Avond Thea en Nicole en het vriest hier alweer.
Hier nu -5 en een gevoelstemperatuur van -13 volgen AccuWeather.Avond Thea en Nicole en het vriest hier alweer.
Volgens mn weersensor buiten Op ca. 3mtr. Zal morgen eens weer kijken rond half 7, voordat ik op de fiets stap…Hier nu -5 en een gevoelstemperatuur van -13 volgen AccuWeather.
Zou flink koud worden bij jullie. Hier ook een -8.Volgens mn weersensor buiten Op ca. 3mtr. Zal morgen eens weer kijken rond half 7, voordat ik op de fiets stap…
Bekijk bijlage 370531
Mogge chef. Druk aan t werk hier. Lekker de voetjes op de vloerverwarming op kantoor. Fabriekshal is me te frisjes. Ook al hebben we daar ook vloerverwarming. Lekker verwend zijn we.Moge Albert.
Groot contrast met postbezorger op de fiets. 🙂Goedemorgen! Omdat ik het weekend gewerkt heb, was ik gisteren en ben ik vandaag lekker vrij. Vanaf morgen weer 3 dagdiensten, waarbij het altijd warm is (ik werk in de zorg met ouderen, en hebben de verwarming altijd voluit staan). Eerst denk je lekker, maar als je eenmaal start met de zorg is het altijd heet. Ik werk dan ook altijd in een tshirt.
Das waar 🤣🤣, goedemorgenGroot contrast met postbezorger op de fiets. 🙂
Morgen allemaal.
Je bent 9 minuten te vroeg 🤣Middag allemaal.
Ja John heeft de biologische knop een paar uur voorlopen tov de rest vd weredbevolking. 😉😉😉Je bent 9 minuten te vroeg 🤣
Soms loopt die klok 30 minuten uit de pas😉Ja John heeft de biologische knop een paar uur voorlopen tov de rest vd weredbevolking. 😉😉😉
Dat komt omdat we meestal maar4 365 dagen in het jaar hebben. Dit jaar wordt op 29 februari zijn interne klokje weer op de juiste tijd gezet. Zal mij benieuwen. 😉Ja John heeft de biologische knop een paar uur voorlopen tov de rest vd weredbevolking. 😉😉😉
Hoevaak doe je zoiets dan Edwin?Tja hoe overleven we dat schrikkel dagje, doe je maar zwerfvuil met me mee rapen op wederom weer eens 1 verloren dag.
Ow wat ben ik toch uberbraaf voor sommigen.
Alleen als jij me op komt halen anders ga ik nietMiddag Albert en in Winterswijk kun je op de schaats hoor😉
Ik heb net de verwarming van mn fietszadel aangezet dus ik kom die kant wel op maar ik weet niet of ik nog optijd benAlleen als jij me op komt halen anders ga ik niet
Ten eerste pleeg ik het slechts om gezelschap met nuttig te verenigen, hij zegt dat het ong 2x per week een uur is.Hoevaak doe je zoiets dan Edwin?
Waar...waar hijg......?Verstandig en de wind maakt het qua gevoel ook flink extra koud. Maar ja het voorjaar komt eraan hoor😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.