Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze generatie zijn nog echte kerels hoor:pp
Das wel zo ja 😜 we worden tegenwoordig zo voor geschoteld met vanalles. Dat creëert gemakzucht dat maakt geen "man" of man zijn krijgt een nieuwe betekenis. Maarja vrouwen wilde gelijkheid ze krijgen er nu doetjes voor terug 😂
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Een goedemiddag.
 
Middag Albert.
 
Goedemiddag allemaal. Vandaag lekker genieten van het zonnetje.
Vraag me nog steeds af hoe je een notifictaite krijgt over dit topic.
 
Middag Tom en ik stuur je ff een pb.
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Middag, vanmorgen bij de nieuwe winkel van Björn S, Aquadeco, geweest in Almelo. Prachtige winkel, samen met een hoveniersbedrijf in hetzelfde pant. Werken veel samen bij vijver-/tuinaanleg. Enorm assortiment en veel keuze. Natte gedeelte helemaal apart met zout- en zoetwater. Ziet er gelikt uit. En kennis hebben de verkopers zeker. Was een stel vissen aan t kopen voor een gezelschapsbak, en stonden bij de Malawi’s te kijken.. die zijn leuk zei de vrouw. Ja zei 1 vd vele verkopers, maar die passen dr niet bij…🙂.
 
Middag Albert.
 
Middag John. Bij gebrek aan F1 kijk ik maar via YouTube naar de 24uur van de Nürburgring Die om 4u van start gaat.
 
Middag.

Hier ook weer ff klaar voor vandaag.
In de voortuin nog 1 bak van plantjes voorzien.

De achtertuin maar weer even gemaaid. Wat onkruid weggetrokken.
En ik heb 2 vlinderstruiken gekocht, dus die moesten nog een plek krijgen.
Maar daarvoor moest eerst een stuk gras omgespit worden. Leuk werk met die zware klei.
Kwam onderweg nog een elektrokabel tegen en een grond spot. Geen idee waar dat aangesloten zit.
Dus weer een klusje erbij.
Vlinderstruiken staan in de tuin.

Plaatjes zeggen meer.

20230520_163721.jpg
20230520_163631.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe breed is de tuin Marcel?
 
Middag John. Bij gebrek aan F1 kijk ik maar via YouTube naar de 24uur van de Nürburgring Die om 4u van start gaat.
Ja helemaal geen motorsport dit weekend. Tenminste geen F1, of MotoGP.
 
Lekker gegeten, nu in de ruststand. Beetje bijtanken op de bank na een heel kort nachtje met weinig slaap
 
Nee hij oogt op de foto wat smal maar dat zal een vertekend beeld zijn denk ik.

Avond allemaal.
Volgens mij is dit een 2de verdieping 😄 lijkt zo hoog te staan daarom lijkt het smaller. En de trap is vrij breed waardoor de tuin smaller lijkt van boven af.
Wel een leuk trappetje @biljoenblik !
 
Jeetje wat een lange tuin zeg. Ik vindt de onze met 5,5 breed en 9 lang al veel teveel.
 
Volgens mij is dit een 2de verdieping 😄 lijkt zo hoog te staan daarom lijkt het smaller. En de trap is vrij breed waardoor de tuin smaller lijkt van boven af.
Wel een leuk trappetje @biljoenblik !
Dankjewel Don.

Dat trapje zat er al. Ik wil daar dus langs een bloemperk hebben.

En het klopt, is vanaf de 2e genomen.
 
Jeetje wat een lange tuin zeg. Ik vindt de onze met 5,5 breed en 9 lang al veel teveel.
Er blijft ook veel gras staan. En achterin komen grote struiken. Soort bosplantsoen.

Schoot mij te binnen, dat deze tuin dus hoogteverschil heeft.
Ik zou een beekloopje kunnen aanleggen.
 
Er blijft ook veel gras staan. En achterin komen grote struiken. Soort bosplantsoen.

Schoot mij te binnen, dat deze tuin dus hoogteverschil heeft.
Ik zou een beekloopje kunnen aanleggen.
Das wel gaaf iedee zn beek loopje 😄 er is veel mogelijk met zn opstelling. Lekker knus tegen het huis aan en mooi open achterin 😄
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge marcel.
 
Moge Corne.
 
Moge Annemarie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Andre
      Terug
      Bovenaan