benvo
Well-known member
Niet leuk en niet eerlijk, ik mag nooit meedoen en mijn buurvrouw wel!Middag Ben. Misschien kunnen ze op de ijsbaan iets van een wet t shirt contest organiseren dan
Niet leuk en niet eerlijk, ik mag nooit meedoen en mijn buurvrouw wel!Middag Ben. Misschien kunnen ze op de ijsbaan iets van een wet t shirt contest organiseren dan
Ik weet niet hoe oud je buurvrouw is maar je mag vast dan wel kijken🤣Niet leuk en niet eerlijk, ik mag nooit meedoen en mijn buurvrouw wel!
Nou zeg… alsof vrouwen boven de 40 geen mooi gevormd lichaam meer kunnen hebben… 🙂Ik weet niet hoe oud je buurvrouw is maar je mag vast dan wel kijken🤣
Mocht ze boven de 40 zijn dan doe je maar net alsof je kijkt
Van mij mogen ze best meedoen in zo'n wet T-shirt competitie. Er zijn tenslotte ook wel wat langere T-shirts.Nou zeg… alsof vrouwen boven de 40 geen mooi gevormd lichaam meer kunnen hebben… 🙂
nu zeg ik in nette bewoordingen.
Ja je zegt het goed met kunnen maar ik zie ze liever in zo n geval als ze wat jonger zijnNou zeg… alsof vrouwen boven de 40 geen mooi gevormd lichaam meer kunnen hebben… 🙂
nu zeg ik in nette bewoordingen.
Ik Oktober was het nog goed te doen……..maar dat was te vroeg volgens de geleerden.Middag John. Ik denk dat regenwormen dit wel mooi weer vinden.
bij een nichtje van mij zijn ze bezig met aardappelsrooien in de modder. Tja ze moeten er toch uit voor de vorst. Denk dat ze linea recta richting doordraaien gaan.
Jullie hebben toch een stoomoven of vergis ik me?Middag, de maaltijd staat in de oven. Tussendoor heb ik lekker warm gedoucht(nee NIET in de oven). nu in de wachtstand tot de oven aangeeft dat het eten klaar is.
Hebben we ja, en we gebruiken hem als stoomoven eigenlijk te weinig. Is wel handig met warmhouden of warm maken van de maaltijd in de regenereerstand. Die werkt dan met stoom zodat het eten niet uitdroogd.Jullie hebben toch een stoomoven of vergis ik me?
Gebruik je die stand veel?
Hier staat ook een circus, iemand die geweest was vertelde dat er kamelen waren (ik heb ze ook buiten zien staan, indrukwekkend grote dieren) en een act met honden.Nou hier terug van het circus met Hans Klok en nu heerlijk avondje op de bank
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.