Moge Marcel en Corne en ik ben klaar met het onderhoud.
Das een mooie aanwinst AlbertMorgen ff naar Aquadeco, opening vd nieuwe winkel in Almelo. Marcel of een andere afgevaardigde van het Vivarium staan er ook met een standje las ik op FB zojuist.
zelfs een item op de site van RTV Oost..
Droom komt uit voor Bjorn uit Rijssen: een eigen aquariumwinkel in Almelo https://www.rtvoost.nl/nieuws/22276...it-rijssen-een-eigen-aquariumwinkel-in-almelo #rtvoost
Het is heel wat anders als zn winkel in Rijssen. Die hadden ze wel erg vol gestouwt in verschillende hokjes zeg maar.Das een mooie aanwinst Albert
Zo gauw ik weer mobiel ben (lees in bezit van auto) eens die kant op gaan.
Nadeel van harde trapbekleding is het geluid. En de trap blijft glad.Avond Marcel en wij hebben net plak pvc op de trap en dat is ideaal maar niet goedkoop. Ik meende 1500 euro voor de trap maar goed door de renovatie hebben we het betaald van de overlastvergoeding.
Veel succes Niels!Avond!
Hier zojuist bijna alles in dozen gestopt. Rest van het weekend de meubeltjes uit elkaar schroeven en de laatste dingen inpakken voor de verhuizing
Ik zou daar niet op rekenen. Hoewel het in brabant al gauw zonnig is met deze dagen. Vond het lekker warm vandaag 😄 zat te bakken in de zon!Zondag 24 graden zie ik. Maar de wind blijft uit het noorden komen. Dus echt warm gaat het niet worden.
Mogge John.Moge Albert. Het was dus nog een hele klus om het in huis te krijgen.
mooi dat er nog mensen zijn die dit in hun "vrije" tijd doen. RespectMogge John.
Tja. Woensdag bij ontslag uit UMCG niet genoeg meegekregen van dat goedje. En daar kwamen ze dus gisteravond pas achter blijkbaar, dus bellen met HAP, en die is gaan rondbellen waar het beschikbaar was. Naar ziekenhuis hardenberg om daar recept te halen, en toen naar Zwolle naar de apotheek in het ziekenhuis. En naar de locatie gebracht want om 2u moest het nog weer toegediend worden.
om 2u in bed…..
Jep, en een paar beesten ontweken op weg. Begon met een muis, toen een kat, en hier dichtbij een ree die vondt dat hij moest oversteken. Moest even goed op de rem. Gelukkig liep het beest door anders was het wel boem.Je een heel gedoe maar ja het is gelukkig weer geregeld.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.