Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja volgens mij dus precies andersom dan bij veel mensen🤣🤣

Het zijn dan ook veelal lege cellen. Dus ja, die hebben ook ruimte nodig.
 
Lekker aan een kop thee.
Dael’s droum, deze keer. Zacht en fruitig.
 
vrije dag nr 1 alweer bijna weg. Morgen dag 2. Bezoekje bij moeders en verder zien of ik de moed op kan brengen om te beginnen met de schuur in de beits te zetten. Wilde ook de schuttingen doen, maar aan 1 kant zetten we nieuwe, samen met de buren die de tuin gaan verbouwen. Dus het scheelt me een 40m2 aan schilderwerk

edit: moet ook de Lido verversen en wat met het plantbestand aan de slag. En het beetje Tormec uit het filter halen. T is wel erg donker in de bak..
 
ola allemaal, nwe forum software, dus als er issues zijn....
 
weet iemand hoe lang het aquaforum al bestaat???
 
Waar is het feestje?
 
Goedemorgen.
 
Moge Albert en wat is voetbal een heerlijke familiesport. Ten eerste krijg je voor je geld een pot voetbal en de ander wordt een pot free fighting geboden soms vergezeld van vuurwerk vooraf🤣🤣


Het wordt als gekker in het voetbal hoor en er gaan weinig wedstrijden voorbij zonder dit soort voorvallen. Triest, triest en nogeens triest.
 
Mogge John, ja had het gisteravond al gelezen. Nou moeten we West Ham ook maar diskwalificeren dan, als de spelers gewoon lekker mee vechten. Sowieso ben je niet wijs Als supporter. Accepteer gewoon dat je club verloren heeft en drink er een biertje op.
 
Ja het is triest en die spelers wilden de familie beschermen en dat snap ik nog maar ja het is van de gekke. Vroeger hadden we hekken in het Oosterpark en daar moeten we weer naartoe denk ik en dan ook net als vroeger bij de supporters van het uitvak.
De lol gaat er zo voor velen wel af.
 
Ja het is triest en die spelers wilden de familie beschermen en dat snap ik nog maar ja het is van de gekke. Vroeger hadden we hekken in het Oosterpark en daar moeten we weer naartoe denk ik en dan ook net als vroeger bij de supporters van het uitvak.
De lol gaat er zo voor velen wel af.
Kijken doe je dan als supporter voor je tv. De hekken worden voor de hooligans geplaatst. Als je daar als supporter tussen staat ben je op de verkeerde plek 😂 this een hele sport opzich zn supporter zijn hoor ik al. Nog even en er komt een opleiding tot voetbal supporter. Krijg je lessen zoals hoe verstop ik een vuurwerk bom. En wat schreeuw je naar een agent als het echte spel begint 😜 het net te ver over het randje leersysteem gaat het heten.
 
Voor de vaste harde kern was en is er meestal wel een apart vak en als normale supporter ga je daar ook niet tussen staan natuurlijk. Bij de FC Grunn was en is dat de Z side en die hebben al zolang ik weet een apart vak.
Laatst zag ik een filmpje over het fouilleren van de supporters en dat was een lachertje want de beste man raakte de bezoeker amper aan en voelde heel licht alleen over de buitenkanten van het lichaam. Dus een staaf vuurwerk bij de riem in merken ze niet op zo. Maar ja iedereen goed fouilleren is ook geen doen denk ik maar die je dan fouilleert moet je wel goed doen.
Maar ik ben blij dat ik niet meer bij het voetbal kom want echt leuk is het niet meer.
 



filmpje vd uitbraak. Tijd voor stroom op de hekken.. of is dat verboden
 

Zou dit straks ook voor vissen gelden?
Wel jammer dat de overheid dierenmishandeling gaat bevorderen...

Eerst mogen dit soort dieren voor een prikkie mee met een klein speel kooitje waar je je barbie nog niet eens in wilt opsluiten.
De verkoper (vaak een winkel of onethische fokker) geeft geen juiste informatie mee waardoor de dieren eigenaar zo onverantwoordelijk als ieder mens wel eens kan zijn, niet weet wat goedde verzorging is.

Dan word het dier ziek. Of er gebeurt gewoon iets onverwachts. Zoals bij ratten er een hele grote kans op tumoren is.

Vervolgens is er geen geld voor eutaniseren. Vooral niet bij een dierenarts die je 60 euro vraagt en uitmelkt voor een ratje of dwerghamster die amper nodig heeft.

Om dan je dier uit de lijden te verlossen mag je het niet meer zelf doen... En dan heb ik het niet over een diepzeetas vol met cavias en bakstenen. Er zit een verschil tussen beulerij en eutanasie.

En stel je hebt kippen thuis? Die wil je slachten voor je avond maaltijd. Moet eerst ff langs de dierenarts. Mn kip in een gigantische stressvolle situatie brengen waar een dierenarts mn vlees vol spuit met ketamine.

Alsof eutaniseren zo ethisch gebeurt door dierenartsen. Heb met mn eigen ogen moeten toekijken hoe mn ratjes mishandeld werden door de dierenarts die dr eigen draai aan het geven van het spuitje wilde geven waardoor mn ratje niet wilde inslapen en een half uur met dr kop heen en weer bleef schudden.

Maar ik denk dat we onze vissen dan maar... Ook naar de dierenarts moeten brengen?
 
een staaf vuurwerk bij de riem in merken ze niet op zo.
Dan zouden ze mij er ook elke keer uit moeten trekken😂 ik zie die beveiligers nog wel zn staaf dr in stoppen! Bij elke controle gratis een staaf vuurwerk ter compensatie 😜 "jij een staafie jij 1.. wel gooie he! Niet alleen juigen. Maken er een knallende wedstrijd van"
 
Jij bent volgens mij een raddraaier Don:pp
 
Goedemorgen.
 
Mogge Marcel.

change of plans qua schutting schilderen. Uitstel, geen afstel. Er worden nieuwe schuttingen geplaatst tussen ons en de buren. Dus kan zijn dat de schuur een ander kleurtje beits gaat krijgen. Even een paar bussen blanke beits retour brengen naar de bouwmarkt nu dus.

en dan naar moeders, paar boodschappen doen voor haar en onszelf. En vanmiddag verversen vd Lido.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan