wordt feest.

Ik wil vanmiddag ook nog naar visjes gaan kijken. Ik heb nog maar 3 visjes in de cube.
 
Goedemorgen
 
Moge Jaap.
 
Prima en dan leg ik de eierballen wel weer in de vriezer want die liggen er toch al sinds 2017:DD
 
Middag allemaal en ja hier is de klus geklaard.
 
Middag, weekend. Begin zo met water verversen eventjes, en straks even naar de winkel voor beesies om aan een vishaakje, zonder weerhaakje, te rijgen. Morgen maar eens even een paar uur aan de waterkant doorbrengen. Het schijn lekker weer te worden.
 
Middag Albert en veel plezier. Het kan nu nog met het mooie weer. Na het weekend wordt het weer minder.
 
We zakken terug naar 14 graden:

1683889296948.png
 
Dat zeg ik, de verkeerde…. Elke app zegt wat anders. Weather Pro geeft deze ’natte vinger uitslag’.
IMG_2670.jpeg
 
Nou ja ook daar zegt men dat het terugzakt naar 16 graden dus dat komt deels wel overeen toch.
 
Middag.

Leukste deel van de dag is klaar.
Groepje rabora galaxy gekocht.

Ook wat nylon ringetjes voor in de deur scharnieren.
De deuren knarsten hier een beetje. Tja, er bleken dus nylon ringen tussen de scharnieren te horen.
Ook die ringen tussen deurkruk en schild horen daar te zitten.
3 deuren gedaan. Nu de rest nog. Maar moet extra gaan halen.

Nu eerst koffie. Daarna verder met Ikea kastjes.
 
Middag Marcel en ik was in een uurtje klaar met het bed en had ook geen last van piepende onderdelen. En zelfs geen schroeven over:DD
 
zo dan, we gaan alweer richting de 22 graden hier. Beetje visvoer (3kg) gehaald en wat kruipend spul. Vanavond maar eens zien hoe het aan het water is.
 
Middag :koffie: en vol op ☀️ hier
 
Dat zeg ik, de verkeerde…. Elke app zegt wat anders. Weather Pro geeft deze ’natte vinger uitslag’.
Bekijk bijlage 360154
Elke app gebruikt zn eigen gegevens en de voorspelling is vaak ver weg heel onbetrouwbaar. Ik zit zelf ze nu en dan beetje de weerkaart van de halve wereld in de gate te houden. Best interessant om te leren begrijpen hoe alles werkt en om patronen te ontdekken. Paar dagen geleden zag de weersvoorspellingen er maar triest uit dan vind ik het vandaag niet tegenvallen 😄
Maar omdat ze met gemiddeldes werken zegt het nog weinig. 50% kans op regen betekend heel stom gezegd dat het in het noorden regent bijvoorbeeld en in het zuiden niet. Is geen touw aan vast te knopen zn schema. Daarom kijk ik op een kaart 😄

Ik zie nu dat je dat juist bedoelde😂
 
@NicoleE en @Fozzy : Verjaren, het blijft iets bijzonders omdat het ook maar eens per jaar plaatsvind. Er daar past een felicitatie bij! Van harte dus en knoop er nog wat gelukkige jaren aan vast.
 
Middag binnenkomers en ja de zon maakt hier plaats voor bewolking.
 
Avond allemaal en het schijnt hier 22 graden te zijn.
 
Daar gaan we weer. Andere visjes bekijken.
IMG_3694.jpeg
 
Beetje jammer van die benen maar verder is het een mooi uitzicht:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan