Proost Marcel.
Al mijn eten is koud als ik het lang genoeg laat staanNog heel even, en dan lekker aan de koude schotel.
Dat is hier ook zo. Maar gelukkig zitten ze in een papiertje, dus je neemt er een paar mee. En het doosje zet je snel terug.O dat zijn heerlijke chocolaatjes inderdaad en als ik niet oppas dan is de doos snel leeg.
Ja en dan ga ik de papiertjes in de keuken weggooien en denk he die waren lekker en pak het volgende stapeltjeEn het doosje zet je snel terug.
Dit topic brengt me soms in de war! Ik moet nog naar beneden scrollen volgens mij 😂 goeiemorgen!Middag allemaal.
Het is nog vroeg DonDit topic brengt me soms in de war! Ik moet nog naar beneden scrollen volgens mij 😂 goeiemorgen!
Nou Gwen weet er ook wel raad mee en die is nog niet zo oudIk krijg bij After Eight altijd het gevoel dat dit chocolaatje hoort vanaf een bepaalde leeftijd.
Nog even en ze gaan zeggen dat een borreltje voor kinderen savonds ook al niet hoort 😂 hoe krijg je ze anders in slaap na al die chocola 😄Nou Gwen weet er ook wel raad mee en die is nog niet zo oud
Dat van die kleurstoffen en drukke kinderen in de jaren 80 hoor je ook niets meer van.Ja de tijden zijn veranderd Don en de kids mogen straks niks meer
Niets van gemerkt.Moge allemaal en we zijn na een maandagmorgen hikje weer in de lucht.
Nee de familie met slaapkoppen niet MarcelGoedemorgen.
Niets van gemerkt.
adha= alle dagen heel domAch nu hebben ze allemaal adhd, add en ah.
Moge Nicole en ja leuke bandjes waarbij je vaak erg lang moet wachten. Ik heb weinig geduld en verbreek dan vaak na 5 min de verbinding.Goedemorgen
De verhuurder heeft zijn "bandje" dat je hoort tijdens het wachten laten inspreken door een collegaatje van Siri. Hoor ik toch iedere keer: "zodra er een medewerker vrij is wordt u doorverbonden punt.
Deze keer verbraken zij de verbinding na een kwartier of zo in de wachtstand, maar weer opnieuw ingebeld want wilde ze zocht echt spreken. Of via Whatsapp of terugbelverzoek maar dan moet ik ook wachten op een reactie en komt die, dikke kans, op een ongelegen moment.Moge Nicole en ja leuke bandjes waarbij je vaak erg lang moet wachten. Ik heb weinig geduld en verbreek dan vaak na 5 min de verbinding.
Vergeet niet dat het nuttigen van een kop koffie/thee en een sigaret ook moet gebeuren dus ja dat gaat ten koste van de snelheid en service. Daarbij zijn enkelen verslaafd aan koffie of een sigaret dus de productie van deze medewerkers ligt aanzienlijk lagerDeze call centrum mederwerkers kunnen kennelijk met z'n allen veel minder doen dan de eerder genoemde telefoniste.
Kon je lekker uitslapen….. “bijna” goedemiddag.Moge allemaal en we zijn na een maandagmorgen hikje weer in de lucht.
Nou nee Albert want op het moment dat ik erachter kwam was ik al wakker natuurlijk en in de kleren dus ja die vlieger gaat niet op. Daarbij lukt het me niet om te blijven liggen dus het was een gevalletje dikke pech. Al met al was het inderdaad bijnaKon je lekker uitslapen….. “bijna” goedemiddag.
Dit ken ik ja... Het ergste is als ze dan nadat je een minuut lang door keuze menus heb gemoeten je als antwoord van een robot krijgt kijk op de website voor informatie en hangen ze op 😂 vervolgens terug bellen weer minuut door de menu om op het einde maar iets anders in drukken zodat ik een medewerker kan spreken. Bel toch niet om door verwezen te worden naar de website 😂Het is erg fijn wanneer je ergens naartoe belt en in een keuze menu terecht komt waarna er vaak (nog) een keuze menu volgt. Dan krijg je te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn. Uiteraard zijn er ook nog wachtenden voor u. De oorzaak van dit alles is dat de enkele telefoniste (het waren vaak dames) is vervangen door een call centrum. Deze call centrum mederwerkers kunnen kennelijk met z'n allen veel minder doen dan de eerder genoemde telefoniste. Die je namelijk altijd meteen wist door te verbinden met een persoon die al je vragen of wat er verder nog mocht zijn kon beantwoorden.
Hier geen call centrum maar wel iemand die jullie een hartelijke groet wil doen toekomen. Een fijne dag vandaag allemaal.
Oh dat dus! Een grote ergernis. PITA!Dit ken ik ja... Het ergste is als ze dan nadat je een minuut lang door keuze menus heb gemoeten je als antwoord van een robot krijgt kijk op de website voor informatie en hangen ze op 😂 vervolgens terug bellen weer minuut door de menu om op het einde maar iets anders in drukken zodat ik een medewerker kan spreken. Bel toch niet om door verwezen te worden naar de website 😂
Middag Albert en al met al is hij er nog redelijk goed vanaf gekomen. Het had erger gekund.Middag, broodje en een beetje soep gegeten.
En nu eerst de ‘nieuwe’ stationsfiets halen voor Erik. Verzekering is geregeld mbt de schade, ook letselschade voor evt. gevolgen die nog boven komen drijven. Zonnebril op sterkte en inkomstenderving omdat hij zaterdag niet kon werken ook uiteraard.
vandaag is hij wel normaal naar school weer. Het zijn alleen uitwendige verwondingen in zn gezicht, maar die genezen al mooi.
Men weet nooit of en welke lichamelijke restklachten blijven. Toen ik die smak maakte met de fiets heb ik letselschade (lichamelijk) ook een hele tijd open laten staan en dat ook gecommuniceerd naar Strukton. Nooit te gauw zeggen dat je niets meer mankeert.Het had erger gekund
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.