Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel en Corne en ik ben klaar met het onderhoud.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag, onderhoud hier ook klaar. En kip in de slowcooker tot een uur of 5. Lekker pulled chicken met broodjes en sla.
 
Middag Albert.
 
Middag John. Beetje relaxstand nu. Youtube stream op vd Nurburgring 24h training en qualy.
 
Morgen ff naar Aquadeco, opening vd nieuwe winkel in Almelo. Marcel of een andere afgevaardigde van het Vivarium staan er ook met een standje las ik op FB zojuist.


zelfs een item op de site van RTV Oost..
Droom komt uit voor Bjorn uit Rijssen: een eigen aquariumwinkel in Almelo https://www.rtvoost.nl/nieuws/22276...it-rijssen-een-eigen-aquariumwinkel-in-almelo #rtvoost
 
Goedemiddag.
Net mijn luchtpomp terug gebracht en omgruild voor een Tetra IN400.
Gebrom waren we helemaal klaar mee, leek wel mijn schoonmoeder maar dat kan niet want mijn schoonmoeder is een engel :engel:
 
  • Haha
Waarderingen: TLS
Morgen ff naar Aquadeco, opening vd nieuwe winkel in Almelo. Marcel of een andere afgevaardigde van het Vivarium staan er ook met een standje las ik op FB zojuist.


zelfs een item op de site van RTV Oost..
Droom komt uit voor Bjorn uit Rijssen: een eigen aquariumwinkel in Almelo https://www.rtvoost.nl/nieuws/22276...it-rijssen-een-eigen-aquariumwinkel-in-almelo #rtvoost
Das een mooie aanwinst Albert
Zo gauw ik weer mobiel ben (lees in bezit van auto) eens die kant op gaan.
 
Das een mooie aanwinst Albert
Zo gauw ik weer mobiel ben (lees in bezit van auto) eens die kant op gaan.
Het is heel wat anders als zn winkel in Rijssen. Die hadden ze wel erg vol gestouwt in verschillende hokjes zeg maar.
 
Ja dit is een viervoud qua oppervlak.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.

Eindelijk de woonkamer aan kant.
Grote luidsprekers weer een plek kunnen geven. Alle dozen weg.
Nieuwe salontafel kunnen vinden. Ja, dat was best moeilijk als je niet zo‘n groot ding wil.

Heb de muren boven op de overloop nog gesopt. Dat was wel nodig na de verbouwing.
Ook de lichtkoepel schoongemaakt.

Moet alleen de plafondventilator nog ophangen. Maar dan moet ik in het plafond boren.
En wil wel iemand erbij die de stofzuiger bediend.

Nu nog nieuwe trapmatjes zoeken. En niet die maantjes. Maar rechthoekige matjes.
 
Avond Marcel en wij hebben net plak pvc op de trap en dat is ideaal maar niet goedkoop. Ik meende 1500 euro voor de trap maar goed door de renovatie hebben we het betaald van de overlastvergoeding.
 
Avond!
Hier zojuist bijna alles in dozen gestopt. Rest van het weekend de meubeltjes uit elkaar schroeven en de laatste dingen inpakken voor de verhuizing
 
Avond Marcel en wij hebben net plak pvc op de trap en dat is ideaal maar niet goedkoop. Ik meende 1500 euro voor de trap maar goed door de renovatie hebben we het betaald van de overlastvergoeding.
Nadeel van harde trapbekleding is het geluid. En de trap blijft glad.

Maar ik heb ze net gevonden en besteld.

 
Avond.
 
Avond Albert.
 
Wordt een mooi weekend Albert dus je kan van je nieuwe aankoop genieten.
 
Avond!
Hier zojuist bijna alles in dozen gestopt. Rest van het weekend de meubeltjes uit elkaar schroeven en de laatste dingen inpakken voor de verhuizing
Veel succes Niels!
 
Zondag 24 graden zie ik. Maar de wind blijft uit het noorden komen. Dus echt warm gaat het niet worden.
 
Zondag 24 graden zie ik. Maar de wind blijft uit het noorden komen. Dus echt warm gaat het niet worden.
Ik zou daar niet op rekenen. Hoewel het in brabant al gauw zonnig is met deze dagen. Vond het lekker warm vandaag 😄 zat te bakken in de zon!
 
Op pad met de ega om ergens een medicijn te halen voor een cliënt van haar. Eens zien waar we belanden vannacht, behalve hopelijk nog in bed.
 
Retourtje Zwolle voor medisch transportje dan maar nu.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen, dat was een korte nachtrust van 2 tot half 7…… maar fris en fruitig ben ik er weer. Dat wordt vanmiddag een lange powernap.
 
Laatst bewerkt:
Moge Albert. Het was dus nog een hele klus om het in huis te krijgen.
 
Moge Albert. Het was dus nog een hele klus om het in huis te krijgen.
Mogge John.

Tja. Woensdag bij ontslag uit UMCG niet genoeg meegekregen van dat goedje. En daar kwamen ze dus gisteravond pas achter blijkbaar, dus bellen met HAP, en die is gaan rondbellen waar het beschikbaar was. Naar ziekenhuis hardenberg om daar recept te halen, en toen naar Zwolle naar de apotheek in het ziekenhuis. En naar de locatie gebracht want om 2u moest het nog weer toegediend worden.
om 2u in bed…..
 
Je een heel gedoe maar ja het is gelukkig weer geregeld.
 
Mogge John.

Tja. Woensdag bij ontslag uit UMCG niet genoeg meegekregen van dat goedje. En daar kwamen ze dus gisteravond pas achter blijkbaar, dus bellen met HAP, en die is gaan rondbellen waar het beschikbaar was. Naar ziekenhuis hardenberg om daar recept te halen, en toen naar Zwolle naar de apotheek in het ziekenhuis. En naar de locatie gebracht want om 2u moest het nog weer toegediend worden.
om 2u in bed…..
mooi dat er nog mensen zijn die dit in hun "vrije" tijd doen. Respect

aloha allen
 
Je een heel gedoe maar ja het is gelukkig weer geregeld.
Jep, en een paar beesten ontweken op weg. Begon met een muis, toen een kat, en hier dichtbij een ree die vondt dat hij moest oversteken. Moest even goed op de rem. Gelukkig liep het beest door anders was het wel boem.
 
Ik sanp ook niet dat ze geen zebra s hebben aangelegd voor die beesten:DD

Maar ja je moet er niet aan denken dat je een groot dier voor je auto krijgt want voor het dier loopt het meestal fataal af en je hebt in de regel zelf ook schade aan de auto.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan