Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allemaal🙂
Klopt het dat het AF weer kuren heeft?
Op 5G kan ik er wel op, op de wifi zowel mobiel als op de laptop niet🙄
Niks van gemerkt of gehoord op een kleine onderbreking na in het begin van de middag.

Avond Marcel en JW.
 
Goedenavond allemaal🙂
Klopt het dat het AF weer kuren heeft?
Op 5G kan ik er wel op, op de wifi zowel mobiel als op de laptop niet🙄

Niks van gemerkt of gehoord op een kleine onderbreking na in het begin van de middag.

Avond Marcel en JW.
Dr is inderdaad wel wat an de hand, want ik kwam er ook niet meer op. Ik logte in via VPN, ivm mn Caiway Troubles, dit ging goed tot vanmiddag. En zo ineens lukt dat niet meer, en moet ik weer via de hotspot van Ziggo, of op 4/5G inloggen.
 
Goedemorgen en zijn er nog mensen die problemen hebben met inloggen en zo ja op welk apparaat?
 
aloha allen, ik kan gewoon via de telefoon en pc op het forum komen
 
Goedemorgen en zijn er nog mensen die problemen hebben met inloggen en zo ja op welk apparaat?
Ja. Ipad en iPhone op Wifi weer hopeloos. Nu helemaal niet meer. Ook niet op hotspot
 
Dus…. Mogge
 
Ja. Ipad en iPhone op Wifi weer hopeloos. Nu helemaal niet meer. Ook niet op hotspot
Ik ga het melden bij de eigenaar en ook een goedemorgen.
 
Ok Albert.
 
Ok gaan we doen.
 
Goedemorgen.

Forum doet het niet op ipad air2 regio Eindhoven. Sinds gisteravond en vanmorgen.
Nu op Android werkt het wel.
 
Goedemorgen🙂
Hier doet AF het via de app alleen op 4G, niet via wifi:juggle:
 
Hier op iPad en iPhone geen problemen. Bizar. Of is het inmiddels opgelost?
En een goede morgen.
 
Goedemorgen Nicole.

De troubles heb ik doorgegeven maar door priveomstandigheden heeft de eigenaar weinig tijd dus we verzoeken iedereen om even geduld te hebben.
 
Moge JW. Het is een witte wereld overal.
 
Goedemorgen.

Forum doet het niet op ipad air2 regio Eindhoven. Sinds gisteravond en vanmorgen.
Nu op Android werkt het wel.
Zoals ik al aangaf zijn er meerdere leden met problemen en de eigenaar is op de hoogte maar is momenteel even niet in de gelegenheid het te bekijken dus we vragen iedereen om begrip en geduld.
 
Middag mannen en vrouwen.
 
Middag allemaal.
 
Koffietijd, en dan ff op pad voor een stuk of 30 vuurgarnalen hier in de buurt. 🙂
 
020 natte
sneeuw.
Vuurgarnalen
1678457000255169584734.jpg
altijd leuk, haal er maar meteen de minder gekleurde exemplaren tussenuit!
 
T sneeuwt er lekker op los hier nu..
 
Hier afwisselend regen en sneeuw.
 
Het weer houdt zich weer niet aan de verwachting van de weerman. Volgens die verwachting zou het een regenachtige dag zijn. Welnu, the snowflakes are falling over town. (Even de wijsneus uithangen en iets in het Duits opschrijven... ;)) Hoe dan ook, ik heb m'n haar laten kortwieken en dat heeft helemaal niets met de voorgaande zinnen te maken. Bovendien valt mijn groet helemaal buiten deze teksten maar ik doe ook maar wat... Hallo dus allemaal!
 
Hoe dan ook, ik heb m'n haar laten kortwieken en dat heeft helemaal niets met de voorgaande zinnen te maken.
Ik zag je wel zitten hoor want ik was er ook vanmiddag😉
 
Je blik is weer uiterst scherp. Oh, ik was er trouwens van morgen....
Als ik ergens om 12 uur moet zijn dan sta ik al heel vroeg voor de deur dus daarom zag ik je zitten denk ik:pp
Moet zeggen dat het wachten in de kou niet prettig was:DD
 
Vanmiddag eens ff een afspraak gemaakt bij de Fysio. Al een tijdje last vd elleboog. Waarschijnlijk een beetje overbelast ofzo door bepaalde werkzaamheden. Tenniselleboog zonder te tennissen… 🙂
 
Vanmiddag eens ff een afspraak gemaakt bij de Fysio. Al een tijdje last vd elleboog. Waarschijnlijk een beetje overbelast ofzo door bepaalde werkzaamheden. Tenniselleboog zonder te tennissen… 🙂
Albert Borg:DD
 
Goed ik wens iedereen alvast een goedenavond toe.
 
Dag allen, het probleem zat m in een dns storing bij de provider, dat kon ik niet oplossen, had een kunstgreep kunnen uithalen, maar het overlijden van mijn schoonvader gisteren gaf mij helaas even andere prioriteiten, maar gelukkig doet alles het nu weer!
Fijn weekende allemaal,
gr. marcel
 
Sterkte Marcel
 
Dag allen, het probleem zat m in een dns storing bij de provider, dat kon ik niet oplossen, had een kunstgreep kunnen uithalen, maar het overlijden van mijn schoonvader gisteren gaf mij helaas even andere prioriteiten, maar gelukkig doet alles het nu weer!
Fijn weekende allemaal,
gr. marcel
Sterkte met alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: het idee dat het voor de planten op een gegeven moment ook op is v.w.b. de bodem
      Terug
      Bovenaan