Denk dat als de opvang beter geregeld zou zijn dus drank en andere verslaafde gescheiden van de andere noodgedwongen thuisloze het al een stuk beter zou gaan.Gelukkig maar dat we binnen kunnen zitten. Ik zag gisteren beelden van een man die zelfs met dit weer buiten slaapt. Voor de deur van de dagopvang. Dan vraag je je toch af.
Hij was schaars gekleed en zei specifiek dat hij geen koude voeten had. Maar slapen bij dit soort temperaturen en de wind erbij is ronduit gevaarlijk.
Triest, maar hij had zo zijn redenen om niet naar de nachtopvang te gaan.
Dat dus en ik denk dat als je als niet verslaafde dakloze daar gebruik van moet maken dat je goed op je geld en pinpas moet letten.Denk dat als de opvang beter geregeld zou zijn dus drank en andere verslaafde gescheiden van de andere noodgedwongen thuisloze het al een stuk beter zou gaan.
Iets dergelijks, maar in andere bewoordingen, vertelde deze man inderdaad.Denk dat als de opvang beter geregeld zou zijn dus drank en andere verslaafde gescheiden van de andere noodgedwongen thuisloze het al een stuk beter zou gaan.
Ik vrees het niet. Alleen al hier in Sittard zijn er diverse die de nacht buiten doorbrengen ondanks de koude.Maar deze persoon zal wel een uitzondering zijn
Dat dus John. Ook veiligheid gaf hij aan.Dat dus en ik denk dat als je als niet verslaafde dakloze daar gebruik van moet maken dat je goed op je geld en pinpas moet letten.
Dat doe ik wel nadat ik net met Sky buiten ben geweestYikes, ik ga niet meer klagen over het koude weer.
Het is ook frisjesDat doe ik wel nadat ik net met Sky buiten ben geweest
De kleinste hier loopt met zo'n lage gevoelstemp. wel met een jasje, die koelt me door haar "indrukwekkende" formaat te s nel af. Ze is geen fan, maar ze went er maar aan 😉Ja Sky is vorige week geweest en die trilt ook maar ja die eigenwijze wil geen jasje aan want dan verzet ie geen stap. Maar ja hij is net als zn baasje een bikkel en je hoort hem ook nooit klagen
New BornAch die kleintjes kun je altijd nog een pamper aandoen hoor😉
Ze zijn niet beursgenoteerd, dus kost alleen geld, dus niet belangrijk.Denk dat als de opvang beter geregeld zou zijn dus drank en andere verslaafde gescheiden van de andere noodgedwongen thuisloze het al een stuk beter zou gaan.
Is al diep triest dat dit in zo rijk land bestaat.
Goedenavond.
Hier alweer -3 buiten.
Binnen gaat het van 11 graden tot 21 graden.
Merk nu wel dat de isolatienormen tegenwoordig een stuk beter zijn.
Maar zo erg als bij mijn schoonmoeder is het niet.
Daar gaat de de CV halverwege de nacht al aan als het 15 graden is.
Hier is het met 18 graden in de huiskamer al aardig fris in de ochtend. ‘s nachts staat alles uit.
Full electric. Dus even bijna 12kw uit het net.
Albert, ik moet zeggen dat het dan hier toch wel meevalt.Dit hebben wij gister verbruikt aan stroom en gas met de hybride verwarming. Constant op 21 graden 24/7 ivm vloerverwaming
Bekijk bijlage 370582
.
Zonnepanelen begin ik niet meer aan. Teveel onduidelijk beleid.Avond Thea.
Heb je al zonnepanelen Marcel? 30 KW is best veel als je dat afzet tegen de huidige tarieven. Hier verbruiken we op een dag als gister 12 KW en 4 kuub gas . Dat is ongeveer 4,80 en 5,60 dus zeg maar 10 euro op een dag maar ja dan zijn we wel de hele dag thuis en staat vanaf 05.00 de cv al aan.
Jij betaald zeg maar 7,50 maar dan heb je nog voordelige stroomtarieven denk ik met zo n 25 cent per KW. Wij zitten dacht ik op zo n 39 cent.
maak me er niet zo druk over, zeker met ons huidige contract nog niet, we werken hard samen en willen ook nog een beetje genieten omdat het kan.Albert, ik moet zeggen dat het dan hier toch wel meevalt.
Als je 7,5 kuub gas omzet naar elektra en rekeninghoudend met de efficientie van een warmtepomp komt dit overeen met 15 kWh.
Daarnaast heb je dan nog 14,6 kWh elektra verbruikt. Dat is dan ook 29,6 kWh.
Ik heb gisteren 30 kWh verbruikt.
Blauw zijn de warmtepompen.
Paars is voornamelijk boiler.
Roze is keuken en woonkamer en badkamer radiator.
TJa ik snap dat en het is dat wij ze via de woningbouw hebben en er niks voor betalen. Alle opbrengst is meegenomen in dat geval.Zonnepanelen begin ik niet meer aan. Teveel onduidelijk beleid.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.