benvo
Well-known member
Kniepert! 🙂🙂😉Beter laat dan nooit toch?
zojuist even een weekendje brabant geboekt met Pasen. Valt mooi samen met onze trouwdag.. lekker de familie ontvluchten.
Kniepert! 🙂🙂😉Beter laat dan nooit toch?
zojuist even een weekendje brabant geboekt met Pasen. Valt mooi samen met onze trouwdag.. lekker de familie ontvluchten.
Het is onderweg Ben maar ik heb vernomen dat het nog enkele maanden opzich kan laten wachtenWaar...waar hijg......?
Kijk, blij maken met een dode mus?Het is onderweg Ben maar ik heb vernomen dat het nog enkele maanden opzich kan laten wachten
Nee joh, die mus is niet dood die de lente brengt maar zo n klein vogeltje vliegt niet zo hard he. Misschien moeten we voor volgens jaar vragen of een zeearend de lente kan brengen🤣Kijk, blij maken met een dode mus?
Tja die was op de verkeerde plek of hij was het aantal stenen aan het tellenIk hoop voor het beestje dat het geen dominomus is.
Nou zo te lezen heb je het goed geregeld😉Brr wat koud buiten. Straks wordt er lekker gekookt en de schoonmaakster is vanochtend geweest, dus ik lig lekker met een dekentje op de bank en hoef niks meer te doen
Moge luilak😉Morgen! Woensdag = thuiswerkdag dus ik kan lekker langer blijven liggen.
-2Middag allemaal en hier is het nu -3 Nicole
Hier is het met de zon opeens 20 graden. O nee dat zegt de thermostaat in de woonkamer🤣🤣-2
Leuk! Gaan we tegen elkaar opbieden?
Gelukkig maar dat we binnen kunnen zitten. Ik zag gisteren beelden van een man die zelfs met dit weer buiten slaapt. Voor de deur van de dagopvang. Dan vraag je je toch af.Hier is het met de zon opeens 20 graden. O nee dat zegt de thermostaat in de woonkamer🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.