Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert en mn vader heeft er nog een van hout en doe moet hem ook regelmatig legen en reinigen.

Nou de frisdranktax is van kracht en nu is het wachten op de snacktax op ovensnacks en chips en dat soort zaken. Onze regering wil graag dat we binnenkort allemaal met een glas water en een zak wortels op de bank naar de tv kijken🤣🤣
 
Middag Albert en mn vader heeft er nog een van hout en doe moet hem ook regelmatig legen en reinigen.

Nou de frisdranktax is van kracht en nu is het wachten op de snacktax op ovensnacks en chips en dat soort zaken. Onze regering wil graag dat we binnenkort allemaal met een glas water en een zak wortels op de bank naar de tv kijken🤣🤣
Ik had er eerder ook een van hout, zo’n echt wijnvat. Maar als die leeg was kromp het hout altijd en bij vullen lekte die eerst tot het hout weer volgezogen was. Deze plastic versie is ook veel lichter uiteraard,
 
Goedemiddag

ik maakte een lekkere wandeling en moest het centrum doorkruisen. Kom ik van de stadswal af, spot ik daar een nichtje dat ik door omstandigheden misschien wel 25-30 (ruwe schatting) jaren uit het oog verloren was.
We herkenden elkaar meteen! Bijzonder.
 
Ik had er eerder ook een van hout, zo’n echt wijnvat. Maar als die leeg was kromp het hout altijd en bij vullen lekte die eerst tot het hout weer volgezogen was. Deze plastic versie is ook veel lichter uiteraard,
Ik vond het water in het houten vat ook altijd snel gaan stinken.
In de plastic versie bleef het water echt fris.

Hier heb ik geen regenton meer. Heb een hwa midden door het huis, waar ook alles van het huis op zit.
Maar heb wel sinds kort een nieuwe buitenkraan.
 
Avond Marcel, Lissa en Stefan.
 
Moi allemoal. easy rechtuit op de bank.
 
Goedenavond

@stefanC Erg leuk om je hier weer te zien.
 
Dag Stefan, hoe gaat ie? Voel je welkom om ons elke dag weer te verrassen met je aanwezigheid, 😉
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen vanuit alweer een:regen:Andijk
 
Moge Jaap en Marc en hier inmiddels ook weer regen.
 
Nou het schijnt de hele dag te blijven regenen. Tijd dus voor een middagdutje.
 
Middag, zo ff naar de kapper voor de eerste knipbeurt van het jaar.
 
Middag Lissa en Albert.

Het is vandaag echt schijtweer in mijn ogen.
 
Middag Lissa en Albert.

Het is vandaag echt schijtweer in mijn ogen.
Middag John. Ik denk dat regenwormen dit wel mooi weer vinden.

bij een nichtje van mij zijn ze bezig met aardappelsrooien in de modder. Tja ze moeten er toch uit voor de vorst. Denk dat ze linea recta richting doordraaien gaan.
 
De ijsbaan is hier wel open maar trekt weinig klandizie met die nattigheid. Misschien speelt de afwezigheid van een ijsvloer ook een rol...

De warme groeten van mij en maak er een mooie dag van vandaag!
 
Middag Ben. Misschien kunnen ze op de ijsbaan iets van een wet t shirt contest organiseren dan:DD
 
Middag Albert en mn vader heeft er nog een van hout en doe moet hem ook regelmatig legen en reinigen.

Nou de frisdranktax is van kracht en nu is het wachten op de snacktax op ovensnacks en chips en dat soort zaken. Onze regering wil graag dat we binnenkort allemaal met een glas water en een zak wortels op de bank naar de tv kijken🤣🤣
Nou, die TV? Haal die er ook maar af want onze regering vind dit ook veel te kostbaar. We moeten straks kijken naar de commerciële TV. Dus een half uur per uur reclame en promotie en daarna herhaalde oude films. Of spelletjes voor de minder ontwikkelde Nederlander. Nou ja, er is een streamingsmogelijkheid. Wel betaald, dat wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan