Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Corne op deze koude en grijze dag.
 
Middag allemaal en geen zon maar grijs met hele lichte sneeuw.
 
Wat een heerlijke dag om thuis te werken :br:
 
Middag, zo naar t werk met de fiets :br:, brrrr.....
 
Middag, zo naar t werk met de fiets :br:, brrrr.....
Middag. Over 2 uur lekker op de fiets naar huis van t werk. Heerlijk wind in de rug 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Middag binnenkomers en hier schijnt zelfs de zon.
 
Of het vandaag een goede dag wordt kan ik nog niet zeggen. Vanochtend werd er door de sneeuw een herhaalde verkenning ondernomen om te zien of er plek is bij ons. Het bleef deze keer bij hier en daar een vlok sneeuw. Tombe la neige? Non! La neige tombera ailleurs ! Maak er toch maar een fijne dag van!
 
Middag, lekker thuis weer. Heerlijk hoor op de fiets met de wind in de rug. Wel met handschoenen, muts en dikke jas uiteraard. Kwartiertje fietsen ook maar.
 
Middag Albert en ja dan is het prima te doen nog als je goed gekleed bent. Hier is het nu 0 graden.
 
Middag Albert en ja dan is het prima te doen nog als je goed gekleed bent. Hier is het nu 0 graden.
Middag John,ja ik ga nu niet in korte broek en shirt een rondje fietsen hoor. Kiek wel uut.
zelfs nog een thermo shirt aan ipv een t-shirt onder mn polo en fleecevest.
 
Verstandig en de wind maakt het qua gevoel ook flink extra koud. Maar ja het voorjaar komt eraan hoor😉
 
IMG_2918.jpeg
 
Ik zeg alvast avond allemaal en dat zal buiten een koude avond worden in het geval je er nog uitgaat.
 
Nog een late goedemiddag.
 
Avond! De bank vanavond lekker voor mij alleen :DD
 
Avond jonglieden.
 
Avond binnenkomers en hier een leuke serie op Netflix of NPO kijken.
 
Goedenavond. Laat met alles dus ook met eten.
 
Goedenavond. Laat met alles dus ook met eten.
Beter laat dan nooit toch?

zojuist even een weekendje brabant geboekt met Pasen. Valt mooi samen met onze trouwdag.. lekker de familie ontvluchten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan