Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het vriest bij ons het bovendien is het koud. Dat heb je vaak als het weer eens vriest. Ik blijf in dit soort situaties graag binnen, wij hebben binnen namelijk de verwarming aan. Men zegt dat dit energie kost maar het levert mij intern ook weer wat energie op. Genoeg energie om jullie een blijde dag toe te wensen!
 
Kijk, blij maken met een dode mus?
Nee joh, die mus is niet dood die de lente brengt maar zo n klein vogeltje vliegt niet zo hard he. Misschien moeten we voor volgens jaar vragen of een zeearend de lente kan brengen🤣
 
Brr wat koud buiten. Straks wordt er lekker gekookt en de schoonmaakster is vanochtend geweest, dus ik lig lekker met een dekentje op de bank en hoef niks meer te doen :petjeaf:
 
Avond allemaal.

Brr wat koud buiten. Straks wordt er lekker gekookt en de schoonmaakster is vanochtend geweest, dus ik lig lekker met een dekentje op de bank en hoef niks meer te doen :petjeaf:
Nou zo te lezen heb je het goed geregeld😉
 
Avond heren en ik zeg slaap lekker en tot morgen.
 
Moge Martin en ja het is weer koud met -4 hier momenteel.
 
Goedemorgen.

Ruim -8 hier. Brr.
Het is zo droog buiten, dus hoef niet te krabben.
 
Moge Marcel en dat is flink koud dus daar.
 
Morgen! Woensdag = thuiswerkdag dus ik kan lekker langer blijven liggen.
 
Moge Jaap en warme koffie is een goed idee met dit weer.
 
Moge Andre en ik zou maar erwtensoep maken voor de barre fietstocht😉
 
Goedemorgen

Brrrrr nog steeds -7 hier. We zijn niets meer gewend.
 
Moge Nicole en hier nu -4.
 
Hier nu ook zag ik John.
 
Middag allemaal en hier is het nu -3 Nicole:DD
 
Hier is het met de zon opeens 20 graden. O nee dat zegt de thermostaat in de woonkamer🤣🤣
Gelukkig maar dat we binnen kunnen zitten. Ik zag gisteren beelden van een man die zelfs met dit weer buiten slaapt. Voor de deur van de dagopvang. Dan vraag je je toch af.
Hij was schaars gekleed en zei specifiek dat hij geen koude voeten had. Maar slapen bij dit soort temperaturen en de wind erbij is ronduit gevaarlijk.
Triest, maar hij had zo zijn redenen om niet naar de nachtopvang te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan