Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet leuk en niet eerlijk, ik mag nooit meedoen en mijn buurvrouw wel!
Ik weet niet hoe oud je buurvrouw is maar je mag vast dan wel kijken🤣
Mocht ze boven de 40 zijn dan doe je maar net alsof je kijkt:DD:DD
 
Ik weet niet hoe oud je buurvrouw is maar je mag vast dan wel kijken🤣
Mocht ze boven de 40 zijn dan doe je maar net alsof je kijkt:DD:DD
Nou zeg… alsof vrouwen boven de 40 geen mooi gevormd lichaam meer kunnen hebben… 🙂
nu zeg ik in nette bewoordingen.
 
Nou zeg… alsof vrouwen boven de 40 geen mooi gevormd lichaam meer kunnen hebben… 🙂
nu zeg ik in nette bewoordingen.
Ja je zegt het goed met kunnen maar ik zie ze liever in zo n geval als ze wat jonger zijn:pp
 
Middag, het eten wordt in de oven bereid. Vanavond naar mn broer. nieuwjaarsborrelen met zn allen. Hoeven we ook niet van hot naar her te rijden. :petjeaf:
 
Middag Albert en fijne avond alvast.
 
Middag John. Ik denk dat regenwormen dit wel mooi weer vinden.

bij een nichtje van mij zijn ze bezig met aardappelsrooien in de modder. Tja ze moeten er toch uit voor de vorst. Denk dat ze linea recta richting doordraaien gaan.
Ik Oktober was het nog goed te doen……..maar dat was te vroeg volgens de geleerden.
Zie nu het resultaat. Alles rot nu weg.
 
Mogge, veuls te vroeg wakker . Maar ja, de ega moet werken en dus werd ik ook wakker. Om vervolgens de zoon tegen te komen die net om 5.45 thuis was van een feestje van iemand vd studentenvereniging. Beetje hyper, maar wel nuchter omdat hij met de auto reed en dus was hij Bob.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen

Fijn weekend.
 
Mogge, fris buiten. Temperatuur gaat al aardig omlaag hierzo, 0,7 nu, zo eerst de Lido verversen en dan nog een koud klusje… de terrasvijver leeghalen en in de schuur zetten. Iets meer beschermt tegen de komende vorst.
IMG_2917.jpeg
 
Morgen, drukke eerste week gehad nu ff 'ontstressen', rustig alle bakjes onderhouden.😉
 
Klaar met de klussen. Lido ververst. Buiten de terrasvijver opgeruimd… brrrr wat koud was dat water. En ja hoor… er dwarrelden wat sneeuwvlokjes omlaag. Nu lekker binnen en na de middag eens ff een lekkere appel-kaneelcake bakken.
 
Moge binnenkomers en hier de Fusion even goed aangepakt tijdens het verversen. Goed uitgedund en alle slangen en buizen gereinigd.
 
Kijk wat er aan het einde van de dag tevoorschijn komt
IMG_20240106_155143.jpg

Hallo ☀️
Middag allemaal
 
Middag Jaap en hier komt er opeens hele lichte sneeuw uit de lucht.
 
Middag, de maaltijd staat in de oven. Tussendoor heb ik lekker warm gedoucht(nee NIET in de oven). nu in de wachtstand tot de oven aangeeft dat het eten klaar is.
 
Middag, de maaltijd staat in de oven. Tussendoor heb ik lekker warm gedoucht(nee NIET in de oven). nu in de wachtstand tot de oven aangeeft dat het eten klaar is.
Jullie hebben toch een stoomoven of vergis ik me?
Gebruik je die stand veel?
 
Jullie hebben toch een stoomoven of vergis ik me?
Gebruik je die stand veel?
Hebben we ja, en we gebruiken hem als stoomoven eigenlijk te weinig. Is wel handig met warmhouden of warm maken van de maaltijd in de regenereerstand. Die werkt dan met stoom zodat het eten niet uitdroogd.
 
Nou hier terug van het circus met Hans Klok en nu heerlijk avondje op de bank
Hier staat ook een circus, iemand die geweest was vertelde dat er kamelen waren (ik heb ze ook buiten zien staan, indrukwekkend grote dieren) en een act met honden.
Ze was daar ver baast over omdat ze dacht dat er geen dieren meer in het circus mochten optreden. Dat dacht ik eigenlijk ook.

Was bij jullie een act met dieren?

Morgen nog eens langslopen als ik de honden uitlaat en wat foto's maken. Honden hadden die kamelen niet eens in de gaten, zullen wel tussen de poten door gekeken hebben en niet omhoog. :DD
 
Goedenavond.

Vandaag eens bij Lac de la Gileppe wezen kijken. Zat goed vol. Alleen het weer zat niet mee, grijs en koud.
Op de terugweg maar even wezen tanken à 1,65€ per liter. Dat scheelt een berg.

IMG_0285.jpeg

IMG_0280.jpeg


IMG_0275.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan